Hjallis Harkimo haluaa seuraavaksi Suomen presidentiksi
varmaan heti sen jälkeen kun on valittu Helsingin Pormestariksi.
Keskittyisi nyt vaan siihen paremmin kykyjään vastaavaan surkuhupaissan saunaohjelmaan yhtä typerän Jethron kanssa.
Kommentit (21)
No mitä pahaa siinä, jos meidän presidentti päihittäisi kaikkien muiden maiden hallitsijat purjehduksessa?
Voi näitä typeriä pellejä, Hjallis yms. kuka näitä äänestää.
No tuskin olisi huonompi kuin Trump. Pelleilyksihän tämä on joka tapauksessa mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Sopis mulle. Olis hyvä pressa
Mutta hänellä ei ole rouvaa.
Vai että ihan helsinkin pormestariksi ensin. Huh,huh. Kaikkea sitä kuulee. Ja metro varmaan varapormestariksi.
hjallis joka käskytti ben-amorin Peltosen kimppuun pitäisi tappaa ennenkuin hänestä tulee presidenttiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuure vetäsee hameen päälle ja poseeraa hänen vieressääm aina kun tarttee.
Vierailija kirjoitti:
hjallis joka käskytti ben-amorin Peltosen kimppuun pitäisi tappaa ennenkuin hänestä tulee presidenttiä
Ja sinut pitäisi laittaa eristysselliin, kunnes luonnollinen exitus saapuu.
Sehän ois ihan mahtava presidentti.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin olisi huonompi kuin Trump. Pelleilyksihän tämä on joka tapauksessa mennyt.
Ei ole mennyt, Trump vaihtuu ja Usa normalisoituu. Ainoa joka jatkaa pelleilylinjalla on Venäjä.
Ei olisi ollenkaan huono valinta presidentiksi, olen pidemmän aikaa kuunnellut hänen puheitaan ja puhuu useimmiten täyttä asiaa.
Hjallis myi jo Jokerit KHL:ään. Presidenttinä, no jokainen voi arvata mitä myis seuraavaks.
Saattaa lähteä ehdolle, mutta mahdollisuudet ovat ohuet.
ei se halua kun vetää käteen ja haaveilla jammu siltavuoresta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hjallis halua olla parisuhteessa enää kenenkään kanssa se halus panna vaan jammu siltavuorta ja sitä se ikävöi vieläkin vaikka jammu on haudassa
Harkimo vie ääniä kokoomukselta, minkä seurauksena vihreillä tai persuilla tulee olemaan pormestarinpaikka Helsingissä ensi keväänä.