Jos teen toisen Facebook profiilin
johon ilmoitan mun sen puhelinnumeron minkä olen ilmoittanut myös sen virallisen profiilin yhteydessä, niin saavatko ihmiset selville että minä olen myös tuon toisen profiilin takana?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
FB ainakin saa selville. Mahtaako antaa samalle numerolle tehdä useampia profiileja.
Mille sitten voi, jos ei ole kuin yksi puhelinnumero?
Miksi sinun pitäisi tehdä toinen profiili?
Stalkkaatko eksän nyksää vai onko muu hyväksyttävä syy?
Vierailija kirjoitti:
FB ainakin saa selville. Mahtaako antaa samalle numerolle tehdä useampia profiileja.
Ei anna. Mulla on toisessa profiilissa eri numero (prepaid)
Jos FB saa selville, että sinulla on useampi kuin yksi käyttäjätili, se voi blokata ne molemmat. Kannattaisi aina lukea säännöt kun johonkin palveluun liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos FB saa selville, että sinulla on useampi kuin yksi käyttäjätili, se voi blokata ne molemmat. Kannattaisi aina lukea säännöt kun johonkin palveluun liittyy.
No ei mulla ainakaan oo vielä huomannu, kun se on ollu jo varmaan 2 vuotta käytössä.
Mulla on kaksi facebookprofiilia, eikä kummassakaan oo omaa puh.nroa. Facebook tietää että olen kummankin profiilin haltija, koska yrittää tägäillä kuvia kumpaankin ristiin rastiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole antanut omaa puhelinnumeroani facelle, menen pelkän sähköpostiosoitteen varassa.
Ihan uteliaisuudesta - miksi haluat esiintyä facessa jonain muuna kuin itsenäsi?
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta - miksi haluat esiintyä facessa jonain muuna kuin itsenäsi?
Haluan ilmoittautua tapahtumiin ja tykkäillä jutuista ilman että siitä lähtee tieto kavereilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FB on kieltänyt useammat profiilit, joten tietenkin yrittävät sen myös estää.
Minulla on 2 profiilia, toinen yksityinen ja toinen virallinen. Yksityiseen pääsee kaverikseni ainoastaan lähimmät (nyt 40 kaveria), julkinen näkyy kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan antaisi oikeita tietojaan tuollaisen vakoilijan käyttöön?!
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi tehdä toinen profiili?
Stalkkaatko eksän nyksää vai onko muu hyväksyttävä syy?
:D
On se maailma muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan ilmoittautua tapahtumiin ja tykkäillä jutuista ilman että siitä lähtee tieto kavereilleni.
Eikö jostain asetuksista voi muuttaa ainakin ton tapahtumajutun?
Itseäni ärsyttää fb:ssä että fb laittaa syötteeseen, mitä kaveri kommentoinut, jos olemme samassa ryhmässä. Ei minua esimerkiksi kiinnosta kaverin kirppisostot tai ei monesti ne kommentitkaan.
Miksi ihmeessä haluat ainoatakaan facebook profiilia? Sormet syyhyävät antaa Zuckerbergin kaltaiselle sosiopaatille rahaa ja valtaa?
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta minulla on toinen profiili. Olen töissä kaupassa ja löytötavaroita (arvokkaita kuten pankkikortti) yritän saada nykyään takaisin asiakkaille tätä kautta.
Ei ole muuten tarvetta jakaa yksityisiä tietojani somessa. Ei asiakkaiden tarvi tietää musta kaikkea:)