Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuulimuna ja kaavinta :(

18.07.2006 |

Taas kysyisin neuvoja eli kun vihdoin viimein sain elämäni ensimmäisen (ja näillä näkymin viimeisen) +:n niin se osoittautuikin tuulimunaksi joka kaavittiin viime perjantaina. Niin sitä vaan kysyisin, että onko teillä ketkä olette mahdollisesti joutuneet kaavintaan (anteeksi jo etukäteen jos pahoitan jonkun mielen tällaisia kyselemällä) niin alkanut sen jälkeen runsasta vuotoa vai onko tämä nyt jotenkin epänormaalia kun ei heti viitsisi sairaalan taas soittaa. Lauantaina ei vielä tullut mitään mutta nyt on alkanut runsas vuoto ja ns. kovat menkkakivut. Eli jos joku ystävällisesti vastaavaa kokenut voisi auttaa ja kertoa onko tämä normaalia vai panikoinko turhaan! Jotenkin tää jatkuva vastoinkäyminen jo alkaa käymään voimille :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovin pahoillani tuulimunasta. Minulta tuulimuna poistettiin lääkkeellisesti, joten omakohtaista kokemusta ei ole vastaavasta tilanteesta kuin sinulla.

Olen lukenut keskenmenopalstaa täällä vauva-lehden sivuilla, ja sieltä saanut sellaisen käsityksen, että kaavinnan jälkeen ei pitäisi kovin paljon vuotaa. Jopa niin, että jos on ollut pahaa vuotoa (istukan palanen jäänyt kohtuun vuotamaan), niin kaavinnan jälkeen vuoto on lakannut. Ottaisin ehkä yhteydet sairaalaan.. Kohtuun on voinut jäädä jotain raskausmateriaalia, joka vuotaa.

Kovasti voimia ja toipumista,

t aurinko76

Vierailija
2/2 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se sitten on otettava sairaalaan yhteyttä. En mitenkään enää jakaisi mitään uutta kaavintaa. Siis ei tätä enää jaksa. Minä oon ainakin jo ihan loppu ja jos nyt vielä pitäisi uudestaan sinne mennä. Ihan voimaton olo :( Huomasin vielä kaiken lisäksi, että olin laittanut tämän kysymyksen hieman väärälle " osastolle" . No mutta hyvää jatkoa Teille muille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän