Deittimies maksoi ruuat ja katsoi merkitsevästi ja vinkkasi silmää "jos sä sitten tarjoilet myöhemmin piirakkaa"
Kommentit (142)
Hyi hitto. Pahinta on että tuollaisia tyyppejä on oikeastikin. Pyrin parhaani mukaan välttelemään.
Piirakkaani olen aina tarjonnut jos patukka on täyttänyt kriteerit.
Taas pelkkää satua. Tekeekö sama tyyppi näitä?
Toki mammat uskoo parvessa kaiken.
Ja ilmiselvä mies viha trolli uppoaa jälleen kuin kuuma veitsi voihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas trolliketjussa palstan katkerovalaat itkemässä ja voimafantasioimassa.
Eli kun nainen ilmaisee haluttomuutensa ryhtyä miehen painostuksen alla seksiin, se on voimafantasia? Aika paljastavaa...
Missä kohtaa ap ilmaisi haluttomuutensa? Kaikki eivät ole frigidejä miesvihaaajia, kuten sinä
Missä kohtaa kyse oli ap:sta (joka on kai mies)? Sanoit "trolliketjussa palstan katkerovalaat", jolla oletan sinun tarkoittaneen sellaisia vastaajia kuin 3, 4, 8, 15, 19 ja 20, jotka ilmaisivat selkeästi haluttomuutensa painostukseen (ja olen itse yksi noista valaista, kiitos vaan).
Vierailija kirjoitti:
Taas pelkkää satua. Tekeekö sama tyyppi näitä?
Toki mammat uskoo parvessa kaiken.
Ja mitä sillä on edes väliä, oli tarua tai totta? Kysehän on yhdestä miehestä. On niitä törppöjäkin, mutta miten se sinuun vaikuttaa? Oletan että olet mies. Kenties jollain kirjolla mutta kuitenkin. Mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Ja ilmiselvä mies viha trolli uppoaa jälleen kuin kuuma veitsi voihin
Selvästi otti sinulla ainakin kovasti tunteisiin.
Olisimme käyneet kotimatkalla K-marketissa mistä olisin ostanut piirakan.
Vierailija kirjoitti:
Piirakkaani olen aina tarjonnut jos patukka on täyttänyt kriteerit.
Kaikille kysyjille? Housut vaan alas ja tarkastat kelpaako?
Mies on vähintään7-kymppinen, sitä nuoremmat eivät harrasta noin kulunutta repliikkiä.
Tuo olisi mulle ok siinä vaiheessa kun olisimme jo suhteessa. Oman kumppanin kanssa tuollainen "huumori" on jokapäiväistä.
Treffikumppanilta äärimmäinen turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi mulle ok siinä vaiheessa kun olisimme jo suhteessa. Oman kumppanin kanssa tuollainen "huumori" on jokapäiväistä.
Treffikumppanilta äärimmäinen turn-off.
Hyi saatana kuinka mauton kumppani sinulla 🤢
Kysyisin, että miten haluat sen tarjolle? Sitten nikkaisin silmää ja röhönaurua.
Tai sitten ”Tuutko kuorruttamaan? ”
Minä mitään piirakkaa kuitenkaan anna.
Päästäisin sellaisia sikaröhkäisyjä. Ehkä voisin ehdottaa, että juodaan jotain ja lisää ja sitten naimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmanmuuta daami tarjoaa piirakkaa jos herra on tarjonnut illallista.
Havaittu daami sanan väärinkäyttö.
Daami sana tulee englanninkielen sanasta Dame, joka tarkoittaa naispuolista ritarin arvon omaavaa ihmistä. Damehood oli naisritareiden oma järjestö.
Tavallinen nainen ei voi olla daami.
Eli kun nainen ilmaisee haluttomuutensa ryhtyä miehen painostuksen alla seksiin, se on voimafantasia? Aika paljastavaa...