Korona leviää maaseudulla, koska eivät pese käsiään.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Tapaamani maalaiset ovat tuntemiani kaupunkilaisia hygieenisempiä.
Paskapuhetta! Kyllähän sen jo ulkonäöstä huomaa ettei hygienia kiinnosta lainkaan.
Kaupungissa aivan luontevasti mentiin isolta hädältä suoraan lounaspöytään muitta mutkitta käsiä pesemättä.
Tuossakin ollut joku seuramies tai nainen joka kolunnut sitten jokapaikan missä ihmisiä.
Jep ja yskivät miten sattuu.
Kannattaa vaan alkaa siellä susirajallakin hygieenisemmäksi, niin ei kaikki pöpöt tartu.
Missähän voisi desinfioida ne ostoskärryjen kahvat ..
Eihän tästä mitään tule ilman sellaisia desinfiointilaitteita, jos kahvat ovat saastuneet, niin mitä se hyödyttää käsiä pestä ..
Zinc
Eikö siinä voisi olla joku laite mihin työntää kärry, joka desinfioi kärryn/korin kahvat ja sen jälkeen desinfioi kädet.
Vóila
Eipä yllätä että lantavarpaat pyörittävät oikein koronasirkusta siellä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tästä mitään tule ilman sellaisia desinfiointilaitteita, jos kahvat ovat saastuneet, niin mitä se hyödyttää käsiä pestä ..
Zinc
Eikö siinä voisi olla joku laite mihin työntää kärry, joka desinfioi kärryn/korin kahvat ja sen jälkeen desinfioi kädet.
Vóila
Keskisen kyläkaupassa. Siellä on desinfiointiainetta ja paperipyyhkeitä kärryjen putsaamiseen. Asiakas joutuu kyllä hoitamaan homman itse, mutta en ole vastaavaa mahdollisuutta muualla nähnyt.
Hahahaa! Kyllä maalla ollaan aivan eri tasolla hygienian kanssa kuin kaupungeissa, kaupungeissa ei puhdasta paikkaa löydäkkään...
AP:n logiikan mukaan kaikki maalaiset olivat kevään aikana sattumalta vierailulla pääkaupunkiseudulla kun se oli tartuntojen tehokkain levittäjä...
Tällainen mahdollisesti kieli poskessa, mahdollisesti silkkaa tyhmyyttä tehty viholliskuvien maalailu maamme rajojen sisään ei hyödytä ainuttakaan suomalaista.
No kyllähän kainuu oli tauditon.Kesällä väki liikku etelänvetelät sukuloi mökkeili tungeksi rafloiss.Kyllä se tauti tuotiin tuomalla kuhmoon niin koo muuallekkin.Onkohan koronaa levitelty ympärimaailman kun se puhkesi jossain ihan oudosti.Biologinen ase.Ihanko jostain kauhuleffasta levittivät jotain virusta.Teorioitahan piisaa.Moni vaan menehtyy,se on surullisinta.
Kaupungeissa nuoret nörtit haisee ihan hielle ja paskalle työpaikoilla; ilmeisesti puutteellinen hygienia tekee jotenkin ammattimaisemman ja sitoutuneen vaikutuksen?? Perkele käytävillä leijuu ällö haju.
Maaseudulla ja pikkukaupungeissa ei tuollaista trendiä, onneksi, ole.
Mun kaupunkilaismieheni ei juuri pese käsiään, eikä ole juuri koskaan kipeänäkään. Mutta mua ällöttää kun ei se tosiaan vessakäynnin jälkeenkään pese...
Koronaa odotellessa.
Mmmm niiin, Helsingissä ja Uudellamaallahan ei juuri koronatartuntoja ole ollut, että varmaan pitää paikkansa tuo aloittajan väite.
Katkera aloittaja joutuu asumaan citykaksiossa ja kulkemaan ruuhkabusseissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Vóila
Keskisen kyläkaupassa. Siellä on desinfiointiainetta ja paperipyyhkeitä kärryjen putsaamiseen. Asiakas joutuu kyllä hoitamaan homman itse, mutta en ole vastaavaa mahdollisuutta muualla nähnyt.
Minä näin Tampereella joko Kalevan Prismassa tai Turtolan Cittarissa, en nyt muista kummassa.
Ainakaan mun maalla asuvat appivanhemmat eivät ole siisteimmästä päästä.
Kumma kun meillä päin täällä maalla ei ole koronaa näkynyt. Itse maatilan emäntänä pesen käsiä joka välissä kun työ on mitä on ja saunotaankin joka ilta.
Vierailija kirjoitti:
Katkera aloittaja joutuu asumaan citykaksiossa ja kulkemaan ruuhkabusseissa.
Jos ihmiset haluaisi asua maalla, ne asuisi siellä.
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Vóila
Kyllä meillä täällä maalla on ihan ässässä desinfioitipaperia, että saa kärryt putsattua.
Tapaamani maalaiset ovat tuntemiani kaupunkilaisia hygieenisempiä.