Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymypoika- / Hymytyttö -patsas? Onko sinulla sellainen?

Vierailija
30.08.2020 |

Minulla on kolme kipsifiguuria. (Poikaa) Ammun niitä joskus huvikseni ilmapistoolilla. Turhia tavaroita!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyena kirjoitti:

Nyt kyseinen esine koristaa olohuoneen hyllyä 🖤

Karmivaa.

Vierailija
22/37 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kouluaikana ei jaettu, ainakaan meillä päin. Olen 50v. Mutta lasteni aikana niitä on jaettu. Lapseni ovat 16-22v. Lasteni luokalla luokkakaverit äänestivät patsaiden saajat 2, 4 ja 6-luokalla. Kahta patsasta ei voinut saada, eli patsaan saanutta ei saanut enää äänestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussani oppilaat äänestivät ketkä saivat patsaat. Tytön patsaan sai pahin kiusaaja, joka oli suosittu ja ihailtu jostakin syystä.

Vierailija
24/37 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitteko yläasteella jänniä vai kilttityttöjä ja huomioitteko tasapuolisesti myös niitä luokan kilteimpiäkin poikia? 🥺

Kuka ihme tyyppi tämä on, joka tätä hokee täällä joka päivä? Jokin pinttymä aivoissa hänellä.

Vierailija
25/37 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokalla aina kiusaajat saivat ne patsaat ja olivat muutenkin opettajien lellikkejä.

Vierailija
26/37 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitteko yläasteella jänniä vai kilttityttöjä ja huomioitteko tasapuolisesti myös niitä luokan kilteimpiäkin poikia? 🥺

Mulle tulee sunlaisista tosi oudot vibat. Ensinnäkin: kuka aikuinen mies on enää surullinen siitä, että koulussa pikkutytöt eivät olleet hänen perään? Mitä sä enää sitä murehdit? Kiinnostaako sua vieläkin lapset vai? Katsele niitä aikuisia naisia ihan oikeasti tai mene terapiaan.

Vierailija
27/37 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen pahan mielen hymypatsas. Ensinnäkin en olisi ansainnut sitä. Olin luokan hiljainen pinko, joka rohmusi muutenkin kaikki stipendit. Sitten vielä sen hymypatsaan syystä jota en voi ymmärtää. Se olisi kuulunut luokan puuhatytölle, joka järjesti kaikki mahdolliset jutut mitä eteen tuli ja oli kaikkien kaveri. Kun ope sanoi nimeni luokasta kuului tuohtunutta mutinaa ja minua hävetti vaikka eihän se minun syyni ollut että se patsas tungettiin minulle. Lisää hävetti kun näin että patsas oli hymypoika. Olen poikamainen tyttö. Tytöt olivat kuulema loppu.

En saanut koskaan, koska enhän ikinä hymyillyt.

Koulun(pienessä kyläkoulussa se jaettiin 3-6 luokille yhteisesti) pahimpiin kuuluvalle kiusaajalle se meni useamman kerran.

Patsashan jaettiin äänestyksellä suosituimmalle.

Vierailija
28/37 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hymytyttöpatsas.

Vierailija
29/37 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niitä jaettiin vain kutosluokalla, sain sen silloin. Osin varmaan sattuman kauppaa, luokan tytöillä oli keväällä hirveät klikkiriidat, ja minä kilttinä, vähän lapsellisena nössönä en ollut tarpeeksi teini moisiin riitoihin. Puolueettomana ja hyvänä opiskelijoina sain varmaan ääniä molemmilta ryhmittymiltä.

Vierailija
30/37 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen pahan mielen hymypatsas. Ensinnäkin en olisi ansainnut sitä. Olin luokan hiljainen pinko, joka rohmusi muutenkin kaikki stipendit. Sitten vielä sen hymypatsaan syystä jota en voi ymmärtää. Se olisi kuulunut luokan puuhatytölle, joka järjesti kaikki mahdolliset jutut mitä eteen tuli ja oli kaikkien kaveri. Kun ope sanoi nimeni luokasta kuului tuohtunutta mutinaa ja minua hävetti vaikka eihän se minun syyni ollut että se patsas tungettiin minulle. Lisää hävetti kun näin että patsas oli hymypoika. Olen poikamainen tyttö. Tytöt olivat kuulema loppu.

En saanut koskaan, koska enhän ikinä hymyillyt.

Koulun(pienessä kyläkoulussa se jaettiin 3-6 luokille yhteisesti) pahimpiin kuuluvalle kiusaajalle se meni useamman kerran.

Patsashan jaettiin äänestyksellä suosituimmalle.

Meillä 60- ja 70-luvuilla jaettiin hymypatsas oppikoulussa joka vuosi. Ainakin meidän luokkamme äänesti asiallisesti ja patsaan sai aina sellainen joka oli kaikkien kaveri eikä kiusannut ketään. Luokkamme ujo ja hiljainen kilttipoika sai patsaan ainakin 3 kertaa.

Vierailija
31/37 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymypoika- /-tyttö-patsaan ideahan oli etsiä jokaisesta koululuokasta se reilu luokkatoveri, joka oli aina iloinen ja puolusti heikompia. Koska sellaisia ei todellisuudessa ollut, annettiin patsas KOP-pankinjohtajan pojalle, joka oli kaikkein pahin koulukiusaaja ja rikkain, Ja levein hymy!

Meillä myös sai kaikki silmäätekevien vanhempien lapset tai jos vanhemmat oli koulun johtokunnassa. Ei suinkaan hymyilevin, reiluin tai auttavaisin ja kiltein toisia kohtaan. Opettaja vinkkasi aina esimerkkioppilaan jota voisi äänestää kai vanhempien pelossa että saa pitää virkansa. Että semmoista.

Vierailija
32/37 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sai kerran patsaan ujo ja hiljainen tyttö joka ei paljon eväänsä liikauttanut toisille mutta kun isänsä kuului koulun johtokuntaan.

Vierailija
33/37 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinä, ujona ja avuliaana kaikkien kaverina sain kolmasti hymypoika-patsaan. Meillä siis oppilaat äänestivät oppikoulussa aina keväisin hymypojan/-tytön. Patsaat olivat mielestäni vielä tuohon aikaan aina poikapuolisia, siis vaikka saajana olisi tyttö.

Vierailija
34/37 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hymytyttö patsaan neljännellä luokalla, luokan oppilaat äänestivät ja sain eniten ääniä. Olin kiltti ja ujo tyttö mutta iloinen, ystävällinen ja auttavainen, kaikkien kaveri. Patsaat jaettiin koulun kevätjuhlassa. Mukava muisto :)

Vierailija
35/37 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy olla tosi huono ampumaan, jos vieläkin ovat tallella ja ehjinä.

Ei ole yhtään, meidän kouluissa ei niitä koskaan jaettu. Sen sijaan minulla on muutaman vuoden takainen kunniakirja "vuoden mukavin työkaveri" :) 

Vierailija
36/37 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on, vuodelta 1957, tokaluokalta oppikoulusta. On jo pikkuisen nuhraantunut tässä vuosien varrella.

Vierailija
37/37 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tänään sain hymytyttö patsaan. Olen kiitollinen ihmisille luokassani, he ovat parhaita elämässäni. En kestä sitä, että ensi syksynä meidän täydellinen luokka jossa ei kiusata ketään, hajotetaan täysin 😭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi