Milloin into lopahti?
Miten pitkän suhteen jälkeen suurin kipinä seksiin katoaa? Olen ollut 9 vuotta yhdessä ja seksistä kadonnut polte lähes kokonaan tämän suhteen aikana.
Kommentit (10)
Kohta tulee 20 vuotta yhdessä ja into on roihahtanut uudelleen. Suhteen eteen pitää tehdä töitä.
suunnilleen kolmen vuoden jälkeen. Seksiä nyt enää harvoin yhdessä mutta molemmat nussitaan muita
Seksi hyytyy 1,5 - 3 vuoden päästä seurustelun aloittamisesta tai siten naisen raskaaksituloon (naista ei enää kiinnosta). Sitten lähes totaalisen täydellinen stoppi ensimmäisen lapsen saamiseen. Sen jälkeen on seksikertoja 1 kpl/ 3 vuotta ja "nekin" vain seuraavan lapsen alkuunsaamiseksi.
Seksuaalinen kiihko loppui siihen, kun mies alkoi puhua vakavasti naimisiin menosta. Mä en kertakaikkiaan jaksa tollasia hameissaroikkujia.
siihen loppui kipinä hiljalleen, kun loppui innostavat aloitteet. "Voisit ottaa suihin, et saa nukuttua" -linja ei oikein kiihota...
Meillä vaimo lopetti seksihommat kun viimeinen lapsi syntyi. Naiset kun on luonnostaan itsekkäitä ja kun seksi ei kiinnosta, ei sitä mieskään saa saada. No 15v vielä ja sitten se vitun lehmä lentää ulos talosta kun nuorin lapsi muuttaa pois kotoa. Siihen saakka sitä kusipäätä akkaa katselen, koska lapset tarvitsevat ehjän perheen.
Kun sain rakastajaltani isoa ja paksua munaa! Mieheni kanssa olimme tuossa vaiheessa olleet yhdessä 16-vuotta. Tämä mies oli minua muutamia vuosia nuorempi ja mieheni puolestaan reilu 10v vanhempi. Nuorempi jaksoi paremmin ja voi luoja sitä tunnetta kun sain elämäni ensimmäisen emätinorgasmin!!! Jäin niin pahasti koukkuun ettei mieheni ohut tuppimuna kiinnosta enää pätkääkään. Yhdessä ollaan lasten vuoksi, mutta nautintoa haemme molemmat muualta. Yhdessä harrastamme seksiä 2-3 kertaa vuodessa. Yleensä kesälomalla nämä kerrat jos satutaan kahdestaan jonnekin hotelliin ja lapsilla on hoitaja. Ei ole hääviä seksiä, mutta mies tykkää ja tuntuu että jaksaa tuolloin rakastella 5 kertaa putkeen. Yleensä annankin kun pari ensimmäistä kierrosta menee alle vartissa.
N46
Vuosi mennyt ja alkaa aika lailla kyllästyttää ja toiset naiset pyörii mielessä.
M31