Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en tajua (ex) kaveria ja sen vouhkaamista. ov

Vierailija
28.09.2013 |

Kyseinen henkilö on sellainen, joka tuo ilmi KAIKKI mielipiteensä ja erittäin kova äänisesti tuokin ne ja yrittää samalla jyrätä muiden mielipiteet, senpä takia poistinkin tuon kaverilistalta.

Esimerkkeinä voisi sanoa (kutsutaan tuota ex-kaveria vaikkapa Maijaksi)..

1. Yksi kaveri kyseli Facebookissa koska "pitäisi" kertoa 7v esikoiselle, ettei pukkia ole. Muut kommentoivat tyyliin, että heidän lapset ovat sen itse hoksanneet X ikään mennessä jne. Mutta mitä tekee Maija? Tokaisee tylysti, että HEIDÄN mussukalle EI kerrota mitään satuja pukista tai hammaskeijusta tai muista satuolennoista ja paska tarhan täti oli mennyt jauhamaan paskaa pukista (lapsi oli tuolloin 2v). Ja hän oli kyllä mennyt sanomaan suorat sanat tädille.

2. Kaveri laittoi Facebookkiin kuvan, kun 3v puhalsi synttärikakun kynttilät ja lapsella oli Hello Kitty paita päällä + Kitty pehmo pöydällä. Muut laittoivat lapselle onnitteluita, mutta mitä tekee Maija:

Tokaisee, että ai jaa, tekin olette aivopesseet lapsenne pitämään Hello Kitystä. MÄ olen tehnyt sen päätöksen, että meidän huusholliin EI TULE KOSKAAN yhden yhtäkään Kitty rättiä tai lelua, vaikka tyttö vinkuukin niitä, kun kakilla muillakin tytöillä on..

3. Kaveri laittoi seinälleen, että jos joku haluaa pitää Tupperi kutsut, niin hän voisi tulla pitämään, kun on seuraavan kerran vanhempien luona vierailulla. Mitä tekee Maija? Kommentoi, että ei tarvi tulla, koska HÄN on tämän alueen konsultti ja HÄN pitää niitä kutsuja..

Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta hänellä on kärkkäät mielipiteet joka asiasta ja tuo ne kyllä aina ilmi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä bitch tuo maija

Vierailija
2/5 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihku tyyppi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan turkulaiselta Katilta! Aivan samantapaiset mielipiteet ja kommentit! Ja haukkuu esim toisten fb kuvat, ammatit, ulkonäöt ym ym...

Vierailija
4/5 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 22:49"]

Typerä bitch tuo maija

[/quote]

Kyseinen akka oli jo narttumainen teininä, kunnon koulukiusaaja ainesta (älkää kysykö, miksi hyväksyin sen kaveripyynnön).

Mutta luulisi ihmisen muuttuvan parissakymmenessä vuodessa, mutta ei.

Monta kertaa moni on pahoittanut mielensä tuon kommenteista (ja sen jälkeen heivannut tuon pois kaverilistaltaan).

kyllä mullakin on vahvat mielipiteet muutamasta asiasta, mutta tuon ne julki ainoastaan tietyssä porukassa enkä esim. Facebookissa.

Ai niin, vetäisihän tuo herneet nenukkaan, kun joku kerran laittoi jonkun uutisen "lapsivapaasta" lennosta tms. Ja kaikki muut peukuttivat ja kommentoivat, että jee, tätä on kaivattukkin ym. Niin tämä Maija sitten kommentoi, että KYLLÄ lapsilla on oikeus tulla mihin tahansa (esim. kokouksiin, lapsettomiin häihin ym. ym.), myös se kiukkuava uhmis, joka kirkuu keuhkot pihalle, kun ei saa haluamaansa :D

Kun HÄNEN kultamussukka pääsee joka paikkaan.

Vierailija
5/5 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti AP! Aloituksesi sai minut taas kerran kiitolliseksi siitä, että fb-kaverini ovat edes jossain määrin tervehenkistä porukkaa. Omassa uutivirrassa vain kokkarit, vassarit ja pilvenpolttaja-piraatit huutelevat omiansa ja pari huomiohetukkaa kerjäilee tykkäyksiä milloin nyt mistäkin aiheesta (nekin tykkäykset tulee aina samoilta tyypeiltä, joten itse ei tarvitse onneksi vaivautua). Maija kuulostaa aivan kauhuakalta. :)