Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautiset kestäneet pian kaksi viikkoa :o

Vierailija
29.09.2013 |

Minulla on aina ollut suhtkoht säännölliset menkat (heittoa +/- kaksi päivää). Hormonaalista ehkäisyä en käytä (kondomi käytössä). Yleensä kuukautiset kestävät noin viisi päivää ja vuoto on ihan normaalia, ei runsasta eikä niukkaa.

Viimeisimmät kuukautiset alkoivat aika lailla normaalisti. Kolme ensimmäistä päivää oli tarvetta siteelle, seuraavat viisi päivää riitti ihan pikkuhousunsuoja, sitten taas tarvittiin sidettä. 

En ymmärrä, miksi vuoto vain jatkuu. Mitään kipuja tms. ei ole (en tavallisesti muutoinkaan kärsi kuukautiskivuista). Totta kai tämä pelottaa ihan älyttömästi, varmaan ensi viikolla on pakko varata lääkäriaika jos vuoto ei näy loppuvan.

Lähinnä kokemuksia kaipailen, mistä tällainen voisi johtua.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu koht 2viikkoo menkat onko normaalia?

Vierailija
22/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt ollut sama juttu. Menkat mulla on nyt kestänyt 18 päivää. Aluksi tuli silleen normaalisti vuotoa ja sitten viikon päästä olen pärjännyt pikkuhousu suojilla :) mulla alkoi kuukautiset kun olin 12 nyt oon 13 ja säännölliseen aikaan alkaa paitsi saattaa joskus kestää vähän pidempään kuin normaalisti ( normaalisti 7-10pv). Itte en oo koskaan ajatellut sitä vaivana. Onhan se silti ärsyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on kun niin monella on pidemmät menkat

Vierailija
24/25 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on kestäneet menkat kaksi viikkoa ja olen heti aamusta menossa gynelle. Pitää saada selvyys mistä johtuu. Se on sellaista pientä tiputtelua, joka on nyt hieman runsastunut. On aina ollut säännölliset menkat, paitsi 4-kympin jälkeen ovat ruvenneet reistailemaan. Jo kolme kiertoa peräkkäin pientä tiputtelua ja välit 48-66 päivää. Taitaa liittyä esivaihdevuosiin. Ikävää se on silti. Odotan saavani jonkun lääkkeen jolla tämä saadaan loppumaan.

Vierailija
25/25 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei varmaan ketään enää ole mutta jos joku näitä lukee niin tarvisin apua!!🤍 

mulla alko menkat heinäkuussa ja oon 13v. Ne on ollu tosi epäsäännölliset. Kolmet ekat menkat kesti 5-6pv mutta nyt kaksi viimeisintä ollut 9-10pv pituisia. Mitään kipuja ei ole eikä vuoto ole mitenkään kovin runsasta. Onko normaalia kun mulla on ollut vasta niin vähän aikaa? Ja on todella epäsäännölliset! 

olen vain miettinyt miksi kestävät 9päivää. Muuten olo aivan normaali!😊 

eli onko normaalia tässä alkuvaiheessa? (Menkat olleet siis vasta 5kk!)