Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen herättäminen suuseksillä?

Vierailija
30.08.2020 |

Haluaisin tehdä niin murulleni, mutta suoraan asiaan meneminen, että mies on vielä unessa mietityttää. Mullahan ei ole suostumusta silloin. Joten pitääkö ensin herättää suutelemalla suulle ja sitten vasta alakertaan? Miten miehet suhtaudutte?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä pystyisi, yökkäisin heti... Pitää olla vastapesty.

Juu, ei ainakaan vessassa sais olla käynyt munkaan mielestä.

Vierailija
42/57 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitan yleensä suukottelemalla.miehen silmäluomia, poskia  ja suuta. Siitä hivuttaudun alaspäin, antaen pieniä suukkoja rintaan ja vatsaan. Sitten otan pallit käteeni; hyväillen ja pusuttelen niitä. Penistä käsittelen sitten hitaasti ja hartaasti...Hyväillen käsin ja suulla ja loppujen lopuksi otan sen kokonaan suuhuni. Mieskin on jo o silloin herännyt...ihan varmasti 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko se raizcaus, jos ottaa nukkuvan miehen peniksen suuhunsa? Jos sitä vain pitää suussaan, niin ei välttämättä, mutta jos sitä alkaa imeskelemään ja lupsuttelemaan siihen tyyliin, että se paisuu ja kovettuu niin ollaan jo vaarallisilla vesillä. Siitä jos jatkaa vielä täydessä erektiossa olevan peniksen pakottamista syvälle nieluun, niin rikos on jo tapahtunut. Ei nimittäin ole realistista, että tuossa kalu-melkein-kurkussa tilanteessa nainen pystyisi kysymään verbaalisesti mitään suostumusta, eikä mieskään tuolloin pystyisi vastaamaan mitään älyllistä. Ja raizcaus on vakava jos nainen pakottaa miehen purkautumaan suuhunsa, ja nainen nielee luvatta miehen siemennesteen.

Toivottavasti kukaan mies ei joudu kokemaan tuollaista kauheutta, sillä sellaisen muistaa varmasti ikuisesti. Vielä kiikkustuolissa saattaa täysin dementoituneena tulla tuo muisto mieleen, ja hoitajat ihmettelee miksi vanhalla äijänkäppyrällä on taas se typerä hymy kasvoillaan.

Vierailija
44/57 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että se on paras tapa herätä, se on aivan ihanaa. Jos olen kuulemma herättyäni usein äreällä tuulella (ns. perseeseen ammuttu karhu), mutta silloin kun herään siihen, että rakkaani hyväilee minua suullaan, niin olen mitä onnellisin ja hyväntuulisin mies vielä pitkän aikaa vaikka vandaalit olisivat kaataneet moottoripyöräni, olisin saanut tonnien mätkyt, tai keittiön hana tulvisi lattialle.

Kyllä jos joku koskee minun moottoripyörään ilman lupaa,niin kyyti tulee olemaan sen verran kylmää että siinä ei enää suihinotot auta ja ydinsotakin on poikien pyssyleikkeihin verrattavissa olevaa puuhastelua😂

Vierailija
45/57 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanha aloitus, mutta hämmentää kyllä. Aloittaja ymmärtää, että tuohon tarvitaan suostumus, mutta jostain käsittämättömästä syystä kyselee asiaa palstan miehiltä, jotka eivät tietenkään voi antaa suostumusta hänen miehensä puolesta.

Vierailija
46/57 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisu nenään tehoaa parhaiten.

Vierailija
47/57 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ensin lupaa, muuten se on raiskaus.

Näin ainakin F Saxénin mukaan.

Vierailija
48/57 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suulla herätetty ja annettu happy ending on mitä enimmässä määrin happy start koko päivälle.

Vierailija
49/57 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Wanha aloitus, mutta hämmentää kyllä. Aloittaja ymmärtää, että tuohon tarvitaan suostumus, mutta jostain käsittämättömästä syystä kyselee asiaa palstan miehiltä, jotka eivät tietenkään voi antaa suostumusta hänen miehensä puolesta.

Ja tietenkään suostumusta ei voi antaa ennakkoon, koska mieli on voinut vaihtua. Paska laki.

Vierailija
50/57 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana herätä moiseen. Mutta tuskin tulee tapahtumaan ikinä. Suihinotto kun ei valitettavasti kuulu puolison lempiharrastuksiin. 

Vierailija
51/57 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy ensin lupaa, muuten se on raiskaus.

Näin ainakin F Saxénin mukaan.

Se mies vihaa miehiä ja lätkää. Tietää kaikesta kaiken.

Vierailija
52/57 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäni olen haaveillut ja monelle naiselle toiveesta kertonut. Nykyinen vaimo ei edes halua aamuseksiä. Illalla saa kyllä senkin edestä. Kaikkia haaveita ei vaan saa läpi, tällä mennään. M62

Vierailija
53/57 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilahtuisin kikkelin lutkutusta kovasti paljon enemmän hajareisin kasvoilleni asettuneesta vaimosta aamulla. Se on parempaa suuseksiä. 

Vierailija
54/57 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kahdesti tällaiseen herännyt. Ensin olin kaverin sohvalle nukahtanut tupareiden päätteeksi, yöllä heräsin kun yksi naispuolinen vieras otti multa suihin, samalla kaveri vieressä kysyi saisko hänkin ja siihen nukahdin - liian väsynyt olin. Toisen kerran vaimo herätti näin aamulla, olin edellisenä iltana skipannut alapään pesun, otti siitä huolimatta vaikka yritin ehdottaa että käyn ensin pesemässä.

Vierailija
55/57 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena ihana ja kiihottava. Todellisuudessa ei ehkä niinkään. Mulla ainakin herätessä yleensä tarve päästä vessaan, joka jo lähtökohtaisesti latistaa fiilistä suihinotosta tai seksistä. Muutaman kerran herätetty suuseksillä ja ainakin kerran täytynyt viheltää peli poikki, kun hätä yltynyt liian kovaksi. 

Enemmän tykkään hitaiden aamujen seksistä. Molemmat on suorittaneet aamutoimet ja on saanu hörppiä rauhassa sängyssä aamukahvia jutellen ja pikkuhiljaa kiusoitellen. 

m45

Vierailija
56/57 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haisee pahalle,kalu, sun suu yön jäljiltä,kaks pahaa, yön pierutkin tarttunutmuhinut peiton alla koko paketti molemmilla.

Vierailija
57/57 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taivaallisen ihanaa herätessäkin ... ylipäänsä parasta mitä nainen voi miehelle tehdä.