Kumpi talvitakeista kivempi?:)
ttp://shop.mango.com/FI/p0/mango/clothing/leather-applique-biker-coat/?id=13017517_02&n=1&s=prendas.abrigos&ident=0__1_0_1380310191624
Kävin kokeilemassa kumpaakin tänään, en osaa vain pättää kumman ottaisin kun tykkään niin kummastakin! Mielipiteitä?
Kommentit (15)
Untuvatoppis. Paremman näköinen, todennäköisesti lämpimämpi ja siinä on huppu.
biker on paremman näköinen. Se näyttää syystakilta. Se toinen näyttää talvitakilta..
Tuo biker-malli, inhoan suunnattomasti tuota toista Michelin-ukko-mallista toppatakkityyppiä. Tuo toinen on tyylikäs.
Mun mielestä se untuvatoppis. Tykkäsin kyllä siitä toisestakin, mutta luulen että tuon tyyliset takit alkaa olla jo nähty, niitä oli jo viime vuonna (ja varmaan sitä ennenkin). Untuvatoppikset on juuri nyt muodissa ja varmaan vielä ensi talvenakin. Vaikuttaa myös paljon lämpimämmältä.
Eihän tuo villakangastakki ole edes talvitakki, tuossa jäätyy talvella, on tämän ajan takki. Mulla on pari vuotta vanha tuollainen untuvatakki eli olen ilmeisesti ollut muodissa pari vuotta etukäteen, tosin samanlaisia oli aika monella muullakin.
Juu siis untuvatoppis on aina tietysti muodissa kun on kylmä, mutta kyllä se nyt on tullut paljon voimallisemmin kuin aiempina talvina.
Untuvatoppikselle minunkin ääneni, vaikkei kumpikaan ole ihan minun tyyliseni...
Tuossa biker-takissa ei talvella tarkene, eli jos talvitakkia mielit, niin tuo toppatakki on valintasi. Kauniskin se on.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 23:19"]
Mun mielestä se untuvatoppis. Tykkäsin kyllä siitä toisestakin, mutta luulen että tuon tyyliset takit alkaa olla jo nähty, niitä oli jo viime vuonna (ja varmaan sitä ennenkin). Untuvatoppikset on juuri nyt muodissa ja varmaan vielä ensi talvenakin. Vaikuttaa myös paljon lämpimämmältä.
[/quote]
Lol, ihan klassikko!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 23:22"]
Eihän tuo villakangastakki ole edes talvitakki, tuossa jäätyy talvella, on tämän ajan takki. Mulla on pari vuotta vanha tuollainen untuvatakki eli olen ilmeisesti ollut muodissa pari vuotta etukäteen, tosin samanlaisia oli aika monella muullakin.
[/quote]
Noita untuvatoppiksiahan on nähty jo useampi vuosi.
http://shop.mango.com/FI/p0/mango/clothing/leather-applique-biker-coat/?id=13017517_02&n=1&s=prendas.abrigos&ident=0__1_0_1380310191624
eka linkki uudelleen, ap.