Mitä pidät kotikaupunkisi tärkeimpänä nähtävyytenä?
Koitan tässä arpoa, mikä se mahtaisi omassani olla. Enkä oikein keksi. Katsotaan, josko joku mainitsisi tämänkin kaupungin :)
Kommentit (23)
Nuuksiota. Haukkalammelle on tullut joskus israelilaista käymässä ollut työkaverikin vietyä, riitti ihmeteltävää ja nautti maisemista.
Joku sanoisi Manneken Pis, joku Atomium, joku EU-rakennukset. Itse en osaa valita.
Tykkimäen huvipuisto. Eikä sekään nyt sinänsä mikään nähtävyys ole, mutta se nyt on isoin nähtävä täällä.
Ei tänne Nokialle kukaan tule mitään katsomaan. Itse vien vieraani hullujenhuoneen vanhalle hautausmaalle, koska se on mielestäni kaunis paikka.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 17:28"]
Ei tänne Nokialle kukaan tule mitään katsomaan. Itse vien vieraani hullujenhuoneen vanhalle hautausmaalle, koska se on mielestäni kaunis paikka.
[/quote]
Ap.stakin kuulostaa kiinnostavalta :)
Lentokenttä. Pääsee pian vaikka minne:)
Onhan täällä Helsingissä vaikka mitä, oikeasti pidän synnyinkaupungistani paljon.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 17:33"]
Lentokenttä. Pääsee pian vaikka minne:)
Onhan täällä Helsingissä vaikka mitä, oikeasti pidän synnyinkaupungistani paljon.
[/quote]
Se lentokenttä on muutes Vantaalla.
Kaivos ja baari/kahvila mikälie keskellä järveä. Sääli että toiminta loppuu elleo uutta jatkajaa löydy. Kiva paikka kesäisin.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 18:02"]
Kaivos ja baari/kahvila mikälie keskellä järveä. Sääli että toiminta loppuu elleo uutta jatkajaa löydy. Kiva paikka kesäisin.
[/quote]
Outokummussa?
Nuuksio + Haltia Espoossa, ei täällä oikein muuta mainittavaa ole kuin meri ja Nuuksion alue.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 18:02"]
[/quote]
Outokummussa?
[/quote] Lohjalla.
valtavan kokoinen hevosenkenkä Kyläkaupan etupihalla :)
Kaupunki tämä ei ole, mutta nähtävyyksitä tärkeinpänä pidän Hvitträskiä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 18:35"]
valtavan kokoinen hevosenkenkä Kyläkaupan etupihalla :)
[/quote]
No oli se isoo potkukelekkaki takapihalla ihan hauska!
Vanha kaupunki ja Tankarin majakkasaari.
Itseäni.