Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymypoika- / Hymytyttö -patsas? Onko sinulla sellainen?

Vierailija
30.08.2020 |

Minulla on kolme kipsifiguuria. (Poikaa) Ammun niitä joskus huvikseni ilmapistoolilla. Turhia tavaroita!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*teekkarilakki päissäni!

Vierailija
2/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulussa ei niitä jaettu, mutta tyttäreni on saanut hymytyttöpatsaan ja poikani hymypoikapatsaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain niitä aikoinaan kuusi, koska olin luokkani ainut poika.

Vierailija
4/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta Hymylehtiä on pino.

Vierailija
5/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On viitosluokalla saatu hymytyttöpatsas. Nykyään en oikein jaksa hymyillä, kukaan nykytuttavistani ei varmaan uskoisi, että olen joskus saanut tuollaisen.

Vierailija
6/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen pahan mielen hymypatsas. Ensinnäkin en olisi ansainnut sitä. Olin luokan hiljainen pinko, joka rohmusi muutenkin kaikki stipendit. Sitten vielä sen hymypatsaan syystä jota en voi ymmärtää. Se olisi kuulunut luokan puuhatytölle, joka järjesti kaikki mahdolliset jutut mitä eteen tuli ja oli kaikkien kaveri. Kun ope sanoi nimeni luokasta kuului tuohtunutta mutinaa ja minua hävetti vaikka eihän se minun syyni ollut että se patsas tungettiin minulle. Lisää hävetti kun näin että patsas oli hymypoika. Olen poikamainen tyttö. Tytöt olivat kuulema loppu.

Vierailija
7/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymypoika- /-tyttö-patsaan ideahan oli etsiä jokaisesta koululuokasta se reilu luokkatoveri, joka oli aina iloinen ja puolusti heikompia. Koska sellaisia ei todellisuudessa ollut, annettiin patsas KOP-pankinjohtajan pojalle, joka oli kaikkein pahin koulukiusaaja ja rikkain, Ja levein hymy!

Vierailija
8/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kansakoulussa hymytyttöpatsaan, mutta se meni jo aikoja sitten rikki. Mun lapsista kaksi on myös saanut hymytytön. Toinen näistä työistä on aina ollut kaikkien kaveri. Toisen patsas taas vähän ihmetyttää. Tyttö on aina ollut ujo ja hiljainen ja syrjään vetäytyvä, ei mikään kiusaaja vaan joutui itse alakoulussa rankasti kiusatuksi. Ei siis varsinainen hymytyttö mutta kiltti kyllä.

Vierailija
9/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymypoika-patsaan saaminen oli varma merkki siitä, että lukiossa saa paikallisen Lion's  Clubin stipendin vuodeksi vaihto-oppilaaksi USA:an.

Kaverini, joka sai hymypoikapystin, halusi sen vaihdettavaksi  vuoteen Moskovan yliopistossa.

Sekä hymypoikapatsas ja stipendi peruttiin kaverilta.

Vierailija
10/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy poika löytyy. Ekalta luokalta, ja sen jälkeen vaihdoin koulua. Silloin ei miellyttänyt, mutta nyt arvostan.

Vierailija
11/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain niitä aikoinaan kuusi, koska olin luokkani ainut poika.

No eikö tuo ollut jo vähän kiusallista. Olisi voinut jättää jakamatta.

Vierailija
12/37 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jotkut yrittävät olla iloisia ja reiluja eivätkä koskaan saa hymypatsasta. Ketkä ne valitsevat?

Vierailija
13/37 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidennellä luokalla sain hymytyttö-patsaan.

Nyt kyseinen esine koristaa olohuoneen hyllyä 🖤

Onneksi en ehtinyt sille Aatu-viiksiä pimeinä teini vuosina piirtää 😂😂😂

Vierailija
14/37 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin näitä patsaita on oikein jaettu?

Täysin tuntematon tapa minulle.

Vierailija
15/37 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi. Nykyinen sijaintipaikka lienee vanhempien ullakko. Ei ole tullut kyseltyä.

Vierailija
16/37 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole mutta isälläni on hymypoika. Jännä juttu, luulin että noita on jaettu joskus ennenmuinoin mutta jossakin kai jaetaan yhä? Kai koulukohtaista koska ei ainakaan meidän koulussa 90-luvulla mitään patsaita jaeltu kellekään.

Vierailija
17/37 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ilotyttö.

Vierailija
18/37 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koin aina pahaa oloa, kun en koskaan saanut hymypatsasta. Olin hyvä koulussa, soitin soittimia ja esiinnyin koulun juhlissa ja olin ystävällinen kaikille. Stipendejä sain, mutta en koskaan hymypatsasta. Koin, että olen tehnyt jotain väärin.

Vierailija
19/37 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten jotkut yrittävät olla iloisia ja reiluja eivätkä koskaan saa hymypatsasta. Ketkä ne valitsevat?

Joissakin paikoissa oppilaat itse äänestävät hymypatsaiden saajan.

Vierailija
20/37 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Hymytyttö- ja poika pelkästä hymyilyistä ja iloisena olemisesta tule, eikä mistään valtavasta touhuilustakaan.

Tulee siitäkin, että joku on vaan fiksu tyyppi luokassa. Ei sekaanu riitoihin ei pilkkaa ketään, tulee toimeen kaikkien kanssa, vaikka onkin enemmän hiljainen kuin äänitorvi tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme