Aikani perheen perustamiseksi alkaa loppu kesken, eikä ole työpaikkaa, parisuhdetta eikä paljoa omaisuuttakaan...Olen alkanut harkitsemaan ns. "plan B:tä", eli niin että siittäisin vain menemään eri naisia mahdollisimman paljon
Eli tilanne tosiaan on se, että olen pitkäaikastyötön 34-vuotias mies pk-seudulta...Vaikka en ole vuosikausiin onnistunut löytämään parisuhdetta tai työpaikkaa, saan silti helpohkosti naisilta seksiä treffeillä.
Ymmärrän sen ettei tämä flaksi tule kestämään ikuisesti kun tästä vanhenen...Jossain vaiheessa en enää saa hedelmällisessä iässä olevilta naisilta seksiä, ja tuntuu että nyt alkaa olla kiire.
Monet naiset kuitenkin harrastavat seksiä kanssani jopa ilman varsinaista ehkäisyä, ainoastaan keskeytetty yhdyntä ennen laukeamista on ollut toimintatapa näissä.
Koska pidän todennäköisenä etten tule saamaan lapsia ns. "ihannetavalla" parisuhteessa, niin aina on mahdollista että tästä lähin alan harrastamaan kaikkien näiden naisten kanssa seksiä niin, että he päämääräni olisi saattaa heidät raskaaksi...En tietenkään tätä mainostaisi avoimesti, mutta tajuatte varmaan mitä tarkoitan.
Lyhyesti sanottuna ns. panisin menemään ympäri kyliä sen kummemmin miettimättä, ja kyllä jossain vaiheessa tärppää. Onhan tämä silti parempi vaihtoehto kuin jäädä kokonaan lapsettomaksi, vai mitä olette mieltä?
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö että suunnittelet tuossa ra!skausta? Jos esim. nainen antaa luvan painaa paljaalla jos vedät ulos ja laukeatkin tahallisesti sisälle, teet seksuaalirikoksen. Ei sillä, että sille mitään mahtaisi virkavalta jos noin joku tekee, valitettavasti, mutta väärin se silti on. Toivon että jäät lapsettomaksi.
Ei sitä keskeytettyä yhdyntää yleensä ole nainen pyytänyt, vaan ihan itse olen sen omatoimisesti tehnyt, kun en ole halunnut raskautumisen tapahtuvan...
Tietenkään minä en väkisin tule kenenkään sisään, mutta jos nainen ei mitään sano, niin vastaisuudessa tulisin aina sisään.
Luulisi tämänkin kyllä olevan itsestäänselvyys...
AP
Urpå mikä urpå. Ihan oikeasti- tommosenko pitäisi päästä vielä isäksi!?!?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo loisto ajatus! paneskelet menemään ja lopulta sun tarvii maksaa elarit jollekin 10 eri naiselle :D
Sitten jos onnistuu 10 naisen kanssa hankkimaan lapsia, niin eipä taida työnteko kannattaa enää missään muodossa...paitsi tietty pimeät homma. Elarit ovat sen verran suuret.
Kyllä ne Kelasta saaAP
Miksi ihmeessä haluat lapsia tehdä, jos et halua kantaa niistä vastuuta?
Minusta tuo on ihan raikasta luovaa ajattelua. Maailman sivu on ollut naisia, jotka päätyvät raskaaksi tilapäisistä suhteista enemmän tai vähemmän vahingossa. Tämähän on vain tasa-arvoa jos mies haluaa isäksi samalla metodilla. Sen pitäisi olla naiselle positiivinen yllätys, jos vahinkovauvan isä haluaa osallistua lapsen elämään.
Olet yksi niistä, joiden takia Kill All Men -trendi on syntynyt. Tiedoksi: jos koet tuon vihapuheena, olet itse osa ongelmaa. Jos olet samaa mieltä ymmärrät, ettei toksinen maskuliinisuus oikeuta seksualisoimaan naisia.
Mutta onhan sinulla oikeus mennä paneskelemaan ympäriinsä kun siltä tuntuu. Et taida ymmärtää sitä, kuinka paljon p4skaa se nainen voi joutua elämässään kokemaan raiskauksen jälkeen. Olisitko itse valmis mahdollisesti menettämään tulevaisuudenhaaveesi seuraavaksi 20 vuodeksi, koska joku toinen päättää että sinun kuuluu huolehtia hänen lapsestaan? Olisitko valmis jäämään sosiaalisten kuvioiden ulkopuolelle? Varsinkaan jos et voisi itse lähteä tilanteesta, koska sinulla on vastuu lapsen elättämisestä.
"Väärät raiskaussyytökset voivat pilata miehen elämän." Tuolla upeassa ja mahtavassa jenkkilässä mahtaa presidenttinä porskuttaa sellainen tyyppi, jolla on muistaakseni 43 seksuaalista ahdistelusyytöstä. Ja on sanonut julkisesti, että voisi seurustella lapsensa kanssa, jos se olisi mahdollista. Sairas maailma
On joillakin ihmisillä huolenaiheet ja ongelmat. Luin aloituksen ja en voi muuta todeta kuin että WTF.
Pistät ilmoittuksen,että suostut tekemään lapsen naiselle,joka lasta haluaa,mutta ei ole kumppania.Ehtona on,että saat osallistua lapsen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on ihan raikasta luovaa ajattelua. Maailman sivu on ollut naisia, jotka päätyvät raskaaksi tilapäisistä suhteista enemmän tai vähemmän vahingossa. Tämähän on vain tasa-arvoa jos mies haluaa isäksi samalla metodilla. Sen pitäisi olla naiselle positiivinen yllätys, jos vahinkovauvan isä haluaa osallistua lapsen elämään.
Näinhän minäkin olen tämän asian ajatellut. Jos nainen harrastaa seksiä ilman mitään ehkäisyä, niin täytyyhän hänellä olla edes alitajuisesti halu tulla raskaaksi...Vaikka kyse olisikin baaritutusta tai vastaavasta.
AP
Vierailija kirjoitti:
On joillakin ihmisillä huolenaiheet ja ongelmat. Luin aloituksen ja en voi muuta todeta kuin että WTF.
Kommenttisi ei ole kovin rakentava...Voisitko hieman avata sitä?
AP
Vierailija kirjoitti:
Olet yksi niistä, joiden takia Kill All Men -trendi on syntynyt. Tiedoksi: jos koet tuon vihapuheena, olet itse osa ongelmaa. Jos olet samaa mieltä ymmärrät, ettei toksinen maskuliinisuus oikeuta seksualisoimaan naisia.
Mutta onhan sinulla oikeus mennä paneskelemaan ympäriinsä kun siltä tuntuu. Et taida ymmärtää sitä, kuinka paljon p4skaa se nainen voi joutua elämässään kokemaan raiskauksen jälkeen. Olisitko itse valmis mahdollisesti menettämään tulevaisuudenhaaveesi seuraavaksi 20 vuodeksi, koska joku toinen päättää että sinun kuuluu huolehtia hänen lapsestaan? Olisitko valmis jäämään sosiaalisten kuvioiden ulkopuolelle? Varsinkaan jos et voisi itse lähteä tilanteesta, koska sinulla on vastuu lapsen elättämisestä.
"Väärät raiskaussyytökset voivat pilata miehen elämän." Tuolla upeassa ja mahtavassa jenkkilässä mahtaa presidenttinä porskuttaa sellainen tyyppi, jolla on muistaakseni 43 seksuaalista ahdistelusyytöstä. Ja on sanonut julkisesti, että voisi seurustella lapsensa kanssa, jos se olisi mahdollista. Sairas maailma
Täh? Nyt putosin ihan kärryiltä
Miksi sinä sotket raiskauksen tähän, kun se ei millään tavalla asiaan liity?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo loisto ajatus! paneskelet menemään ja lopulta sun tarvii maksaa elarit jollekin 10 eri naiselle :D
Sitten jos onnistuu 10 naisen kanssa hankkimaan lapsia, niin eipä taida työnteko kannattaa enää missään muodossa...paitsi tietty pimeät homma. Elarit ovat sen verran suuret.
Kyllä ne Kelasta saaAP
AP odotan tähän vastausta.
Heti huomenna riennät sperma pankkiin antamaan hyvän tavarasi käytöön. Lehteen ja netiin myös ilmoitukset, että voit tulla siittämään lapsen halukaalle. Sitten jatkat pokailua baarissa ja missä vaan ja paljaalla vaan kynnät menemään. Eiköhän me näillä konsteilla ainakin yksi onnekas löydetä.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko itse valmis mahdollisesti menettämään tulevaisuudenhaaveesi seuraavaksi 20 vuodeksi, koska joku toinen päättää että sinun kuuluu huolehtia hänen lapsestaan? Olisitko valmis jäämään sosiaalisten kuvioiden ulkopuolelle? Varsinkaan jos et voisi itse lähteä tilanteesta, koska sinulla on vastuu lapsen elättämisestä.
Siis eikö se päätös pitää tai keskeyttää tai pitää raskaus nimenomaan ole vain ja ainoastaan naisella?
Miehen vaikutusvalta loppuu siihen kun hän on naisen sisään kiimassaan lauennut.
Ja pitää myös kysyä sitä, että eivätkö naiset juuri nakita miehiä tuolla tavoin isäksi vastoin tahtoaan kaiken aikaa? :D
Ihmeellisiä juttuja sitä saakin lukea täällä
Kuinka monta kertaa tällä palstalla onkaan väännetty siitä, kun säätäessä sattuu vahinko, nainen haluaa pitää lapsen ja miestä jurppii? Miestä aina ojennetaan että seksistä voi syntyä lapsia, tämä pitää hyväksyä ja kantaa vastuunsa. Nyt kun meillä olisi mies, joka hyväksyy tämän niin eipä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne Kelasta saaAP
Kyllä minä kannan vastuuta ja osallistun tulevien lasteni elämään niin kuin se vain suinkin on minulle mahdollista.
Vastasiko tämä kysymykseesi?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
No sanotaanko näin, että en ymmärrä miksi haluaisit isäksi jos kerran olet työtön etkä ilmeisesti haluaa kantaa niistä edes vastuuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
No sanotaanko näin, että en ymmärrä miksi haluaisit isäksi jos kerran olet työtön etkä ilmeisesti haluaa kantaa niistä edes vastuuta?
Haluan osallistua heidän elämäänsä mahdollisimman paljon, kuten äskeissäkin viestissäni totesin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa tällä palstalla onkaan väännetty siitä, kun säätäessä sattuu vahinko, nainen haluaa pitää lapsen ja miestä jurppii? Miestä aina ojennetaan että seksistä voi syntyä lapsia, tämä pitää hyväksyä ja kantaa vastuunsa. Nyt kun meillä olisi mies, joka hyväksyy tämän niin eipä kelpaa.
Joo ei ole tämän takia kritisoitu.
Hae kaakkois-Aasiasta itsellesi kaunis ja nuori näpsäkkä kodin hengetär. Hän tekee sinulle mielellään lapsia ja pysyy rinnallasi aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne Kelasta saaAP
Kyllä minä kannan vastuuta ja osallistun tulevien lasteni elämään niin kuin se vain suinkin on minulle mahdollista.
Vastasiko tämä kysymykseesi?AP
Noita lähiömisuja alkaa olemaan aina vain harvemmassa mitkä suostuu lisääntymään samanlaisen miehen kanssa. Mullakin on katsottuna toisesta maasta kotoisin oleva mies johtuen hänen perhekeskeisyydestä sekä vakaista palkkatuloista. Haluan synnyttää lapsen vakaaseen talouteen missä ei tarvitse stressata juuri mistään.
Eihän luonnossakaan naaraat lisäänny ollessaan stressaantuneita.
Ei sitä keskeytettyä yhdyntää yleensä ole nainen pyytänyt, vaan ihan itse olen sen omatoimisesti tehnyt, kun en ole halunnut raskautumisen tapahtuvan...
Tietenkään minä en väkisin tule kenenkään sisään, mutta jos nainen ei mitään sano, niin vastaisuudessa tulisin aina sisään.
Luulisi tämänkin kyllä olevan itsestäänselvyys...
AP