Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paperitehtaiden sulkeminen on osa yhteiskunnan normaalia kehitystä

Vierailija
31.08.2020 |

Perästä tullaan vielä sulkemaan loputkin tehtaat, leipomot ja meijerit. Normaali kehitys joka on osa jatkumoa. Maatalousyhteiskunnan korvasi teollisuusyhteiskunta, nyt vuorostaan teollisuusyhteiskunnan korvaa palveluyhteiskunta. Palveluyhteiskunnassa yhteiskunta pyörii loppupään palvelujen kun kauppojen sekä hyvinvointi ja elämys yrittäjien ympärillä. On paljon pienyrittäjiä jotka pitävät omia pienyrityksiään verkossa ja kivijalassa. Tavara tuotetaan muualla missä se on halvempaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hallituksen toilailut saavat pään kiehumaan, niin huomenna on tarjolla mielenosoitus eduskuntalon edessä: vaaditaan hallituksen eroamista. Paikalla on väkeä kuin meren mutaa, ette ole ainoat.

Vierailija
2/14 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmistolaisessa mielikuvitus- ja huumemaailmassa Kallion hipsterit elättävät soijalattea lipittämällä koko Suomen.

Toimiihan tämä tietysti niin kauan kun taikaseinästä saadaan rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtaiden sulkeminen on normaalia kehitystä. Nyt vaan kävi silleen jännästi että lähtivät politikoimaan (EK, UPM, Kokoomus ja räkyttämään PS) ja ei uponnut valheet ihan tuosta vaan niin nyt on sitten paniikki.

Vierailija
4/14 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hallituksen toilailut saavat pään kiehumaan, niin huomenna on tarjolla mielenosoitus eduskuntalon edessä: vaaditaan hallituksen eroamista. Paikalla on väkeä kuin meren mutaa, ette ole ainoat.

Paikalla kaikki 20 tyyppiä, kuten aina kun Panu Huuhtanen on mukana.

Vierailija
5/14 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistolaisessa mielikuvitus- ja huumemaailmassa Kallion hipsterit elättävät soijalattea lipittämällä koko Suomen.

Toimiihan tämä tietysti niin kauan kun taikaseinästä saadaan rahaa.

Sitä tulee sinne niin kauan kuin pankit sitä sinne syytää, mutta silloin eletään velkasi sillä kaikki maailman raha on oikeasti velkaa:

https://www.suomenpankki.fi/fi/opi-taloudesta/opi-taloudesta/mita-raha-…

Vierailija
6/14 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät ovat osa yhteiskunnan kehitystä.

Vierailija
7/14 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole näistä huru-ukoista. Mielenosoituksen järjestäjät ovat ihan tavallisia suomalaisia, yrittäjiä yms.

Vierailija
8/14 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se lisäarvo sitten muodostuu? Mä voin leikata sun hiukset ja sä voit tehdä mulle manikyyrin ja voidaan vaihdella eurojamme siinä välissä, mutta mistä lisäarvo? Lopultahan meillä loppuu ne eurot, kun ne valuu kiinan riisifarmareille.

Vierailija
9/14 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole näistä huru-ukoista. Mielenosoituksen järjestäjät ovat ihan tavallisia suomalaisia, yrittäjiä yms.

En aio osallistua. En ole persu joten minua ei voisi vähempää kiinnostaa persujen riehumiset ja maailmanparannus leikit.

Vierailija
10/14 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se lisäarvo sitten muodostuu? Mä voin leikata sun hiukset ja sä voit tehdä mulle manikyyrin ja voidaan vaihdella eurojamme siinä välissä, mutta mistä lisäarvo? Lopultahan meillä loppuu ne eurot, kun ne valuu kiinan riisifarmareille.

Pankki painaa lisää rahaa.

Vierailija
11/14 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me teemme naapurin kanssa diilin, että minä maksan hänelle 2000 kuussa siitä, että tekee minun kauppaostokset ja hän maksaa minulle 2000 kuussa hänen kauppaostoksiensa tekemisestä.

Valtiolta saadaan 2000 starttirahaa, jolla kumpikin saadaan liki 50 000 euron vuotuinen liikevaihto.

Win-win-win, valtio maksaa neljä tonnia, jolla saadaan liki sadantonnin liikevaihto ja kahdelle ihmiselle työpaikka.

#suominousuun

Vierailija
12/14 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran Matti ja Kaisa, jotka kävelivät puistossa. Kaisa näki koiran kakan ja usutti Mattia: "jos uskallat syödä tuon, maksan 10 000€". Matti ajatteli, että nyt on kyllä niin iso raha kyseessä.... pistelen tuon poskeeni ja nappaan rahat. Näin hän tekikin. Matti ja Kaisa jatkoivat matkaa ja kohta Matti näki maassa koiran kakan. Koska Kaisa oli ollut niin reilu, päätti Mattikin olla. "Minäkin maksan 10 000€ jos uskallat syödä tuon". No Kaisa ei kauaa epäröinyt, vaan pisteli kikkareet poskeensa.

Hetken päästä he molemmat tajuavat, että mitä tässä nyt tulikaan tehdyksi.... molemmat söi koiranpaskaa, mutta kumpikaan ei tienannut sillä mitään. No lohdutuksena voimme todeta, että BKT nousi 20 000€ :D

Vierailija
13/14 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät ovat osa yhteiskunnan kehitystä.

T. Aristocles Ateenalainen, tuttaville Platon

Vierailija
14/14 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurtyöttömyys ja paluu luokkayhteiskuntaan jossa on pieni rikas eliitti ja loput orjia on normaalia kehitystä. Tämä taloudellisesti ja inhimillisesti tasa-arvoinen lyhyt häiriö on poistumassa ja ihmiskunta palaa normaalitilaan jossa se oli ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi