Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa tarinoita, kun parisuhteessa ei riidelty, mutta päädyitte eroon.

Vierailija
31.08.2020 |

Olen miettinyt eroa. Meillä on pieniä lapsia mieheni kanssa, mutta aivan erilaiset mielenkiinnon kohteet ollut jo pidemmän aikaa. Ja tuntuu että olemme aikuisuuden myötä "kasvaneet erilleen". Olin 16 v kun aloin seurustelemaan, nyt olen 30 vuotias.

Mistä syistä te päädyitte eroon lopulta, jos parisuhteessanne ei ollut riitelyjä tai muuta isompaa draamaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut riitelyä mutta eroa ennen selvisi että miehellä oli 10 vuoden ajalta patoutunutta vihaa ja katkeruutta.

Vierailija
2/5 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol hae vertaustukea vauvispalstalta. Ootte te nykyyeinixit sitten uusavuttomia. Joku vauvisryhmä fanittamaan eroa sulle. Jospa leikkisit aikuista ja keskustelisit kumpparisi kanssa. Röh röh.

Nokia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol hae vertaustukea vauvispalstalta. Ootte te nykyyeinixit sitten uusavuttomia. Joku vauvisryhmä fanittamaan eroa sulle. Jospa leikkisit aikuista ja keskustelisit kumpparisi kanssa. Röh röh.

Nokia

Sulla on varmaan neuroleptit jäänyt piikittämättä. 

Vierailija
4/5 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut. Seesteistä arkea elettiin. Draama oli miehen sisäistä, eli hän etsi keski-iän kriisissään elämään vaihtelua.

Kuten eräs parisuhdeterapeutti on todennut: vaatii viisautta erottaa parisuhteen ongelmat henkilökohtaisista ongelmista.

Eksältä puuttui siis viisautta.

Vierailija
5/5 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riidelty, ei puhuttu, ei tehty mitään yhdessä ei siis edes nukuttu. Miehen mielestä kaikki oli kai hyvin. En tiedä, kun ei suostunut puhuun. Ihastuin toiseen mieheen ja lähdin.