Neuvokaa vähän millaisia värejä yhdistää tämän tapetin kanssa
https://www.borastapeter.com/fi/wallpapers/waldemar-4544
Olisiko hyvin tumma oranssi ihan kamala, pienissä määrin? Esim verhot ja jotain pieniä muita juttuja, etsisi vaikka kivoja printtejä joissa samaa sävyä ja kehystäisi? Millainen matto sopisi?
Kommentit (66)
Enpä tiedä oranssista. Ottaisin ennemmin inspiraatiota noista tapettivalmistajan esimerkkikuvista. Niissä on sopivaa värimaailmaa.
Melko synkeä tapetti minun mielestäni. Tuleeko tehosteeksi vai kaikkiin seiniin?
Tummempaa vihreää esim verhoihin. En muista mikä se sävy on, mutta tuli heti mieleen että tuohon sopisi sellaiset "sametin vihreät" tekstiilit. Sitten jotain rauhoittavaa sävyä kuten vaalea beige.
Ruskean ja oranssin (myös kellertävä) sävyt käyvät hyvin, ei sinistä. Koska tapettiehdokkaasi on kohtuullisen tumma, niin katon oltava ehdottomasti vaalea ja lattia esim. keskiruskea tms. Kirkas punainen erottuu voimakkasti vihreästä, joten sitä voi käyttää ainoastaa spottivärinä (esim. yksi tuoli, lamppu tms.)
Musta katto,punainen lattia ja keltaiset strobovalot. Tulee mukava kokonaisuus. Matoksi kamelin nahka.
Aika neutraaleihin väreihin on valmistaja yhdistänyt eikä vetänyt edes koko seinää keittiökuvassa. Muissakin on korkeat vaaleat jalkalistat.
Olen samaa mieltä muiden kanssa, tapetti on kovin raskas. Ja Suomessa matalat huoneet ja pienet asunnot. Jos laittaisin itse tuota, laittaisin vain yhden seinän ja yhdistäisin vaaleisiin väreihin.
Vierailija kirjoitti:
Melko synkeä tapetti minun mielestäni. Tuleeko tehosteeksi vai kaikkiin seiniin?
Tulisi kaikkiin seiniin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ruskean ja oranssin (myös kellertävä) sävyt käyvät hyvin, ei sinistä. Koska tapettiehdokkaasi on kohtuullisen tumma, niin katon oltava ehdottomasti vaalea ja lattia esim. keskiruskea tms. Kirkas punainen erottuu voimakkasti vihreästä, joten sitä voi käyttää ainoastaa spottivärinä (esim. yksi tuoli, lamppu tms.)
Katto on valkoinen ja listoitus myös. Listat aika leveitä. Lisäksi yhdessä nurkassa on valkoinen muuri. Lattia on maalattu ihan vaaleanharmaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tummempaa vihreää esim verhoihin. En muista mikä se sävy on, mutta tuli heti mieleen että tuohon sopisi sellaiset "sametin vihreät" tekstiilit. Sitten jotain rauhoittavaa sävyä kuten vaalea beige.
Millaisiin juttuihin tuota beigeä? Tekstiileihin ilmeisesti? Huone on isohko, yli 20 neliötä.
Ihana tapetti. Must have ! Ihan kuin olisi lehtimajassa. Kylminä talvi-iltoina tuolla on takuulla viihtyisää. Ihan samanlaista kangasta on Cellbesillä ja siellä on myös samaa sävyä samettiverhoja.
Ne voivat olla tietysti vähän liikaa vihreää.
Sinulla on hyvä maku.
Kaunishan tuo on noinkin ilman mitään "piristyksiä".
Ehkä pari shokkipinkki pikkutyynyä ? Joku huurteinen pastellisävy, jos jotain lisäät. Ei ainakaan mitään kullankeltaiseen taittuvaa.
Onnittelen hienosta valinnasta. 💚💕🌿☘🍀
Mä yhdistäisin tuohon violettia, lilaa ja kultaa. Heittäisin kunnolla överiksi!
Vierailija kirjoitti:
Mä yhdistäisin tuohon violettia, lilaa ja kultaa. Heittäisin kunnolla överiksi!
Ja lisään vielä että tummempia / eri vihreän sävyjä tämä lisäksi.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Ihana tapetti. Must have ! Ihan kuin olisi lehtimajassa. Kylminä talvi-iltoina tuolla on takuulla viihtyisää. Ihan samanlaista kangasta on Cellbesillä ja siellä on myös samaa sävyä samettiverhoja.
Ne voivat olla tietysti vähän liikaa vihreää.
Sinulla on hyvä maku.
Kaunishan tuo on noinkin ilman mitään "piristyksiä".
Ehkä pari shokkipinkki pikkutyynyä ? Joku huurteinen pastellisävy, jos jotain lisäät. Ei ainakaan mitään kullankeltaiseen taittuvaa.
Onnittelen hienosta valinnasta. 💚💕🌿☘🍀
Hittolainen, pastellisävyt tai shokkivärit ei ole _yhtään_ mun makuun, kiitos kuitenkin ideoista :D
Juu, tapetti on kaunis minustakin. Pitää kurkata cellbes, en muistanutkaan tuollaisen nettikaupan olemassaoloa.
Riippuu mistä huoneesta on kysymys, makkariin lempeät kellertävät sävyt, keittiössä vois olla sitä oranssiä, jos on olkkarista kysymys, vaalea matto ja verhot , voi olla ruskea pöytä ym hyllyt . Mutta keveyttä lämpöä ja pehmeyttä tuo kaipaa ja useita eri valopisteitä . Muuten on pimeää ja synkkää paitsi kesäisinä aurinkopäivinä.
Tuo tapetti vain yhteen seinään.
Etsi värikartta ja sieltä vastaväri toiseen seinään. Taitaa olla oranssi.
Mutta ei noita joka seinään.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä oranssista. Ottaisin ennemmin inspiraatiota noista tapettivalmistajan esimerkkikuvista. Niissä on sopivaa värimaailmaa.
Minusta oli vähän pliisut vaihtoehdot, sellaiset turvalliset ketään loukkaamattomat. Tykkään että olisi joku pieni twisti.
Ihana tapetti! Tumma siniharmaa, lämmin puu, beige ja tuo ehdottamasi murrettu oranssi käy oikein hyvin. Etenkin kun sulla on valkea katto ja listat sekä se harmaa lattia. Tulee ihanan tunnelmallista.
^