Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko minulla velvollisuus jakaa tietokone miehen kanssa?

Vierailija
29.09.2013 |

Olen itse ostanut tämän tietokoneen omilla rahoillani ja koen, että tämä tietokone on MINUN! Toki mieheni saa myös käyttää tietokonetta. Se ei ole ongelma. Ongelma on se, että mieheni parkkeeraa itsensä tähän tietokoneen ääreen vapaapäivinään koko ajaksi ja ignooraa niin lapsensa kuin vaimonsakin. Ei korvaansa lotkauta, jos yrittää puhutella. Jos minulla olisi jotain omaa tekemistä tietokoneella, niin joudun anelemaan mieheltä, että milloin voisin päästä koneelle. Oikeastaan ongelmani on se, että mieheni ei tajua sitä, että myös minä haluaisin käyttää tietokonetta ihan rauhassa ilman, että lapsi hyppii silmille. Mies saa käyttää konetta ihan rauhassa, koska lapsi ei ole moksiskaan siitä, mitä isä tekee eikä häiritse häntä. Olenko törkeä, jos varaan tietokoneen omaan käyttööni silloin kun tiedän lapseni olevan nukkumassa. Miehellä kuitenkin tosi monta tuntia päivässä aikaa käyttää tietokonetta, jos viitsii tulla kotiin ajoissa eikä jää notkumaan kylille ja toreille työpäivän jälkeen vain siksi, ettei minun seurani kiinnosta. Ei ole mitään tolkkua siinä, että minä pääsisin omalle tietokoneelle rauhassa vasta lähempänä puolta yötä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta vetää teippi halki huoneiston ja laittaa toiselle puolelle miehen ostamat kamat ja toiselle puolelle sun ostamat. Voitte sitten heitellä lasta viivan yli aina tasatunnein. kuule minulla on sinulle nyt sellainen asia etta tulen naisystavani kanssa sinne erasta asuntoa jos se on hyvä niin sitten minä ostan sen ja sitten tulen luoksesi bahaksi aikaa kunnes menen taas takaisin turkkiin  maanantaina saan uuben salasanan kannykkaan että puhelimeen joten paivi ei voi viedä minulta pyhelinta eikä tietokonetta

Vierailija
22/37 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun pitaisin mennä ensin autokouluun jotta saisin ajokortin silloin kun vammaubuin poliisi vei minun ajokortin olisi pitanyt piilottaa mutta en tajunnut seuraavan kerran tiedan mita pitaa tehbä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut tähän koneelle jo eri tilit itselleni ja miehelle. Minä olen käytönvalvoja ja mies on "lapseni", jonka netin käyttöä seuraan ja voin tarvittaessa rajoittaa sitä. ;) Joskus kun olen laittanut hänen tililleen täydellisen lapsilukon 24/7, ettei voi käyttää ollenkaan, niin mies on suuttunut siitä ja piilottanut tietokoneeni eikä ole suostunut palauttamaan sitä ennen kuin avaan lapsilukon. Nyt laitoin muutaman tunnin päivässä tuota lapsilukkoa päälle lapsen nukkumisajoiksi. Mies ei tiedä vielä, joten en tiedä, sanooko tuo mitään. Olisi kiva, jos miehen kanssa voisi neuvotella eri asioista, mutta ei tuon kanssa voi puhua mistään... Mies taitaa lähteä ulos, kun ei pääse tietokoneelle. Ei tässä talossa näytä olevan sille mitään muuta viihdettä. :(

Mutta kovasti rakastatte toisianne ja muuten on niin hyvä suhde? Miksi helvetissä olette ylipäätään yhdessä?

