Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli viikonlopunvietosta kotiin.

Vierailija
29.09.2013 |

En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Ensimmäinen tunne oli järkytys. Sitten hämmennys, nyt huvitus. Oppaista jos lukisin, niin niissä varmasti sanoittaisiin, että pettämisen merkit. Mies tuli kotiin ja sillä on tukka punainen. Perjantaina oli vielä ruskea. Ei sanonut minulle sanaakaan. Paineli suoraan vessaan melkein tunniksi ja sieltä olohuoneeseen koneelle. Kysyin tuleeko Kakko kahville niin se marssi makkariin.

Mitä helvettiä? Pitäiskö soittaa sen kavereille ja kysyä mitä on tapahtunut vai odottaa, että itse kertoo?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaa=uskaltaa

Vierailija
2/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 22:36"]

Jos mun mies olis tuolla tavalla tehnyt niin ei siinä kyllä mitään hiljasuutta olis ainakaan mun puolelta. Ihme nössöilyä. 

[/quote]

Että huutaisit kuzin hinaaja? Mut se saisi ainakin todella huvittuneeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuommoinen hiljaisuus on maan tapa..ei haluta, uskalleta, viitsitä puhua tai vaihtoehto päälle käyminen, en yhtään ihmettele miten paljon ihmisillä on ongelmia ja tämmösillä perheitä. Ei kovin hyvältä näytä tulevaisuus. Että niinku kilauta sitten vaan kaverille ja kysy!

Vierailija
4/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten punainen tukka = kaikki pettämisen merkit????????????

Vierailija
5/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se nysverö !!!

Vierailija
6/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt vaan ostamassa sille Kakolles hiusväriä, jolla saa takaisin entisen värinsä. Helppoa, eikö?

Vierailija
7/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti miehellä on mennyt "lujaa", jos on hiuksetkin tullut värjättyä. Ja nyt en tarkoita, että olisi automaattisesti pettänyt vaan että on vaan tehnyt sellaisia kännihölmöyksiä, joista näkyvin nyt sattuu olemaan tuo hiustenvärjäys.

Luultavasti raukkaa hävettää tällä hetkellä niin kovaa ettei kykene edes puhumaan ja kertomaan, mitä on touhunnut, siis tyyliin juossut steissillä munasilteen tms, jotain, joka on noloa, typerää ja jota mies ei yleensä ikinä milloinkaan tekisi, mutta nyt kännipäissään yllytyshulluna sitten oli päättänyt tehdä, kun se "tuntui sillä hetkellä hyvältä ajatukselta". 

Vierailija
8/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä tuli kerran kotiin ilman tukkaa ja kulmakarvoja. Niin ja muutenkin oli parturoitu.

Keskusteltiin vähän siitä, että lähteekö sitä nyt sitten poikaporukassa ryyppäämään seuraavankin kerran, kun kavereiden huumorintaju on mitä on.

Pettämään se ei siis ehtinyt, kun sammui kesken - eikä sen jälkeen olisi varmaan edes kehdannut yrittää... 

Vierailija
9/31 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 10:57"]

Luultavasti miehellä on mennyt "lujaa", jos on hiuksetkin tullut värjättyä. Ja nyt en tarkoita, että olisi automaattisesti pettänyt vaan että on vaan tehnyt sellaisia kännihölmöyksiä, joista näkyvin nyt sattuu olemaan tuo hiustenvärjäys.

Luultavasti raukkaa hävettää tällä hetkellä niin kovaa ettei kykene edes puhumaan ja kertomaan, mitä on touhunnut, siis tyyliin juossut steissillä munasilteen tms, jotain, joka on noloa, typerää ja jota mies ei yleensä ikinä milloinkaan tekisi, mutta nyt kännipäissään yllytyshulluna sitten oli päättänyt tehdä, kun se "tuntui sillä hetkellä hyvältä ajatukselta". 

[/quote]

Samaa mieltä tämän kanssa. Mokaillut kännissä, kotiinpalatessa ehkä vielä kännissä tai krapulassa ja kauheassa morkkiksessa, ei kehtaa puhua. Kyllä se siitä menee ohi, eikä ole mitään hyötyä miestä siinä tilassa kauheasti ahdistella. Antaa viinan ja krapulan ensin haihtua rauhassa niin älyllinen keskustelu onnistuu paremmin. 

Vierailija
10/31 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy mikä on

Vierailija
11/31 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tää enää todellista että puolisot eivät osaa puhua toistensa kanssa ja viikonloput vietetään erillään, mikä se sellainen perhe on?

Ihmettelen muutenkin sitä miten täällä niin usein kysytään miksi mieheni teki sitä tai tätä tai sanoi niin tai näin tai on sanomatta mitään!

Opetelkaa hyvät ihmiset puhumaan toistenne kanssa jos kerran parisuhteessa olette!

Meillä ainakin puhutaan kaiken aikaa, kaikista asioista, ei ole koskaan mitään epöäselvää! Olisihan se kammottavaa täältä tulla kyselemään miehen ajatuksia kun on se puoliso vieressä, kysy! Ei ole ihme että ongelmia tulee jos ollaan tuppisuita.

Vierailija
12/31 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 21:11"]

Siis onko tää enää todellista että puolisot eivät osaa puhua toistensa kanssa ja viikonloput vietetään erillään, mikä se sellainen perhe on?

Ihmettelen muutenkin sitä miten täällä niin usein kysytään miksi mieheni teki sitä tai tätä tai sanoi niin tai näin tai on sanomatta mitään!

Opetelkaa hyvät ihmiset puhumaan toistenne kanssa jos kerran parisuhteessa olette!

Meillä ainakin puhutaan kaiken aikaa, kaikista asioista, ei ole koskaan mitään epöäselvää! Olisihan se kammottavaa täältä tulla kyselemään miehen ajatuksia kun on se puoliso vieressä, kysy! Ei ole ihme että ongelmia tulee jos ollaan tuppisuita.

[/quote]

En ehtinyt järkytykseltäni sanomaan mitään, kun paineli vessaan. Sitten kun kutsuin kahville juttelemaan, niin marssi makkariin. En kehtaa mennä häiritsemään. Ihmetyttää vaan, koska kyllä meilläkin yleensä kaikesta puhutaan ja illoista kerrotaan.

Vierailija
13/31 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 20:28"]

En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Ensimmäinen tunne oli järkytys. Sitten hämmennys, nyt huvitus. Oppaista jos lukisin, niin niissä varmasti sanoittaisiin, että pettämisen merkit. Mies tuli kotiin ja sillä on tukka punainen. Perjantaina oli vielä ruskea. Ei sanonut minulle sanaakaan. Paineli suoraan vessaan melkein tunniksi ja sieltä olohuoneeseen koneelle. Kysyin tuleeko Kakko kahville niin se marssi makkariin.

Mitä helvettiä? Pitäiskö soittaa sen kavereille ja kysyä mitä on tapahtunut vai odottaa, että itse kertoo?

[/quote]

On kyllä todella erikoinen nimi miehelläsi. Kakko?!?

Vierailija
14/31 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kehtaa häiritä, vaikka teillä normaalisti puhutaan kaikesta?

Vierailija
15/31 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 20:28"]

[/quote]

On kyllä todella erikoinen nimi miehelläsi. Kakko?!?

[/quote]

Ei ole sen nimi, vaan viittaus uuteen ulkomuotoon.

Vierailija
16/31 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 21:37"]

Et kehtaa häiritä, vaikka teillä normaalisti puhutaan kaikesta?

[/quote]

Jos toinen tulee mykkänä kotiin, ei sano mitään ja ryntää paikalta kun puhuu, niin vähän vaikuttaa ettei halua, että häiritään. Normaalisti olisi sanonut edes hei.

Vierailija
17/31 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on hyvä odottaa...äläkä mielikuvittele itse mitään ;)

Vierailija
18/31 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 21:41"]

[/quote]

Hetken vielä odottelen. Jos ei itse kohta tule ulos, niin soitan sen kavereille.

Vierailija
19/31 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 21:41"]

[/quote]

Hetken vielä odottelen. Jos ei itse kohta tule ulos, niin soitan sen kavereille.

[/quote]

Mikset mene makuuhuoneeseen ja kysy mieheltä itseltään, mikä on, kun on heittäytynyt ihan mykäksi?

Vierailija
20/31 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakko = punapää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi