Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulla Virtanen

Vierailija
29.09.2013 |

Aargh meinaan tulla hulluksi kun hyvät ohjelmat pilataan huonoilla juontajilla!!!!! Esims. katoin äsken suorana:kortesmäki ohjelmaa nii se ulla virtanen on niin surkeee! En tajua millä meriiteillä sekin on sinne päässy, ihan nobody. Se väittää sivuillansa olevansa joku näyttelijä mutta eipä oo oikeaa koulutustakaan. Ei ole tainnu paljon näyttelijäntöitä tippua. Tuollaisia onnettomia suomi täynnä. Sopisi chat-juontajaksi ehkä, mutta siihenkin hommaan pitäisi olla edes kaunis.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sulla murheet!!!!!

Vierailija
2/12 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule ihan naitava tyttö.

Ei kaunis tarkoita, että pitää olla chat-horon näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään pullukoista 

Vierailija
4/12 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että hiukan ärsyttävän oloinenhan se kieltämättä on, mutta niinhän naiset yleensä.

Vierailija
5/12 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon kuullu et se on ihan tyrkky ja kukaan ei jaksanu sitä siellä nrj:llä ni lopulta se otti loparit, hyvä.

Vierailija
6/12 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sen ilmeestä kyllä paistaa sellainen yksinkertaisuus.

Vierailija
7/12 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon ihmetellyt et miksi se lähti jotenkin vähin äänin nrj:ltä. Onko se enää edes siellä yleX:illä?

Vierailija
8/12 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedia: "Virtanen opetteli näyttelemistä American Academy of Dramatic Arts (AADA)-koulussa New Yorkissa ja improvisointia Upright Citizens Brigade-koulussa New Yorkissa sekä Los Angelesissa. Hän on myös opiskellut TV- ja elokuvatuotantoa vuoden verran Westminsterin yliopistossa Lontoossa." 

-Kyllä minun mielestäni tuossa on ihan tarpeeksi koulutusta suomalaiselle näyttelijälle. Minä ainakin pidän tätä ullaa oikein mukavan oloisena ja erittäin kauniina naisena!

Vierailija
9/12 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yleisössä suorana kortesmäessä ja kun siellä näin Ullan hän oli aivan ihana persoona. Tosi energinen ja positiivinen ja sai yleisön nauramaan koko ajan. Että mahtava mimmi on kyllä. 

Vierailija
10/12 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla on paras!! Aivan älyttömän aurinkoinen ihminen ja vahva ja kaunis nainen.  Minusta myös todella.hyvä juontaja että jos kerran itse tiedät noin paljon talkshown juontamisesta nii tee itse paremmin ja hanki samalla elämä koska ainakin ulla on saanut elämänsä aikana aikaseks jotai...

Vierailija
11/12 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 15:13"]

En tajua millä meriiteillä sekin on sinne päässy, ihan nobody.

[/quote]

Suhteilla. Kannattaa tuntea tunnettuja koomikoita, jotka lapsuudenkavereina tukevat ja puhuvat sisään paikkoihin.

Virtanen on näyttelijänä amatööritasoa. Ei tasantarkkaan työllisty vastaaviin töihin.

Vierailija
12/12 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että joku muukin vihaa Ullaa. Helvetin rasittava ja huonot lapselliset jutut. Ääni ei sovi yhtään radioon. Menee aina mankka kii ku Virtasen ääni kuuluu!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan