Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K kaupan sovellus

Vierailija
09.07.2026 |

Oletteko voittaneet ikinä mitään erilaisista joulukalentereista, onnenpyöristä ja arvonnoista? Vai ovatko ne vain keino houkutella ihmiset sovellukseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran voitin yhden salsapurkin. Sen jälkeen en mitään ikinä.

Vierailija
2/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut, esim energiajuomia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen voitin jättistuutin. 

Vierailija
4/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole voittanut mitään. Tällä viikolla sain lohdutuspalkinnon, alekupongin -20% vessapaperista.

Ne plussa-edutkin on minusta huonontunut.

Vierailija
5/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin jäätelön. Viikon tarjous on lähes aina jotain epäterveellistä ja oma tarjousta ei koskaan ole lähikaupassa. Vaikka sieltä sen olen aikaisemmin ostanut mutta kummasti aina loppuu kun sen saisi halvemmalla. 

Vierailija
6/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan voittanut yhtään mitään minkään muunkaan firman arvonnoista.

Tai olenpas: yhden kerran sain onnenpyörästä ilmaisen kuljetuksen, mutta sitä ei voinut käyttää kotiinkuljetukseen, joka on minulle ainoa vaihtoehto. Eikä se muutenkaan lämmittänyt, koska firmalla on noita kaikille asiakkaille ilmaisen kuljetuksen päiviä vähintään kuukausittain.

Helppoihin arvontoihin ("klikkaa tästä") osallistun joskus, mutta arvontavoiton toivossa en kirjoita enää yhtään tuotearvostelua. 

Vierailija
7/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitin jäätelön. Viikon tarjous on lähes aina jotain epäterveellistä ja oma tarjousta ei koskaan ole lähikaupassa. Vaikka sieltä sen olen aikaisemmin ostanut mutta kummasti aina loppuu kun sen saisi halvemmalla. 

Juu, tämän huomannut. Yhden ihmisen talouden tarjous: iso kasa suklaata tai jätskiä. Sitten ihmettelen, kun en juuri koskaan osta mitään limsaa niin sitä tuputetaan isoja tuplapulloja. Jos joskus ostankin pienen limsan, niin en ainakaan mitään light limsaa. Jotain pienen tuottajan herkkua, jonka makustelen. Sitten nää tarjoukset on aina näitä zero kanistereita 😝

Ap

Vierailija
8/8 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan voittanut yhtään mitään minkään muunkaan firman arvonnoista.

Tai olenpas: yhden kerran sain onnenpyörästä ilmaisen kuljetuksen, mutta sitä ei voinut käyttää kotiinkuljetukseen, joka on minulle ainoa vaihtoehto. Eikä se muutenkaan lämmittänyt, koska firmalla on noita kaikille asiakkaille ilmaisen kuljetuksen päiviä vähintään kuukausittain.

Helppoihin arvontoihin ("klikkaa tästä") osallistun joskus, mutta arvontavoiton toivossa en kirjoita enää yhtään tuotearvostelua. 

Sama, helpot klikkaukset. Vaikja tiedostan kyllä senkin, että klikkauksilla kerätään tietoa. Samat tarjoukset Lidlin ja K-kaupan sovelluksissa...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi