Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaako ihmiset ihan oikeasti nettiin kuvia syömistään aterioista?

Vierailija
29.09.2013 |

ja laittaako ihmiset ihan oikeasti facebookiin kuvia itsestään huulet töröllä ja persus pitkällä? Minkä ihmeen takia? Onko tuo joku vitsi vai ovatko nuo ihmiset tosissaan?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut jos ollaan käyty Chez Dominiquessa tms.

Ennen syömistä siis, ei aamupaskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 14:55"]

[/quote]

Miksi ihmeessä olet laittanut???

Vierailija
4/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 14:57"]

[/quote]

[/quote]

Koska haluan muiston mukavasti hetkestä ja jakaa muistoni ystävieni kanssa.

Vierailija
5/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu todella monet laittavan, en kanssa käsitä. Ja jos oma tekemät ruoat on kerran niin hienoa niin tekis blogin johon niitä kuvia ahtaa eikä facebookiin.

Vierailija
6/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ruoka-annos tuottaa esteettistäkin mielihyvää.

Sen tahtoo joskus jakaa ystäviensä kanssa.

Vierailija
7/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoka-annoskuvat ymmärrän just ja just mutta ne huulitörröllään en. ja kun nää nykynaiset niitä tuppaa faceensa. noloo..

Vierailija
8/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan kiva katsella muiden ruoka-annoksia. Niistä saa kivasti vinkkiä omaan ruoanlaittoon sekä siihen, missä ravintolassa kannattaa käydä.

Vierailija
9/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi laittaa?

Ja miksi sinua taas ei häiritsisi että kaverillasi on blogi mutta sama häiritsee Facessa? En ymmärrä.

Minä en ole laittanut ruokakuvia mutta minusta niitä on hauska lukea, pari kaveria laittaa ruokakuvia ja mielipiteeni on TYKKÄÄN! Parempi sekin kuin ei laittaisi mitään. Ihan vaan kysymys takaisin: mitä sinä jaat muille?

Vierailija
10/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 14:59"]

Kyllä tuntuu todella monet laittavan, en kanssa käsitä. Ja jos oma tekemät ruoat on kerran niin hienoa niin tekis blogin johon niitä kuvia ahtaa eikä facebookiin.

[/quote]

Miksi niin?

Vierailija
11/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se parempi jos on 15 kuvaa nukkuvasta kissasta, kun se on niin ihku-söpö!!!

Katselen paljon mieluummin ruokakuvia ja annoksista, jotka on kauniisti esillä ennen ateriointia, en dagen eftereitä.

Vierailija
12/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks tuttu joka laittelee itsestään kuvia huulet törröllään eli aikamoisena duckfacena. Ihan nätti nainen ilman sitä mutristusta. Ymmärrän kyllä jos huumorilla on ilveilty porukalla jossain valokuvassa, mutta tuo yksi vääntää suunsa joka kuvassa siten. Luulee kai olevansa seksikäs.

Joku voisi sanoa myös Miley Cyrukselle vaikkei mun fb-kavereihin kuulukaan, että opettelee tekemään seksikkään kieliposeerauksen jos todella jostain syystä haluaa kieli pitkällään poseerata. Se nykyinen on aika naurettava.

Yksi tuttu postailee aina ruokakuvia, mutta se on anorektikko joten kai se liittyy siihen. En usko että se on syönyt neljäsosaakaan mistään annoksesta minkä kuva on suureleisesti netissä esillä.

Jotkut postailee harvoin ruokakuvia, siis jos niissä on jotain kuvattavaa. Upeita taideteosmaisia ruoka-annoksia ja jälkiruoka-annoksia ulkomailla ym. Niistä pidän.

Itse en jaksa kuvailla ruokiani, on yleensä päässyt sen verran nälkä tulemaan ennen syömistä ettei tule ekana mieleen alkaa leikkiä kameran kanssa.

Vierailija
13/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 14:59"]

Kaunis ruoka-annos tuottaa esteettistäkin mielihyvää.

Sen tahtoo joskus jakaa ystäviensä kanssa.

[/quote]

ettei vain hivelisi enemmän kuvien julkaisijan ylpeilynhalua. Koreilee se riikinkukkokin sulillaan. Eivätkö ihmiset näe ja tajua, että on älyttömän noloa julkaista kuvia itsestään tai "hienoista" aterioista, joita he syövät? Omakehu haisee kilometrin päähän. Eivätkö ihmiset nykyään enää häpeä mitään. Eivätkö ihmiset häpeä kehua itseään niin naiivilla tavalla?

Vierailija
14/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 15:05"]

Miksi ei voisi laittaa?

Ja miksi sinua taas ei häiritsisi että kaverillasi on blogi mutta sama häiritsee Facessa? En ymmärrä.

Minä en ole laittanut ruokakuvia mutta minusta niitä on hauska lukea, pari kaveria laittaa ruokakuvia ja mielipiteeni on TYKKÄÄN! Parempi sekin kuin ei laittaisi mitään. Ihan vaan kysymys takaisin: mitä sinä jaat muille?

[/quote]

Minä en ole facebookissa, en lue blogeja eikä minulla ole blogia. Ystävieni kanssa keskustelen livenä ihan normaaleista arkipäivän asioista.

ap

Vierailija
15/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko kysyt vaikka oikeasti tiedät vastauksen että joo jotkut laittaa?

Vierailija
16/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muuten tuo duckface-poseerausmuoti on saanut alkunsa? Se näyttää niin hölmöltä tällaisen keski-ikäisen naisihmisen silmään. Ovatko nuo duckface-poseeraajat tosissaan siinä, että luulevat olevansa kauniita, vai onko kyseessä vitsi? Pelleilevätkö he?

Vierailija
17/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 17:40"]

Oikeastiko kysyt vaikka oikeasti tiedät vastauksen että joo jotkut laittaa?

[/quote]

tarkoitan, että onko tuo muoti joku vitsi, vai ovatko nuo henkilöt tosissaan? Ovatko he koko nuoruuden innolla tosissaan, vai onko tuo joku internetmeemivitsi, jota en vain oikein ymmärrä?

ap

Vierailija
18/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä oikeasti kukaan laita. Olet nähnyt unta.

Vierailija
19/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokki ja blogllani on 1060 seuraajaa. Pelkkiä ruokakuvia.

Vierailija
20/23 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 14:57"]

[/quote]

[/quote]

Koska haluan muiston mukavasti hetkestä ja jakaa muistoni ystävieni kanssa.

[/quote]

Siis voi jessus..mua oikeesti naurattaa tässä istuessa. Mukavan muiston ruokahetkestä ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä