Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet nähnyt oikeassa elämässä jokaisen ihmisen, joka tulee uniisi

Vierailija
30.08.2020 |

Fakta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö usko sellaiseen asiaan kuin mielikuvitus? Tai etteivätkö aivot pystyisi luomaan palasista kokonaan uuden unihahamon?

Nyt tarvittaisiin vähän todistusaineistoa esittämäsi faktan tueksi.

Vierailija
2/25 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se olisi sula mahdottomuus. Monet unissani näkemät henkilöt eivät ole edes eläneet samaan aikaan kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
4/25 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko varma että en ole tavannut yhtään haltiaa tai kääpiötä tosielämässä.

Vierailija
5/25 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ne ei olekaan ihmisiä? :D

Vierailija
6/25 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano jos muistan väärin mutta eikö Jeesus kuollut 1990 vuotta sitten. Miten luulet että olen voinut nähdä hänestä unta sellaisena kun hän eli silloin pari tuhatta vuotta sitten kun en ome edes koko miestä koskaan eläissäni tavannut?

Vierailija
7/25 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ihmiset välttämättä ole mitään tiettyjä naamoja, jos naamoja ollenkaan joita pystyy kuvailemaan. Unesssa moni asia voi olla vain ajatuksena olemassa, eli tavallaan näet jonkun henkilön, mutta oikeastaan et pysty kuvailemaan mitään yksityiskohtia tästä.

Vierailija
8/25 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en lähimainkaan ole, tsiisus. Suurin osa hahmoista on neverhöörd, joskus näkyy tuttuja.

Vierailija
9/25 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jankutat tätä asiaa toistuvasti? Väitteesi on paikkaansapitämätön ja järjetön.

Vierailija
10/25 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä eläimet? Näen usein aavemaisia unia joissa on erilaisia eläimiä pääosan esittäjinä...

Vierailija
11/25 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaluuloja on monenlaisia.

Vierailija
12/25 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen aika usein unissa historiassa eläneitä henkilöitä.Keskustelenheidän kanssaan,jonkun kanssa jopa seurustelen,milloin mitäkin.Luen hyvin paljon,ehkä johtuu siitä.

Olen ollut Venäjän viimeisen keisarin hovineito.Tästä unesta on vuosikymmenet aikaa,mutta muistan unen ja sen sinisen silkkileningin ja hoviniiaukseni keisarille.

Olen nähnyt Eino Leinosta,kävelimme luonnossa ja keskustelimme.

Heitä en ole voinut nähdä luonnossa,mutta kuvissa toki.

Voi silloin ajatella,että on tavannut.

Sitten on henkilöitä unissa,joita en ole koskaan nähnyt,joita en siis tiedä olevankaan.

Vierailija
13/25 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö, otsikossa lukee selkeästi sana ihminen. Oletko dille?

Ap

Vierailija
14/25 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen unissani nähnyt mm Russel Crowen ja Tomppa Cruisen.....Ja muistaisin TAATUSTI kyllä, jos olisin ko henkilöihin oikeassa elämässä törmännyt.....

Vierailija
15/25 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en lähimainkaan ole, tsiisus. Suurin osa hahmoista on neverhöörd, joskus näkyy tuttuja.

Oletko oikeasti noin yksinkertainen? Mieti miten monta nevaria näet joka ikinen päivä, mikäli liikut kotoasi johonkin😑

Ap

Vierailija
16/25 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen unissani nähnyt mm Russel Crowen ja Tomppa Cruisen.....Ja muistaisin TAATUSTI kyllä, jos olisin ko henkilöihin oikeassa elämässä törmännyt.....

Jessus... Oletko katsonut leffoja oikeassa elämässä???

Ap

Vierailija
17/25 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Our mind is not inventing faces – in our dreams, we see real faces of real people that we have seen during our life but may not know or remember. We have all seen hundreds of thousands of faces throughout our lives, so we have an endless supply of characters for our brain to utilize during our dreams.

Ap

Vierailija
18/25 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja mä saatan nähdä jonkun hömppäsarjan hahmon unissani jota en todellakaan ole nähnyt oikeassa elämässä, muuta kuin siellä televisio sarjassa. Ja kaiken lisäksi unessa se voi olla ihan erilainen henkilö ja eri paikassa kuin siinä todellisessa hömppäsarjassa =D

Eli ei todellakaan ole tarvinnut tavata kaikkia unissaan näkemiään hahmoja.

Lisäksi näen unissani ihmisiä jota en muista koskaan edes tavanneeni edes hömppä tv sarjoissa =D

Vierailija
19/25 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unessa naispuolisen vampyyrin jota en ole oikeassa elämässä nähnyt.

Vierailija
20/25 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Our mind is not inventing faces – in our dreams, we see real faces of real people that we have seen during our life but may not know or remember. We have all seen hundreds of thousands of faces throughout our lives, so we have an endless supply of characters for our brain to utilize during our dreams.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi