Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Työttömän kanssa seurustelu
29.09.2013 |
En ymmärrä aikaisempaa ketjua, siitä miksi työttömän miehen kanssa seurustelu olisi niin kamalaa. Minun mieheni kuten sanoin on pitkäaikaistyötön ja hän kohtelee minua hyvin, kunnioittaa minua ja tukee minua kaikessa. Miksi siis torjuisin sen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 22:29"]
En ymmärrä aikaisempaa ketjua, siitä miksi työttömän miehen kanssa seurustelu olisi niin kamalaa. Minun mieheni kuten sanoin on pitkäaikaistyötön ja hän kohtelee minua hyvin, kunnioittaa minua ja tukee minua kaikessa. Miksi siis torjuisin sen?
[/quote]
No varmaan jonkun pinnallisen tyypin mielestä se voikin olla kamalaa, kyllä järkevät ihmiset ymmärtävät että työttömyydelle on aina jokin syy ja aina se ei ole henkilöstä itsestään johtuva ts. henkilön oma syy. Naiset usein haluavat hyvin toimeentulevan miehen jotta voivat elellä heidän rahoillaan, kun oma tulotaso ei riitä haluttuun elämään. Jos tämä ei olisi syy, niin eihän silloin toisen tuloilla olisi mitään merkitystä jos omillaan itsenäisesti tulee toimeen. Onhan näitä tutkittu, naisille on tärkeämpää lompakko ja miehille ulkonäkö, eli miehet haluavat kauniin ja naiset rikkaan. Jokainen tyylillään;) Itsekin olin nuorena sairauden vuoksi poissa työelämästä lähes kaksi vuotta ja kyllä se aika epätoivoiselle ajalle tuntui, sittemmin olenkin menestynyt mukavasti. Silloin huomasi ketkä ovat oikeasti ystäviä, ne jotka arvostelivat nyt kadehtivat:)