Vierailija
24/37 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

paivi ei tajua tehba yhtaan mitaan

Vierailija
25/37 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä haluan ainakin nahba kenenkä kanssa kirjoittelen ei muuta

Vierailija
26/37 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut tähän koneelle jo eri tilit itselleni ja miehelle. Minä olen käytönvalvoja ja mies on "lapseni", jonka netin käyttöä seuraan ja voin tarvittaessa rajoittaa sitä. ;) Joskus kun olen laittanut hänen tililleen täydellisen lapsilukon 24/7, ettei voi käyttää ollenkaan, niin mies on suuttunut siitä ja piilottanut tietokoneeni eikä ole suostunut palauttamaan sitä ennen kuin avaan lapsilukon. Nyt laitoin muutaman tunnin päivässä tuota lapsilukkoa päälle lapsen nukkumisajoiksi. Mies ei tiedä vielä, joten en tiedä, sanooko tuo mitään. Olisi kiva, jos miehen kanssa voisi neuvotella eri asioista, mutta ei tuon kanssa voi puhua mistään... Mies taitaa lähteä ulos, kun ei pääse tietokoneelle. Ei tässä talossa näytä olevan sille mitään muuta viihdettä. :(

Mutta kovasti rakastatte toisianne ja muuten on niin hyvä suhde? Miksi helvetissä olette yl

Ketjun ensimmäinen sivu on vuodelta 2013.

Vierailija
27/37 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kovasti rakastatte toisianne ja muuten on niin hyvä suhde? Miksi helvetissä olette yl   no ei nahba sitten kirjoittele valilla koneelle mita sulle kuuluu joten moro         ei meiban tarvitse olla uhbessakaan kirjoittele minulle joskus etta miten sinulla aina menee   siihen en sano nyt mitaan taytyy taas ajatella asioita palataan taas naihin koku paivä kos sinulle kay nyt en jaksa ajatella mitaan moro

e

Vierailija
28/37 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanantaina saan ostoskortin abc lle minulla oli sellainen mutta paivi varasti sen minulta ja maanantaina saan uuben tunnuksen tierokoneeseen sekä puhelimeen siten niihin ei paase kukaan muu kasiksi kuin minä

Vierailija
29/37 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano sina mita sanot mutta minulla on pakko olla puhelin mukama silla muuten ne ei voiba puhua yhtaan mitaan sanon minä

Vierailija
30/37 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus, teillä on varmaan mahtava suhde. 

tää on vain taas kerran hyvä kuvaus perus lokkimiehestä ja niitä ei ole vähän..ulospäin sit tietty naristaan että mahdollistetaan naiselle niin hyvä elämä. Yhden tällaisen kanssa olleena, en todellakaan katsoisi enää vastaavia. Eli mies käyttää ap:ta hyväksi, palvelut pelaa ja voi leikkiä ikuista teinipoikaa.

Vierailija
31/37 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ikää oli?

Vierailija
32/37 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on liian pihi hankkimaan omaa tietokonetta ja nettiyhteyttä. Paljon kivempi käyttää vaimon konetta, kun vaimo maksaa nettilaskunkin.

ap

Onko pihi vai meneekö rahat johonkin muuhun (nettipokeri, viina, jne.)? Riippuvuus voisi selittää huonon käytöksenkin.

Vierailija
33/37 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostakoot oman tietokoneen. Meillä on tyttöystävän kanssa omat läppärit. Tämä asus maksoi 450 euroa uutena ja tyttöystävä osti ihan samanlaisen osamaksulla. Tosi hyvä kone tämä ja toimii aina hyvin ja on tarpeeksi tehokas.

Vierailija
34/37 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole muutenkaan koskaan ymmärtänyt näitä tietokoneen jakajia. Meillä on miehen kanssa omat kännykät, omat tabletit ja omat tietokoneet. En voisi kuvitella, että tilanne olisi toinen. Salaisuuksia ei ole, mutta kirjanmerkit, ikonit, työpöydät yms. juuri omassa halutussa järjestyksessä.

Ap kuten 2 kirjoitti, asenna salasana koneelle ja käske miehen hommata oma.

Tuohan on eri asia. Kyllä samalla koneella voi olla useampi tili jolloin jokaisella on oma työpöytänsä sellaisena kuin sen haluaa ja pääsy vain omiin tiedostoihinsa.

Vierailija
35/37 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda salasana, mutta älä kerro sitä miehelle.

Vierailija
36/37 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ignooraa" huoh... 

Vierailija
37/37 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on liian pihi hankkimaan omaa tietokonetta ja nettiyhteyttä. Paljon kivempi käyttää vaimon konetta, kun vaimo maksaa nettilaskunkin.

ap

Mitä järkeä on hankkia erillinen nettiyhteys?