Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikani perheen perustamiseksi alkaa loppu kesken, eikä ole työpaikkaa, parisuhdetta eikä paljoa omaisuuttakaan...Olen alkanut harkitsemaan ns. "plan B:tä", eli niin että siittäisin vain menemään eri naisia mahdollisimman paljon

Vierailija
30.08.2020 |

Eli tilanne tosiaan on se, että olen pitkäaikastyötön 34-vuotias mies pk-seudulta...Vaikka en ole vuosikausiin onnistunut löytämään parisuhdetta tai työpaikkaa, saan silti helpohkosti naisilta seksiä treffeillä.
Ymmärrän sen ettei tämä flaksi tule kestämään ikuisesti kun tästä vanhenen...Jossain vaiheessa en enää saa hedelmällisessä iässä olevilta naisilta seksiä, ja tuntuu että nyt alkaa olla kiire.

Monet naiset kuitenkin harrastavat seksiä kanssani jopa ilman varsinaista ehkäisyä, ainoastaan keskeytetty yhdyntä ennen laukeamista on ollut toimintatapa näissä.
Koska pidän todennäköisenä etten tule saamaan lapsia ns. "ihannetavalla" parisuhteessa, niin aina on mahdollista että tästä lähin alan harrastamaan kaikkien näiden naisten kanssa seksiä niin, että he päämääräni olisi saattaa heidät raskaaksi...En tietenkään tätä mainostaisi avoimesti, mutta tajuatte varmaan mitä tarkoitan.

Lyhyesti sanottuna ns. panisin menemään ympäri kyliä sen kummemmin miettimättä, ja kyllä jossain vaiheessa tärppää. Onhan tämä silti parempi vaihtoehto kuin jäädä kokonaan lapsettomaksi, vai mitä olette mieltä?

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vaan nuppineulan avuksi, pahoittelet sitten jos hyvä tuuri käy, naisetkin käyttäytyy petollisesti näissä. 

Vierailija
22/134 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sperman lahjoittaminen on paras tapa.

Ei siinä pääse isäksi. Ei ole edes oikeutta tietää kuka lapsen saa.

AP

Miksi luulet että joku rändöm baaripano antaisi sun nähdä lastasi tai edes olisi sun kaa missään tekemisissä?

Eli aikalailla sama juttu.

Se on mahdollista, mutta todennäköisyys saada olla isä on silti suurempi kuin jos en saa lapsia millään tavalla.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei varmaan tule onnistumaan kohdallasi, koska naiset skippaavat sinut työttömyyden (rahattomuuden) vuoksi siinä vaiheessa kun aletaan puhua vakavammasta suhteesta

Luulisin että tuo plan B on ainoa mahdollisuutesi lapsien saantiin

APn kohdalla syy on ilmeinen- voimme ihan täällä hänen tekstistään päätellä että AP on jurpo ja luuseri ja jokaisen naisen kannattaa vältellä tommosta miestä. Älä yritä selitellä muuta

Vierailija
24/134 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo loisto ajatus! paneskelet menemään ja lopulta sun tarvii maksaa elarit jollekin 10 eri naiselle :D

Sitten jos onnistuu 10 naisen kanssa hankkimaan lapsia, niin eipä taida työnteko kannattaa enää missään muodossa...paitsi tietty pimeät homma. Elarit ovat sen verran suuret.

Kyllä ne Kelasta saa

AP

Vierailija
25/134 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isättömiä lapsia on jo liikaa.

...ja lisää isättömien lapsien tekijöitä hankitaan tänne ihan kiimoissaan.

Vierailija
26/134 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku odottaisikin siitostasi, et koskaan saisi tavata lasta. Et edes tiedä siitä.

Vierailija
27/134 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole ap päässyt parisuhteeseen, niin miksi kuvittelet että pääsisit paneskelemaan ympäriinsä? Meinasitko aloittaa väkisin...m jos ei vapaaehtoisesti irtoa?

Luitko aloitukseni? Minä olen päässyt, ja pääsen tälläkin hetkellä paneskelemaan ihan kiitettävästi.

Vakavampaa kiinnostusta tai parisuhdetta taas on hyvin vaikea löytää.

Aina joko minä en kiinnostu naisesta, tai toisinpäin.

Monesti myös naiselle työttömyyteni on liian iso kynnys.

AP

Vierailija
28/134 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia siitetään, ei naisia. Opettele suomea.

Vierailija
29/134 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vasta 34v. Kyllä sinulla on vielä ainakin 10v aikaa. Kunhan saisit duunin, niin kyllä sinä sitten sen naisenkin saat.

Juurihan tuossa oli 35-vuotiaan miehen tekemä ketju, jossa puolet sanoivat hänenkin olevan liian vanha?

Ja nyt sanot että 44v on vielä ihan ok?

HAHahaha

No itse sain esikoisen 39v ja toisen 43v. Vaimoni on 7 vuotta nuorempi, mutta varmaan ainakin joillain hedelmöityshoidoilla se onnistuu vanhemmankin kanssa.

Vierailija
30/134 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olethan tummaihoinen? Sääli on jos supisuomalaistenkin keskuudessa on tuollaista paskaa.

Olen ihan kantasuomalainen

AP

Vierailija
31/134 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole ap päässyt parisuhteeseen, niin miksi kuvittelet että pääsisit paneskelemaan ympäriinsä? Meinasitko aloittaa väkisin...m jos ei vapaaehtoisesti irtoa?

Luitko aloitukseni? Minä olen päässyt, ja pääsen tälläkin hetkellä paneskelemaan ihan kiitettävästi.

Vakavampaa kiinnostusta tai parisuhdetta taas on hyvin vaikea löytää.

Aina joko minä en kiinnostu naisesta, tai toisinpäin.

Monesti myös naiselle työttömyyteni on liian iso kynnys.

AP

Jos haluat naisen ja lapsia, niin sinun on hommattava se työpaikka sitten. Keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
32/134 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli-uli-uli-uliuliuuuuuuuuuuuuuu"""""" sunnuntain uliuliketju aiheesta miten olen katkera kun naiset ei huoli minua ja nyt jostain kaikille naisille sen. Ja kaikki yhtä katkerat kilttim!esaikamiesperäkämnarinjormat komoaa ap:ta

Vierailija
33/134 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin, perkele.

Vierailija
34/134 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku odottaisikin siitostasi, et koskaan saisi tavata lasta. Et edes tiedä siitä.

Mistä sinä sen tiedät mitä kukakin nainen päättää? Voi päästä elämään mukaan hyvinkin aktiivisesti, tai sitten ei. Naiset ja tilanteet vaihtelevat.

Se on varmaa että jos AP ei saa lapsia millään tavalla, mahdollisuus on pyöreä 0

Vierailija
35/134 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uli-uli-uli-uliuliuuuuuuuuuuuuuu"""""" sunnuntain uliuliketju aiheesta miten olen katkera kun naiset ei huoli minua ja nyt jostain kaikille naisille sen. Ja kaikki yhtä katkerat kilttim!esaikamiesperäkämnarinjormat komoaa ap:ta

Minä en huomannut aloituksessa ulinaa tai katkeruutta.

Sen sijaan ymmärrin että AP on hyväksynyt ja ymmärtänyt tilanteensa, ja sen mitä vaihtoehtoja nyt on.

Vierailija
36/134 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät mitä kukakin nainen päättää? Voi päästä elämään mukaan hyvinkin aktiivisesti, tai sitten ei. Naiset ja tilanteet vaihtelevat.

Se on varmaa että jos AP ei saa lapsia millään tavalla, mahdollisuus on pyöreä 0

Naiset on oppineet nirsoilemaan. Hyvä niin 🤘💪

Vierailija
37/134 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt ensimmäisestä kahvilasta aloita,

Vierailija
38/134 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin, perkele.

Okei, minne menen ja koska aloitan? Tarvitsenko työvaatteita?

AP

Vierailija
39/134 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP -olet yrittänyt oman tasosi yläpuolella olevia naisia. Näin käy kun jahtaa jännänaisia ja vuettää aikansa pllukaruselleissa- sitten kun tulee se perheen oerustamisikä, niin jostain pitäisi löytyä kilttinainen joka perustaa sen perheen kanssasi.

Vierailija
40/134 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sperman lahjoittaminen on paras tapa.

Ei siinä pääse isäksi. Ei ole edes oikeutta tietää kuka lapsen saa.

AP

No et sinä tuollakaan tavalla pääse isäksi. Etäksi korkeintaan, etkä tiedä missä oloissa lapsi tulee kasvamaan.

Mutta ethän sinä tosissasi ole.