Ongelmia kondomien kanssa
Minulla on sellainen ongelma, että penikseni on paksuimmasta kohdasta 14cm ympärysmitaltaan ja pituudeltaan n.16-17cm niin en tunne sitä isokokoiseksi, mutta aina seksin yhteydessä kun pitäisi laittaa kondomi päälle se tuntuisi puristavan kaiken veren pois kalusta jolloin kalu tipahtaa... kuitenkin ilman kumia vehje toimii mahtavasti.
Monia kaupan erilaisia kondomeja koitettu ja todettu puristaviksi, joten täälä ei tarvitse tulla napisemaan "kyllä ne kondomit on tehty venyviksi eikä se purista." kyllä se vaan puristaa ihan sairaasti ja tämä oikeasti on ongelma minulle.
Nyt hakusessa siis olisikin jokin ISO kondomi jota voisin yrittää..
-kiitos
Kommentit (8)
Kokeilkaapa laittaa googleen hakusanoiksi LARGE CONDOMS tai SMALL CONDOMS.
Tai my size kondomit,on pientä ja isoa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos
Yliopiston apteekki ja oliko se nyt RSFU Grande.
Kondomishopista löytyy kaiken kokoisia ja halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos
Suosittelen MySize 64. Mulla on 13 cm ympärysmitta ja MySize 60 on just sopiva. Menee helposti päälle ja on aina pysynyt hyvin paikallaan.
Kannattaa käyttää ns jenkkikortsuja. Saa netistä. Tiukka varresta ja löysä päästä. Todella hyvä tuntuma ja parantaa seisokkia vähän kuin penisrengas. Ikävä ettei myydä Suomessa. Nää tavalliset on ihan roskaa noihin verrattuna.
Meillä päinvastainen ongelma. Poikaystävä Kiinalainen ja varustus ehkä vähän pienemmästä päästä. Tuntuu että normikumit jää liian löysäksi. Oisko kellään tietoa pienemmistä malleista