Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

++++++ENSKAT TIISTAIHIN!++++++++

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juup, tää on taas testaillut tänä aamuna ja kyllä se viiva alkaa olla jo ovistestin plussan värinen eli ihan selvä, tummahkokin ja näkyvä viiva :) toi aconin vertailuviiva on kyllä niin tumma ja paksu että mahtaakohan siitä koskaan tulla sellasta¿jatketaan siis vielä testailua

päätin sitten täpinöissäni soittaa neuvolaan jos vaikka pääsis vielä veritestestiin, niin kyllä oli hivenen ärsyyntynyt emäntä puhelimessa :( semmonen valmiiksi kypsä ja ärtynyt emäntä, ei tarvi testailla kuulemma jos on plussan jo saanut niihin ei kuulemma tule vääriä plussia, aikaa oli saatavilla vasta viikolla 10 koska heidän härveleillä ei mitään sydänääniä viikolla 7 kuulla, kehotti menemään yksityiselle jos niin kauheesti kiinnostaa:/, kysyin saiskos edes jotain tietopaketteja

ennakkoon esim. ravinnosta postissa, johon totesi, ettei minun tässä vaiheessa tarvi huolehtia vielä mistään paitsi että ei alkoholia..että silleen onneksi oma hoitaja on lomalla juuri joten tuo emäntä ei siis ole jatkossa, sen verran on oppinut että ei tarvi huonoa kohtelua sietää jos siis kaikki tädit on tollasia niin meen yksityiselle, tosin saattaa olla että olen herkempi reagoimaan nyt kun mieskin sanoi että ärsytyskynnys taitaa olla aika pieni tänään¿..;)

MaryRose: *vilkuti, vilkuti* :) mä jätin just tässä kierrossa pois ton greippimehun kun en pitänyt siitä ollenkaan, vaikka tuskin sillä vaikutusta oli

Brooke: kiits :) ja pupuiluintoa sinne ja bd bd

Oon@: bd bd kaikki on mahdollista ennen tätiä!

Peipposka: pupuiluintoa :) ja bd bd

Jouhi: kyllä sulla on lupaavat oireet, mulla myös tukkonen nenä ei hirveetä nuhaa mutta välillä pitää niistää tukkosuutta, ekan kerran testasin arviolta dpo 10 haalean plussan, mutta eipä voi

tuosta ajankohdasta täysin varma olla, bd bd sinne!

Meriheppa: bd bd toivotaan vielä plussaa!

Killa ja Naksu: plussaaa teille molemmille piinailijoille myös :)

Oli mukavaa Killa, kun olit vielä yöllä käyny vilkuttelemassa o/

Tappertti: :) mahtavaa!!! kyllä siellä nyytti nyt tulossa on, toivottavasti se kysta sielä kuihtuu pian pois!

Desejo: plussapuhallus piuuuh +++ :)

Niinu: jos siinä viivassa on vaaleenpunasta niin kaise on plussa, mutta jatka testailua nyt on usein haamuista kypsynyt plussia bd bd!

Kaikille uusille tervetuloa tähän ihanaan porukkaan ja tädin yllättämille lohtuhalit, piinailijoille jaksuja ja kaikille tasapuolisesti PLUSSAAAAA+++++

nauku ja alkio (hihii)

Vierailija
22/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että Tappertin tiitiäisellä on kaikki hyvin kun sykekin näkyi ja kaikki! Toivotaan sille kystalle vielä nopeaa kuihtumista!

Trixie: mullakin tuli mieleen tuo sama kun Marylla, että voisko olla että täti olikin viime kerralla jotain muuta...? Toivottavasti!!

Tervetuloa joukkoon Lyylis! Mukaan aina mahtuu ja kohta tosiaan pääset piinailemaankin. Se on paljon kivempaa porukassa!

Niinun ongelmaan en osaa muuta sanoa kuin että kyllä tuo yksi testi plussalta kuulostaisi ja sehän oli vielä se herkin noista. Varmuuden tietysti saa vasta kun odottelee ja testailee uudestaan... Piinaavaa varmasti ;)

Mary: hyvä jos mun IT-vinkeistä on apua :)

Greetas: aika hurja tuo alkioiden pakastamisjuttu... Täällä aina toivotaan että täti pysyisi poissa, mutta ei tuo kahden vuoden taukokaan kyllä oikein kivalta kuulosta : /

Täällä töissä on tosi hiljaista tällä viikolla. Melkein kaikki on lomilla. Onneksi enska-palstalla on sentään vilskettä. Aika paljon pinolla mittaa jo tähän kellonaikaan!

T: Merihepo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika ankea tuo neuvolan eukko! Toivottavasti palvelu paranee jatkossa, kun ne neuvolakäynnithän pitäisi olla kaikin puolin mukavia eikä tuollaisten elämään kyllästyneiden emäntien kanssa taistelemista. Toivottavasti pääset katsomaan pikkuista jo ennen sitä 10 viikkoa!

T:sama taas

Vierailija
24/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän minäkin etten tainnut ylireagoida, no joo tämäpä nyt tästä mutta jotenkin jäi ärsytysolo tuosta.

Vierailija
25/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=EECBAD][size=6]♥[/size][/color] [color=FFDAB9][size=6]♥[/size][/color] [color=FFD39B][size=6]♥[/size][/color] [color=EEC591][size=6]♥[/size][/color] [color=FFDEAD][size=6]♥[/size][/color] [color=EECFA1][size=6]♥[/size][/color] [color=FFE4C4][size=6]♥[/size][/color] [color=EED5B7] [color=FFE4B5][size=6]♥[/size][/color] [size=6]♥[/size][/color] [color=EECBAD][size=6]♥[/size][/color] [color=FFDAB9][size=6]♥[/size][/color] [color=FFD39B][size=6]♥[/size][/color] [color=EEC591][size=6]♥[/size][/color] [color=FFDEAD][size=6]♥[/size][/color] [color=EECFA1][size=6]♥[/size][/color] [color=FFE4C4][size=6]♥[/size][/color] [color=EED5B7][size=6]♥[/size][/color] [color=FFE4B5][size=6]♥[/size][/color]

[color=8B5A2B]Olittepas saaneet pitkän pinon jo tällekin aamulle tehtyä!

[b]miauuu[/b]: HATUN NOSTO sinulle tupakanpolton lopettamisesta, vaikka et vielä lopettaessasi tiennytkään odottavasi. Tupakoinnin lopettaminen on aina hyvä päätös. Itse poltin lähes 8 vuotta ja sitten eräänä päivänä vain päätin että nyt se saa loppua. Nyt oon ollu jo 8kk polttamatta, tosin polttelen silloin kun oon viihteellä, eli kun otan alkoholia, mutta se viihteellä polttaminen on ainoastaan tapa, ei enää riippuvuus (ja sittenhän se loppuu sekin kun raskautuu, kun ei voi enää ottaa alkoholia). Ekat kaks viikkoo lopettamisen jälkeen oli kauheimmat vieroitusoireet, mutta sitten alkoi pikkuhiljaa hellittämään. Kyllä se on omasta itsestä kiinni, onnistuuko lopettaminen vai ei. Olen toisaalta hyvilläni että olen jo lopettanut, koska lopettaminenhan olisi ollut edessä sitten kuitenkin kun raskautuu. Ainakin minulla olisi ollut, en voisi vaarantaa lapsen terveyttä oman itsekkyyteni ja riippuvuuteeni takia. En kuitenkaan halua aiheuttaa näillä omilla mielipiteilläni mielipahaa niille jotka eivät ole riippuvuuden takia pystyneet lopettamaan, eli en halua mitään vastaan-puolesta taistelua tänne eskojen pinoon, niinkuin tuolla " keskustelua tupakoinnista" -palstalla on...

[b]Myös muut ensikot, jotka olette aikeissa lopettaa tupakoinnin tai olette jo lopettaneet[/b]: Paljon tsempitystä päätökselle ja vielä enemmän onnistumiselle!

Ja vielä [b]miauuu[/b]: Kiitos plussapölyistä. Oon näin lomalla aina yökyöpelinä, mutta koulu/työpäivinä vedän kyllä unta kuulaan tiukasti! :)

Tervetuloa jokkoomme [b]Lyylis[/b]!

[b]Trixie2[/b]: Multa on nyt mennyt jotain ohi, millä tavalla sun edellinen tädin vierailu oli outo? Siis pelkkää tuhruvuotoa vai? Jos näin niin toivomma sitten että se olisikin ollut sitä kiinnittymisvuotoa, niinkuin joku muukin oli jo veikannut... [size=3]bd[/size]

*VILKUTUKSET* [b]Yedolle[/b] ja [b]Tappertille[/b] kun jaksatte vielä roikkua täällä meitäkin moikkailemassa! Toivottavasti se Tappertin kysta lähtee pian lätkimään ihan omin nokkineen ja vie kivut mukanaan!

[b]Brookella[/b] ja [b]Peipposkalla[/b] ainakin taisi olla oviksen metsästyspäivät käynnissä! Peukutuksia siis sinnekin suunnalle että tärppäis! Peipposkalle vielä semmoset terveiset että eihän tuosta joka päiväisestä pupuilusta ainakaan haittaa ole, mutta olen jostain lukenut että " tehokkaampaa" olisi pupuilla vain joka toinen päivä, että uusia siittiöitä ehtii kehittyä tai jotain... Mutta anyway, toivotaan nyt kuitenkin että teidän pupuilu tuottaa tuloksia! :)

[b]Oon@lle[/b] [size=3]bd[/size] ettei täti löydä sua!

[b]Jouhi[/b]: älä menetä toivoa, eihän se täti vielä ole ilmaantunut kuvioihin. Jospa se eksyisi matkalla...

Tuosta [b]punaviinistä ja greippimehusta[/b], en muista onko tästä ollut puhetta, mutta itse kärsin migreenistä ja yllätys yllätys! Migreeniä minulle aiheuttavat punaviini ja greippi! Eli ei voi edes kokeilla punkun juontia ja greippimehun lipitystä tällä suunnalla. Onko kenelläkään muulla samaista ongelmaa, siis [b]migreeniä[/b]? Olen miettinyt sitäkin että mitenkäs sitten kun on raskaana ja jos migreenikohtaus yllättää raskauden aikana? Kun minun migreeniin ei mitkään Buranat auta, nyt on viime aikoina helpottanut vain lihakseen pistettävät tujummat lääkkeet...

Mutta nyt pitää lähteä tekemään muutakin kuin istua vaan tässä koneella! Tais tulla nyt pitkä litania tekstiä, mutta koittakaa kestää!

[b]AURINKOISTA PÄIVÄN JATKOA KAIKILLE ENSIKOILLE![/b]

T:Titi-uu kp 6/30[/color]

[color=EECBAD][size=6]♥[/size][/color] [color=FFDAB9][size=6]♥[/size][/color] [color=FFD39B][size=6]♥[/size][/color] [color=EEC591][size=6]♥[/size][/color] [color=FFDEAD][size=6]♥[/size][/color] [color=EECFA1][size=6]♥[/size][/color] [color=FFE4C4][size=6]♥[/size][/color] [color=EED5B7] [color=FFE4B5][size=6]♥[/size][/color] [size=6]♥[/size][/color] [color=EECBAD][size=6]♥[/size][/color] [color=FFDAB9][size=6]♥[/size][/color] [color=FFD39B][size=6]♥[/size][/color] [color=EEC591][size=6]♥[/size][/color] [color=FFDEAD][size=6]♥[/size][/color] [color=EECFA1][size=6]♥[/size][/color] [color=FFE4C4][size=6]♥[/size][/color] [color=EED5B7][size=6]♥[/size][/color] [color=FFE4B5][size=6]♥[/size][/color]

Vierailija
26/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa Miauuuuu - nyt nappaat täältä paaaaaljon porukkaa mukaasi! Harmittava juttu, että sattui noin ankea emäntä puhelimen päähän siellä neuvolassa! Eihän ne tosiaan mitään enempiä testejä tee, mutta pitäisi niiden ymmärtää että ihmiset on plussaamisesta innoissaan ja kaipaavat edes mukavia ja kannustavia sanoja soittaessaan. Murr. Onneksi se ei tule olemaan sun oma neuvolatäti!!

Terkuin

Sairaslomaileva Makkara (kyök kyök kyök)

Vierailija
27/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivista keskustelua! Taas meni työaikaa rattoisasti kun lukaisin eilisen ja tän päivän pinon läpi. Koitan tässä nyt muistaa, mitä kullekkin kuuluu!

[b][color=green]Gretas:[/b][/color] Tervetuloa! Täällä myös vasta eka yrityskierto meneillään, joten toivotaan että siinä tosiaan on taikaa :)

[b][color=pink]MaryRose:[/b][/color] Tsemppiä duuniin! Täällä toinen ahkera (tänään tosin vähän vähemmän ahkera, laiskottaa...) puurtaja, mutta kyllä me naiset jaksetaan, eikös! Oot kyllä sellainen päivänpaiste ja aamuvirkku, että sulle lähettelen isoja vilkutuksia! Aina kun töissä ehtii avata netin, niin siellä sä olet jo toivottanut huomenet kaikille. Kivaa!

[b][color=green]Viipulille ja Titille[/b][/color] kiitos kylttivinkeistä. Toivottavasti pääsen niitä pian ostelemaan! Titi on myös väritellyt palstaa kivasti. Tosin vähän asiallisemmalla lopputuloksella kuin meikäläinen viimeksi...

[b][color=pink]Sara-Maria:[/b][/color] Ja siellä kolmas työaika-enskatar! Plussatuulia ja aurinkoisia päiviä!

[b][color=green]Miina:[/b][/color] Pahoittelut negasta :( Mutta onhan täällä jo nähty, että positiivisuus tuottaa tulosta joten lähettelen sulle sinne ilopulveria ja plussapölyä, kaikesta huolimatta!

[b][color=pink]Leenu:[/b][/color] Sun pullantuoksuinen otsikko eilen inspiroi mutkin leipomaan pullia. Mies oli tyytyväinen ja totesi, että on tästä palstasta ihan konkreettistakin hyötyä.

[b][color=green]Ninca:[/b][/color] Ihanaa, koiranpentuja tulossa! On kyllä eläimet aina niin suloisia. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Ihanan aurinkoinen asenne muutenkin, kyllä tolla asenteella luulis plussan irtoavan!

[b][color=pink]Lyylis:[/b][/color] Tervetuloa! Täällä on pelkästään mukavia tyyppejä! Ja samat sanat sulle kuin Gretasillekin tohon alkuun kirjoitin ;) Ollaan näköjään muutenkin aika samiksia, iän, kierron jne suhteen.

[b][color=green]Killa:[/b][/color] Jaksuhaleja! Mä toivon koko ruumiin ja sieluni voimalla, että sun vuoro vihdoin koittaa eikä mitään hoitoja tarvita. Kyllä siellä haikaran luona joku pikku vauveli on jo huomannut, kuinka kovasti häntä teille kaivataan ja tilaa parhaillaan kyytiä sinnepäin!

[b][color=pink]Ninnu:[/b][/color] Täältä lähetän sähköisiä nyrkiniskuja tädille, jotta ymmärtää häippästä sinne missä snitseli kasvaa! Tsemppihaleja ja plussaonnea uuteen kiertoon!

[b][color=green]Miauu:[/b][/color] No olipa typerä eukko siellä neuvolassa. Kyllä niitä harmillisia tätejä näköjään pyörii vielä plussanneidenkin nurkissa. Toivottavasti ens kerralla on kivempi kohtelu. Terkkuja sinne maha-asukkaalle myös!

[b][color=pink]Desejo:[/b][/color] Kivat sydämet, hienoja! Vilkutuksia sinne suunnalle!

[b][color=green]Trixie2:[/b][/color] Jospa jospa¿ Jospa se oilis nyt sitä itseään? bd bd bd!!!

[b][color=pink]Tappert:[/b][/color] Kystankarkoituspuhallus lähtee täältä NYT!

Vilkutuksia kaikille muillekin enskattarille, joita ei tullut erikseen mainittua! Ja ovisonnea, plussaonnea ja tädinkarkotusonnea tasapuolisesti kaikille!

[b][color=blue]Oma napa: [/b][/color] Kp 19/31-36 tai jotain... Ovista odottelen, ajattelin bongata sen ihan tuntemuspohjalta. Ja pupuilla varmuudeksi joka päivä. Miestä kun ei tarvii siihen pahemmin yllyttää... ;) Huominen vielä töitä ja sitten onkin sopivasti neljä vapaapäivää (vanhoja lomapäiviä jemmassa, hyvä hyvä). Mutta nyt taidan vielä tehdä jotain oikeitakin töitä ennen kotiinlähtöä, palaillaan!

[color=blue]-Kesämorsian

[/color]

Vierailija
28/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon] Gretas ja Lyylis [/color] Tervetuloa mukaan joukkoomme. Päivittelen tota meidän esittelypinoa, joten pyytäisin jos kävisitte sinne laittamassa oman esittelynne. Uusin löytyy nimellä ENSIKOT 18.7.2006.

[color=maroon] Yedo ja Tappert: [/color] päivittelen teidän la:t tänään. Jos haluutte niitä muuttaa niin ilmottakaan niin päivitän tiedon.

[color=maroon] Miina [/color] Vielä on toivoa bd

[color=maroon] miauu [/color] ihan sitten ku itse haluat, että päivitän sinut plussaineisiin. ilmottele vaan ja taidan mä välillä täällä sitä kysellä. :) Ei olleenkaan mukava ollu toi neuvolantäti.

[color=maroon] Ninnu [/color] Voi harmi ku täti on sinne löytäny, pikainen karkoitus tädille.

[color=maroon] Killa Ja Naksu [/color] Paljon plussapölyä bdbd

[color=maroon] Jouhi [/color] Toivoa on niin kauan ku täti saapuu bd

[color=maroon] peipposka [/color] Sitä on sitten palattu mökin rauhasta kaupungin pölyihin. Hyvä asenne tähän touhuun :)

[color=maroon] Kesämorsian [/color] pupuiluintoa, kiva kuulla että joku muukin kun minä ja Maryrose ahkeroi töissä.

Ei omaan napaan mitään ihmeellistä. Päivä kerrallaan mennään ja touhuillaan ku siltä tuntuu :) tosin kp 11/36-42, siispä varmaan taas epämääräisen pitkä kierto tiedossa.

vilkutuksia [color=maroon] muillekkin enskoille :) [/color] ja Plussapölyä ilmaan :)

-Sara-Maria-

Vierailija
30/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sellaista.. Alkoi pientä vuotoa ja loppui samantien ja alkoi vielä kerran mut loppui taas samana päivänä.... Tiedä sit.... Täytynee tässä vaan odotella ja katsella... :)

Vierailija
31/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon@77, harmi jos se täti tulee:(

jouhi, aina on toivoa niin kauan kunnes täti tulee:) Tai niin mä oon ajatellut.

meriheppa, kiitos vinkistä! näinhän tää käy paljo joutuisamminkin kun ei tarvi miettiä että kellesitä pitikään kommentoida ja mikä se nicki nyt taas olikaa.

-Lyylis-, tervehdys minultakin ja kiva kun olet löytänyt meidät enskat! Ja onnittelut rouviintumisesta:)

miauu, olipas ärsyttävä muija siä neuvolan puhelimessa. Ei taida olla se tätönen kutsumusammatissa. Toivottavasti saat parempaa kohtelua tulevaisuudessa.

Tappert, toivotaan että se kysta surkastuu pois sieltä. Ja kaikkea hyvää sinulle ja tiitiäiselle:)

Omaa napaa: kp10/28 menossa, eli huomenna alan bongailla ovista. Toivottavasti se ovis olis vasta to-pe, kun mies tulee perjantaina kotosalle. Vai oliko maanantai aamun pupuilusta hyötyä jos ovis on keskiviikkona? Tai entä jos ovis on keskiviikkona niin ehtiikö perjantai illan pupuilut siihen? Mä oon vähä hukassa näiden ovisten kanssa. Kiitos jos joku viitsii vähän valaista mua:) Niistä " rohdoista" sen verran, että kun mulla on ennestään multitabs special +kalsium -tabletteja melki täys purkki niin onkohan siinä paljokin eroa niihin multitabs special 2+ -tabletteihin? eihän se greippimehu mitään nannaa munkaan mielestä oo, mutta kun en oikein piittaa punaviineistäkään (oon enemmän valkkarin ystävä) niin oon sit lipittänyt greippimehua naama irvessä. En sitten tiä onko noilla nikseillä mitään tehoa, mutta terveellisiähän ne ovat, kuten joku mainitsi, oliko se MaryRose.

Kaikille enskoille oikeen mukavaa tiistai illan jatkoa!<3

cerbera

Vierailija
32/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas ollu päivä ja jatkuu vielä, mut pitihän tänne tulla kurkkaamaan pikaisesti.

Oona77, Jouhi; jospa se täti kuitenkin eksyis matkalle, toivotaan.

Peipposkalla on hyvä tahti menossa... voi kun sais oman miehenkin innostumaan edes jtp.

Merihepalle kiitoksia plussatuulista, niitä täällä kaivataankin. =)

Tappert; onnea, älä anna kystan masentaa!

Trixie; mitäs jos vaikka testaisit, jos noi oireet oliskin jotain tosi toivottua.

N11nu; mul ei ole kokemusta kyl plussista, mut luulis että ei siihen mitään viivaa tule jos ei ole raskaushormonia... toivotaan ja varovaiset onnittelut!

Miauu, kyllä se nyt plussa on!! Paljon tarrasukkia ja hyvää mieltä matkaan! Ja tyhmille neuvolatädeille voi aina antaa palautetta... tiedän työni puolesta, et ne on joskus tosi nuivia ja kaikkitietäväisiä.

Kesämorsian; hih, kiva jos miehesi oli sitä mieltä että tästä palstailusta on jotain hyötyä... oma miehenikin söi hymyssä suin tuoretta pullaa. Pitäähän niitä miekkosia aina välillä hemmotella!

Lyylikselle tervetuloa, rohkeasti mukaan vaan rupattelemaan!

hmmm.... jotain vielä oli, nyt en muista. Kaikille joita en maininnu kans paljon plussapälyä... oletaan hihasta kiinni plussanneita... jookos?

Omanapaa; ei kummallista, vähän on alavatsa ollu kipeä, mut ei mitään muuta... ei ole ainakaan yhtään tärpänny olo!

T:Leenu kp 25/?

PS: ai niin, mun piti esittää tyhmä kysymys... mitä toi dpo meinaa? oon sitä täs pähkäilly jo jonkin aikaa... osaatte varmaan mua valaista... kiitos! Ootte kaikki ihkuja!

Vierailija
33/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista mietin, että kun alaselkä on kipeä (yleensä on samalla tavalla ennen tädin vierailua) niin voiskohan se olla merkki lähestyvästä oviksesta? En oo aiemmin kiinnittänyt näihin hommiin mitään huomiota mut nyt seuraan mielenkiinnolla näitä oman kehon tuntemuksia.

Kyllä se varmaan on. Ajankohta ainakin sopii (kp 19/n.30-36).

Jännää miettiä, mitä kropassa oikeen tapahtuu. Oon ihan fiiliksissä tästä " itsetuntemuksen" treenaamisesta :)

[color=deeppink]

-Kesämorsian-

[/color]

Vierailija
34/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyylis: Tervetuloa joukkoon!!

Niin päivällä kirjoittelin töissä nopeasti asiakkaiden välillä postia. Mä toivon tällä hetkellä tädin tuloa sen takia, että voisin taas laskea kiertoäiviä, kun toukokuun lopun ekan tero kuurin jälkeen tuli täti, mutta nyt mennään taas päivissä lähemmäs 40, joten pääsisi taas ovista metsästämään, jos kierto alkaisi alusta. Ei sitä oikein muutebn toivo, mutta kun nyt noi tetsitkin ovat negatiivisia niin mielummin täti tulisi, jotta uusi yritys voisi alkaa puhtaalta pöydältä. Ihan hyvillä mielin ollaan matkaa taittamassa. Kirjoitin päivällä vaan niin nopeasti, että taisi jäädä kuva, että olen epätoivoinen, mutta positiivinen asenne täällä matkassa. Kyllä se varmasti joskus osuu kohdalleen se positiivinen testitulos. Oikeastaan ollaan oltu miehen kanssa nyt alussa sillä meiningillä mukana että vauva tulee kun on tullakseen eli tjottailua.

Ihana lukea muiden mietteitä ja saada tukea. Mulla kyllä mies tukee ja kuuntelee, mutta ei jaksaisi ihan kaikesta pienestä aina sille kertoa mikä pohdituttaa ettei sillä paineet kasva mahdottomiksi. Onnekis mulla on hyvä anoppi ja oma äiti ja sisko joille voi jutella.

En uksonut kun kaverit sano häidemme jälkeen, että nyt alkaa utelut perheenlisäyksestä ja vatsan seudun tuijottelu sukulaisissa. Mutta kyllä se totta on!

Mukavaa illan jatkoa!!

t. Miina

Vierailija
35/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään kaksi uutta testiä. Niitä acon merkkisiä, eli herkkiä. Milloin kannattais testata uudestaan? Nyt kp 30/32-36. Kaikki raskautuneet ihmiset, onko teillä outo tunne siellä alamahassa? Koko ajan tuntuu kuin siellä olisi painetta taikka vettä tai jotain sellasta. Reippaasti kävellessä pitää kädellä pitää kiinni alamahasta ettei tuntuis niin pahalta.

Kylläpä on neuvolan tädit ilkeitä ollu. Höh, pitäis heidänkii osata ajatella että innoissaan juuri plussannut nainen voi olla ja suhtautua innolla asiaan itsekin.

Pysyköön kaikilla tädit poissa ja testeihin ilmestyköön kaksi paksua viivaa. Minulle kyllä kelpais nyt haaleakin ;)

Vierailija
36/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voi olla totta!! Tikutetusta oviksesta on viisi päivää, ja ensimmäiset tuhrut taas havaittu =(. Luteaalivaihe ehti olla hurjat 4 päivää!

Ei voi raskaus olla mitenkään edes mahdollinen tässä hormonimyllerryksessä.

Miksi, voi miksi mun kropan pitää olla näin sekaisin, vaikka en ole moneen vuoteen syönyt pillereitä?? Muistaakseni ennen yritystä ei tällaista tuhruvuotoa koskaan ollut.

Ei kai tässä auta muu kuin sopeutua lapsettomaan elämään. Ei jaksa enää toivoa, ei.

Anteeksi omanapaisuuteni.

surullinen Emma

Vierailija
37/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti luin tänpäivän pinon läpi. Pari päivää oon ollut pimennossa, joten tuntuu taas, että en tiiä mitä kaikkee täällä teille on tapahtunutkaan ;) Tervetuloa uudet tulokkaat miunkin puolesta. Itsekin olen melkosen tuore täällä....

Omaa napaa: Tänään voimakkaat ovis tuntemukset oikeella alaselässä (kp 10) Tikutin sit samointein ja hailakan viivan sainkin. Ajoissa taitaa ovis tulla, mut hyvä niin. Taidan hipsiä miehen viekkuun tonne pehkuihin :)

T:Remukka kp 10/28-33

Vierailija
38/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...taas siihen tämän aamuiseen testiin oli tullut haalea viiva. Pää on nyt ihan pyörällä. Onhan se viiva saattanut tulla siihen jo sen testi ajan puitteissa, mutta kun katsoin sen hämärässä. Aamuisessa luonnonvalossa, joten ei kovinkaan valoisaa vesisade aamuna ollut. Nyt loisteputken alla siinä olla jökötti toinen haalea punainen viiva =/ Voih, tää on niin tuskaista!

Vierailija
39/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SS:lle vilkutukset, niin just ei oisi tarvinnut kun edes onnitella tai jotain ystävällistä sanoa niin ois jäänyt parempi mieli, noo toi on jo unohdettu.

Osaisitko sanoa muuten kannattaako tässä tilanteessa mennä jonnekin labrakokeisiin varmistamaan asiaa? Sinulle erittäin tasapainoista odotusta ja parempaa vointia, ilmeisesti kipuinen? Tää on kans onneks vielä lomalla kun päätä huippailee ja väsyttää jos vähänkin jotain tekee. En ole vielä uskaltautunut o-puolelle, täytyy vielä sulatella ja odotella viivan tummumista enemmän

Kesämorsiammelle ja Cerberallekin pupuiluintoa ja plussasäteilyä ja

tietysti kaikille muillekin!!!

Leenu kyseli dposta= olen ymmärtänyt että päivät oviksesta eteenpäin laskettuna eli luteaalivaiheen päivät ennen tätiä

Jouhi kyseli oireista, juu paineentunnetta alavatsalla on

Voi EmmaAnna, jaksuhalit surulliselle, vaikea on mitään järkevää sanoa niin harmillista ja masentavaa tuo on, mutta auttaisikos jos hankkisit lääkkeitä luteaalin pitkittämiseen joltain asiantuntevalta gyneltä, mulla oli jo purkki clomeja odottamassa kiertojen tasoittamista, tosin on kai olemassa parempiakin lääkkeitä tuohon, ei voi muuta sanoa kuin tosi harmillista ja surullista :(

Vierailija
40/44 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se plussa taitaa sieltä olla tulosillaan kun oireetkin on niin vahvat, huomenna uus testi, mä oon kyllä testaillut mihin päivän aikaan vaan kunhan muistaa olla pissaamati 3-4 h, aamulla kait paras tulos bd bd +++

Killalle vilkutukset, millos meinaat testailla? plus plus säteilytystä!!!