Kävisitkö töissä jos sinulla olisi ulosotossa 300 000e?
Niin, riittäisikö pelkkä työn ilo kun vouti veisi kaiken tulon, eikä velka lyhenisi korkojen takia?
Jäisitkö sohvalle makoilemaan, vai yrittäisitkö tehdä pimeitä hommia vain?
Mitä sinä tekisit?
Kommentit (14)
Ei kai tuossa ole järkeä ainakaan normaalipalkalla töitä tehdä.
Tarttisi jonkun 10ke/kk palkan että kannattaisi
Vierailija kirjoitti:
Hakisin velkajärjestelyyn.
Entä jos et pääsisi?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuossa ole järkeä ainakaan normaalipalkalla töitä tehdä.
Tarttisi jonkun 10ke/kk palkan että kannattaisi
Siitä 60% veroa, jäis 4000€ käteen. Siitä 2000€ lainan maksuun, jäis 2000€ elämiseen.
Tekisin pimeästi jos vain annettaisiin tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos et pääsisi?
Miksei pääsisi. Kun hetken maksaa pois ulosottoja niin ne katsoo, että olet hoitanut velkaasi asiallisesti. Jos sinulla ei ole tosiasiallisesti mahdollisuutta ikinä maksaa velkojasi kokonaan pääset velkajärjestelyyn.
En.
Tuollaiset velat vaatisi jo vähintään ministerin palkkaa että olisi edes toivoa saada maksettua. Kokeilisin kyllä vj:n pääsyä ensin.
En käy muutenkaan vaikka on 0 euroa
Tottakai kävisin. Jossain vaiheessa sinne velkajärjestelyyn kuitenkin pääsisi, eikä koskaan tiedä miten elämä voi muuttua, että yllättäen saakin maksettua tuon velan.
En ole henkilö, joka antaa "periksi" ja luovuttaja. Ei sellaisella asenteella pääse mihinkään.
Mulla oli n. 250 000€ ulosotossa. Verovelkoja ym. ym. Kohta vuoteen ei ole enään ollut euroakaan. Verovelat vanhenee ja kun vaan jaksaa maksaa niin onnistuu ihan palkkatyöllä. Melkein 12 vuotta siinä meni, mutta loppui ne. Eikä mulla ole edes mikään iso palkka.
Ei pääse kaikki velkajärjestelyyn vaikka olisi maksanut jo vuosia u.ottoon. Käyn töissä vaikka u.otossa n.30.000 e,käteen jää palkkaa 1100 e kuukaudessa. Vuosia olen jo maksanut ja tuntuu että hitaasti lyhenee. Nyt mietin vakavasti töiden lopettamista,ei ole mitään järkeä raataa töissä ja masentaa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse kaikki velkajärjestelyyn vaikka olisi maksanut jo vuosia u.ottoon. Käyn töissä vaikka u.otossa n.30.000 e,käteen jää palkkaa 1100 e kuukaudessa. Vuosia olen jo maksanut ja tuntuu että hitaasti lyhenee. Nyt mietin vakavasti töiden lopettamista,ei ole mitään järkeä raataa töissä ja masentaa koko ajan.
Tuntuu aika ihmeelliseltä. Minä maksoin pari vuotta ja pääsin.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kävisin. Jossain vaiheessa sinne velkajärjestelyyn kuitenkin pääsisi, eikä koskaan tiedä miten elämä voi muuttua, että yllättäen saakin maksettua tuon velan.
En ole henkilö, joka antaa "periksi" ja luovuttaja. Ei sellaisella asenteella pääse mihinkään.
Tämä viesti pelasti tämän maanantain, kiitos siitä!
Samaa mieltä!
En. En käy vaikka on 30 000 uo:ssa nyt. Kaks vuotta jo uo nuollut näppejään ;)