Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro aamusta jolloin olit erityisen onnellinen?

Vierailija
31.08.2020 |

Miksi olit silloin onnellinen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääyön jälkeinen aamu: peitto heilui ja jouset natisi. Sen koommin onkin ollut hiljaisempaa.

Vierailija
2/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuussa ennen koronaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistoi, join kahvia? Siinä varmaan mun elämäni onnellisin aamu. Noita on aika paljon, että en mä osaa sanoa mikä aamu niistä on paras. Ne on kaikki aika samanlaisia. 

Vierailija
4/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole onnellisia aamuja paitsi yksi kun oli lukion päättäjäiset. Silloin oli hieno herätä, koulu loppui ja kesä edessä. Kunnes tuli syksy ja jäi kaipaamaan lukion luokkakavereita, joihin oli tykästynyt ja sen jälkeen ei enää ole kouluissa eikä töissä syntynyt sellaista bondausta..

Vierailija
5/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamuna, olen ollut kipeä flunssassa, ja heräsin muutaman päivän jälkeen taas ilman kolotuksia + vapaapäivä.

6/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli vuosia sitten. Minulla oli diagnosoitu MS-tauti n. 1,5 kk aiemmin. Melkein kaikki tutkimuksiin ja diagnoosiin johtaneet vammat olivat jo parantuneet, jäljellä oli vain pieni tuntohäiriö: n. 5 cm halkaisijaltaan oleva alue vasemmassa kyljessä. Ajattelin, että voin elää sen kanssa – tärkeintä oli, että kävelykykyni, näköni yms. olivat tulleet takaisin.

Näin aamulla ennen heräämistä unen, että ajoin pyörällä pitkin tietä, jonka vasemmalla reunalla oli ruusupensaita. Yhtäkkiä kaaduin pensaiden päälle ja sain vasempaan kylkeeni ruusunpiikkejä. Seuraavassa kohtauksessa olin kotona ja nypin pinseteillä piikkejä pois, mikä aiheutti polttavaa tunnetta.

Aloin herätä unesta ja tajusin, että kyljessäni iholla on oikeasti polttava tunne sillä alueella, jolla tunnoton alue oli. Se ei ollutkaan vain unta. Samassa alueella alkoi tuntua ihan kuin kihelmöintiä ja polttelua olisi imetty pillillä pois, ja yhtäkkiä tuntemus loppui. 

Kokeilin heti kädellä sitä aluetta, ja tunto oli palannut! Eli viimeinenkin oire oli poistunut. 

Silloin oli huhti-toukokuun vaihde, tosi aurinkoinen ja kirkas aamu. Olin todella onnellinen, Jumalalle kiitollinen.

Vierailija
7/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun heräsin ensimmäistä kertaa mun miehen vierestä. Oltiin ihan vain nukuttu vierekkäin ja sen jälkeen keitettiin kahvia ja syötiin paahtoleipää. Sen jälkeen kaikki aamut ovatkin olleet aika onnellisia.

Vierailija
8/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna. Herättiin seitsemän maissa miehen kanssa mökillä, juotiin pikaisesti kahvit ja mentiin rantaan, soudettiin muikkuverkoille. Kaunis aurinkoinen aamu, peilityyni järvi, hieman usvaa, kuikat ui vierestä ja joutsenet hieman kauempaa. Tuon jälkeen mies selvitti verkot minä aloitin etätyöt koneen ääressä. Tiukka kokouspäivä joka juuri loppui tuntui mukavalta, aamu antoi energiaa.

Vierailija
9/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jouluaattoaamut lapsena. 😭

Vierailija
10/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aamut ennenkuin sairastuin. Olen siis mielialalääkityksellä ja nykyään aamut on harmaita ja kamalia. En tunne mitään, en nauti mistään, mikään ei tuota iloa.

Vierailija
11/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jokin niistä kesäaamuista, kun sai herätä tuhisevan leikki-ikäisen vierestä ihmettelemään maailmaa. Ei sitä silloin ymmärtänyt, miten upeaa se oli.

Vierailija
12/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluaatto kaksi vuotta sitten. Vastasyntynyt poikani laitettiin ensimmäisen kerran rinnoilleni. Silloin olin täydellisen onnellinen <3

Vierailija
13/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten kun piti lähteä autoa ostamaan. Mahtava peli.

Vierailija
14/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka aamu miehen kanssa. Silloin kun oli vielä ruusunpunaiset lasit päässä.

Vierailija
15/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim tänään. Heräsin miesystävän vierestä. Ajattelin että mulla on kaikki kun mulla on hänet. :)

Vierailija
16/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tj 0 päivänä vuonna 2007. Ohi oli 362 päivää.

Vierailija
17/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen aamu, kuin sain herätä mieheni vierestä. Hänen tapaaminen on parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän