Deittimies maksoi ruuat ja katsoi merkitsevästi ja vinkkasi silmää "jos sä sitten tarjoilet myöhemmin piirakkaa"
Kommentit (142)
Ihan ihailtavan suoraa nykymieheltä.
Hyi hele mikä juntti. Jäisi piirakat saamatta tästä ikuisuuteen.
Leipoisin piirakan johon olen kerännyt koiran paskaa.
Leipoisin kostoksi marjapiirakan pullapohjalla.
Ilmanmuuta daami tarjoaa piirakkaa jos herra on tarjonnut illallista.
Mitä piirakkaa ajattelit tarjoilla?
No hyi yök, en tuollaista. Kaksimielistä huumoria kyllä, mutta en leikkimielistäkään vihjailua siitä että minun pitäisi harrastaa kiitollisuudenvelkaseksiä. Koska harvoin tuon tyyppiset on pelkkiä vitsejä.
Et ollut deiteillä joten mies ei voinut maksaa eikä pyytää piirakkaakaan. 0/5
Se oli siis etumaksu. Tässä nyt ei päästy jutun kliimaksiin.
Sopii kyllä, jos ollaan jo siinä vaiheessa, että piirakkaa on annettukin. Liian alussa on ällöttävää. Itse harrastan pieniä kaksimielisyyksiä (opin nuorena tyttönä miesvaltaisessa työpaikassa antamaan takaisin äijille) mutta jos väärä ihminen ehdottelee kaksimielisyyksillä, se on välitön turn off.
Ostaisin kaupan kamalimman valmiin esanssi piirasen. Tarjoaisin miehelle ja sanoisin "Tässähän tätä piirakkaa nyt olis tarjolla."
Vierailija kirjoitti:
Leipoisin kostoksi marjapiirakan pullapohjalla.
Hyväähän tuo on?
Juuri tällaisten takia naisen ei tule antaa miehen maksaa treffeillä mitään.
Maksulliset naiset on sitten eri juttu, mutta hinta on silloin moninkertaisesti se safkan hinta.
No huh. Uuno Turhapuro ja muut tunkkaiset 1980-luvun "hauskat" Spede-läpät tulis mieleen. Jäis treffit viimeisiksi, jos huumorintajun taso on tuo.
Jos mies maksaa ruuat, niin pitäisin reiluna että nainen tarjoaa piirakkaansa jälkiruuaksi.
leipoisin mustikkapiirakan