Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli eilen ihan karseat treffit

Vierailija
30.08.2020 |

Nähty kerran aiemmin, mies oli kohtelias ja mukava. Halattiin ekoilla treffeillä lopuksi. Eilisillä treffeillä mentiin baariin parille. Istuttiin vierekkäin. Minulla oli farkut ja säädyllinen yläosa, ei mitään paljastavaa päällä. Rupesi koskettelemaan reittäni ja katsoi silmiin, peräännyin. Mies suuttui reaktiostani ja lähti. Laitteli tekstaria, että koki käytökseni halventavana ja töykeänä, että kyllä tokilla treffeillä jo pitäisi olla läheisyyttä. Tänään sanonut, ettei mielestään tehnyt mitään väärää. Estin. Hyi saakeli.

Ja ei, ei ollut "jännä" kyseessä, päinvastoin.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuksenne eivät siis kohdanneet. Miten miehen sinusta olisi pitänyt tehdä aloitetta sinun koskemiseen?

Julkisilla paikoilla ei hiplata, suudella tai mitään vaikka olisi kuinka monet treffit takana.

Ei edes vakiintuneet parit.

Et voi olla tosissasi, asutko Marokossa...

Ota AP nyrkkisääntö: en mene tokille treffeille miehen kanssa jos ajatus koskemisesta ällöttää, tai teen hyvin selväksi, että haluan tutustua vielä kaverillisesti.

Terv. Minä kun luulin olevani estoinen

Niin ne brititkin luulevat olevansa estoisia, ja sitten örvelletään ympärs maailmaa sikaretkillä. Kun ei ole mitään kamalampaa kuin ne inhottavat estot hei.

Ei silti, oikeastikin estoiset ihmiset vetävät överiksi. Et tarvitsisi niitä estoja jos ymmärtäisit luontevasti, missä rajat menevät ja milloin niitä yritetään rikkoa. Sinun tavallasi päätyy sitten kolmansilla treffeillä aikalailla kamaliin tilanteisiin, jos tulee katumapäälle. Niinkuin tuollaisen kahelin kanssa hyvin todennäköisesti käy.

Voisitko käsi sydämellä vahvistaa: "minä anonyymi väitän, että Suomessa ihmisillä ei ole tapana kosketella toisiaan julkisesti. Myös pariskunnat pidättäytyvät toistensa koskettelusta. Julkisiksi paikoiksi lasketaan myös baarit."

Voitko vahvistaa? Nämä on ne väitteet, joihin otin kantaa. Sinun kommenttisi lähti täysin laukalle.

Vierailija
42/67 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuksenne eivät siis kohdanneet. Miten miehen sinusta olisi pitänyt tehdä aloitetta sinun koskemiseen?

Myöhemmin, rakas jonne. Tuntemattomia enintään kätellään, ei lähmitä reidelle. Hyvä nyrkkisääntö on, että koskettele kuin toista miestä. Panisitko kätesi miehen reidelle toista kertaa tavatessa?

Kättely on ok, jopa halaaminen, mutta ei stna tungeta toisen haaroihin.

Tarina ei tietysti kerro kauanko pari oli toisensa tuntenut treffien koittaessa. Vertaan omiin kokemuksiini, joissa toisille treffeille mentäessä takana yleensä viikkojenkin viestittely satojen ellei tuhansien viestien kautta. Mahdollisesti puheluitakin. Ei siinä olla kauhean tuntemattomia.

Kyllä mun ainakin pitää livenä vielä hyvän aikaa totutella sellaiseenkin ihmiseen, jonka kanssa on viestitelty viikkoja. Mistä minä voin tietää, onko se ihminen yhtään sitä mitä on väittänyt olevansa vai onko valehdellut viesteissä itsestään kaiken? En todellakaan luota keneenkään pelkkien viestien pohjalta.

No mistä sinä tiedät sitäkään puhuuko mies livenä totta? 

Minä taas lähden siitä, että ihmiset puhuu totta. Jos valehtelevat niin sehän on heidän ongelmansa. Jos alkaisin kaikkia epäillä valehtelijoiksi jäisi vaan oma elämä elämättä. Tutustun kyllä viestein ja puheluinkin. En mä tavatessa nollasta lähde totuttelemaan uuteen ihmiseen.

Jos mies ei mitenkään koske toisilla treffeillä olisin kyllä pettynyt. Ei tässä ole koskettu haaroväliin eikä ehdotettu seksiä. Mies koski _reittä_. Ei se ole mitään intiimialuetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen pelimies. Ensiksi mokasi itse ja sitten syyttää vielä sinua siitä. 

Käytös on pikemminkin wannabe-pelimiehen. Tämä oli vaihtopenkkimies. Oikea pelimies osaa pelata sen verran hyvin, ettei säikäytä naista vaan ainakin esittää huomaavaista ja kohteliasta.

Mut joo, toi suuttuminen ja toisen haukkuminen omasta mokasta on kyllä sellainen merkki, että parempi estää tyyppi saman tien.

Vierailija
44/67 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin väistit luodin, koska mies suuttui kun asetit omat rajasi. Mulle ois saattanut sopia kovempikin flirtti ja se voisin olla minä joka laittaa käden miehen reidelle, mutta oleellista on just toi reagointi jos kaikki ei mene kuten haluan. Pitää osata antaa tilaa, tarvittaessa pyytää anteeksikin. Ei voi raivota ja lähteä pois paikalta, tietenkään!

Vierailija
45/67 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se reiden koskettaminen tässä se ongelma ollut vaan se mitä tapahtui kun aloittaja vetäytyi tilanteesta. Fiksu, toista ihmistä ja tämän rajoja kunnioittava mies olisi reagoinut siinä kohtaa hieman toisella tavalla.

Tässä sen näkee miten osa ihmisistä on varustettu vajaalla sosiaalisella älykkyydellä. Osa ei ymmärrä 2 sivun jälkeenkään mikä oli tilanteessa se ongelma kun osa tajusi heti mikä oli varsinainen ongelma.

Vierailija
46/67 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytös on pikemminkin wannabe-pelimiehen. Tämä oli vaihtopenkkimies. Oikea pelimies osaa pelata sen verran hyvin, ettei säikäytä naista vaan ainakin esittää huomaavaista ja kohteliasta.

Mut joo, toi suuttuminen ja toisen haukkuminen omasta mokasta on kyllä sellainen merkki, että parempi estää tyyppi saman tien.

Oikee pelimies kun laittaa käden naisen reidelle, niin tulee tunne kuin hevonen hamuaisi kauroja kädestä.

Vierailija
47/67 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyrkyttänyt itseään muillekin ja nyt itkee prinsessana. Olit halvan näköinen, mitä luulit, että mies tarjoaa puolet omaisuudestaan heti kättelyssä?

Vierailija
48/67 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se reiden koskettaminen tässä se ongelma ollut vaan se mitä tapahtui kun aloittaja vetäytyi tilanteesta. Fiksu, toista ihmistä ja tämän rajoja kunnioittava mies olisi reagoinut siinä kohtaa hieman toisella tavalla.

Tässä sen näkee miten osa ihmisistä on varustettu vajaalla sosiaalisella älykkyydellä. Osa ei ymmärrä 2 sivun jälkeenkään mikä oli tilanteessa se ongelma kun osa tajusi heti mikä oli varsinainen ongelma.

Kahden sivun, vuoden tai koskaan tule tajuamaan.

Vierailija
49/67 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisilla paikoilla ei hiplata, suudella tai mitään vaikka olisi kuinka monet treffit takana.

Ota AP nyrkkisääntö: en mene tokille treffeille miehen kanssa jos ajatus koskemisesta ällöttää, tai teen hyvin selväksi, että haluan tutustua vielä kaverillisesti.

En, asun Suomessa. Täällä intiimimmät jutut voi jättää paikoille joissa ei ole yleisöä. Vai väitätkö että sinusta on ihan normaalia jos vaikka kaupassa pari lutkuttaa toistensa kieliä tai puristelee toisiaan?

Vierailija
50/67 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, ketä tarkoitat, mutta ymmärsin kyllä jo ekalla sivulla.

Ihmetyttää vaan tämä "daah eihän pariskunnatkaan koskettele julkisesti, mikä sika". Eletäänkö me samassa todellisuudessa.

Vierailija
51/67 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöhemmin, rakas jonne. Tuntemattomia enintään kätellään, ei lähmitä reidelle. Hyvä nyrkkisääntö on, että koskettele kuin toista miestä. Panisitko kätesi miehen reidelle toista kertaa tavatessa?

Kättely on ok, jopa halaaminen, mutta ei stna tungeta toisen haaroihin.

No nää nyt on sori vaan täti tiukkatantta ihan persoonakohtaisia juttuja. Ite yleensä panen eka treffeillä, kyllä siihen nuo lähentelyvaiheetkin kuuluu. Oon 40 enkä mikään jonne. Sivusta.

Vierailija
52/67 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, asun Suomessa. Täällä intiimimmät jutut voi jättää paikoille joissa ei ole yleisöä. Vai väitätkö että sinusta on ihan normaalia jos vaikka kaupassa pari lutkuttaa toistensa kieliä tai puristelee toisiaan?

Joo, et ole provo. Minun exä ei pystynyt edes pitämään kädestä kiinni julkisella paikalla.

Vierailija
53/67 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sano että itse tekisin, mutta en voi olla näkemättä. Suuteluakin, mutta useimmiten toki ns kilpimpää koskettelua.

Ja asun Helsingissä, jos sillä on jotain väliä. Ehkä pienemmissä kyläyhteisöissä halutaan välttää katseita ja juoruja. Täällä ketään ei kiinnosta paitsi jos olet seiskajulkkis.

Vierailija
54/67 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se normaalia jos ollaan rakastuneita. Suurin osa ei sitä tee koska kaupassa rampataan krpä otsassa hakemassa kakaroille apetta yksin tai sen ärsyttävän laiskan ja tyhmän siipan kanssa jota ei jaksaisi edes kerran kuussa peiton alla pimeässä pussata, mutta kun on vähän kuin velvollisuus.

Vierailija
55/67 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoko nimi J:llä? :D

Asutko Vesalassa?

Vierailija
56/67 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikee pelimies kun laittaa käden naisen reidelle, niin tulee tunne kuin hevonen hamuaisi kauroja kädestä.

Jos samalla vielä kuristaa ja antaa kielaria niin jopa alkaa kiima nousta!

Vierailija
57/67 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoko nimi J:llä? :D

Alkaako sukunimi H:lla?

Vierailija
58/67 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn pomolta voiko lomauttaa pariksi kuukaudeksi. Hieman jää paremmin rahaa kotona kun ei tarvii autoa käyttää työmatkoihin miinus muut kulut. Sitten taas yhteiskunnan painostuksesta väkisin raatamaan. Eikä ole edes vitsi. 

Vierailija
59/67 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sitten väärään ketjuun edellinen viesti. 

Vierailija
60/67 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ekoilla treffeilläkin voisi panna, jos ei se karkottaisi miehiä.

Mutta julkisesti ei hiplailla. Jos tuohon reiden kosketteluun olisi suostunut niin luultavasti mies olisi yrittänyt puristella vielä enemmänkin julkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme