iPhonen ios7 ja ongelmat iMessageissa!
Voi apua!
Miten olette saaneet iPhonen iMessaget jälleen toimimaan? En ole ios7:n päivityksen jälkeen saanut imessageja enää toimimaan ollenkaan!
Taistelin jo tuon mainonta-eston ja akkua ahmivan taustapäivityksen kanssa ihan tarpeeksi. Ei olisi varmaan kannattanut päivittää koko ohjelmaa ollenkaan, meni käytettävyys vaan huonompaan suuntaan, ihan jo safarin selattavuudesta lähtien... :((
Kommentit (5)
Mieheni päivitti iOS 7:ään, ja iMessaget todellakin tökkivät. Saattavat tulla tunnin päästä lähetyksestä tekstareina, tai sitten vaikka parin tunnin päästä iMessageina. Aikaisemmin ei ollut mitään ongelmaa. Itse en ajatellut ihan heti päivittää... :D Mutta varmasti tuohon on korjauksia tulossa lähiaikoina.
Nollatkaa verkkoasetukset. Ainakin mulla onnistu iMessagen aktivointi siten ja nyt kaikki futaa niin kuin pitääkin.
Ja muistakaa vaihtaa lähettäjäksi puh. nro. e-mailosotteen sijaan.
Meillä toimii muuten, mutta viestit tulevat aina kahteen kertaan, omaan ja miehen numeroon ja miehillä taas minun ja omaansa. Lisäksi tulevat vielä iPadiin. Kaikki kolme laitetta minun iTunes -tunnuksen alla.
Mulle alkoi tulla niitä aktivoinnin vastausviestejä imessagesta vaikken edes ole käyttänyt, oli pakko pistää pois päältä. Laskuerittelyssäkin oli 3 viestiä maksaneet päälle euron...
Ei mulla tökkinyt viestittely ollenkaan. iCloud ja iTunes oli vähän sekaisin, mutta muuten kaikki kunnossa.