Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvatuksen merkitys?

Vierailija
18.07.2006 |

Voisiko olla niin että kasvatuksella ei ole lapseen niin suurta vaikutusta kuin yleensä kuvitellaan? vaan olisikin niin että nämä jotka luulevat että ovat kasvattaneet lapsen erityisen hyvin ovatkin vain saaneet luonteeltaan helpon lapsen? Ja nämä jotka ovat kasvattaneet muiden mielestä riiviön ovat luonteeltaan riiviöitä? Tietenkin kasvatuksella voi pilata hyvän ihmisenalun mutta onko se aina niin? Itselläni on neljä lasta ja olen varhaiskasvatuksen ammattilainen. Toinen lapseni kahmii aina hymypoikapatsaat ja stipendit ja niin ihanaa kuin olisikin rintaansa röyhistää niin pakko on myöntää ettei se minun ansiotani ole. Mitään erityistä en ole tehnyt. Kolmas lapseni on varsinainen kauhukakara. Tutkimuksissa ei löydy syytä, enkä minä taaskaan ole häntä eri lailla kasvattanut kuin muita. Muut ovat ns tavallisia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kasvatuksella voi kumota jälkimmäisiä, ei myöskään korvata, vaikka vanhempia aina syyllistetäänkin

Vierailija
2/2 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko kylän kasvattamia. Äiti siivoaa ja isä naputtelee pihahommia. Työmaalla äiti kehuu miten hän kovasti lapsiaan kasvattaa. Meilläkin heidän lapset ovat olleet useita tunteja, niin etteivät ole kaivanneet,

Ja nämä lapset osaavat käyttäytyä. Itse olen pitänyt lapseni silmieni alla ja kasvattanut, rangaissut tarpeen tullen jne. Siltiki minun lapsi on aika paljon huonompi käytökseltään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi