Millä (laillisella) keinolla voisin saada lyhyessä ajassa paljon rahaa?
Esimerkiksi 20 000 vuoden aikana tai 50 000 kahdessa vuodessa?
Kommentit (16)
Säästämällä. Ollaan säästetty 110000 e kolmessa vuodessa.
Tai tuon nyt saa oikeastaan jo tukinakin että se työntekokaan ei ole mitenkään välttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Työllä?
Nykyisestä palkasta en pysty säästämään kuin muutaman satasen kuussa.
Laita kokonomaisuutesi punaiselle ruletissa
Seksityöläisenä. Seksipalveluiden myyminen itsenäisesti on laillista.
Treidaamalla jos sen osaa. Vipua vipua.
Myy seksiä ja sijoita voitot oikein.
Oon miettinyt et miksei prostituoidut melkein koskaan tee näin
Vierailija kirjoitti:
Myy seksiä ja sijoita voitot oikein.
Oon miettinyt et miksei prostituoidut melkein koskaan tee näin
Monet "ihan vapaaehtoisesti" ja "ihan mielellään" seksiä myyvät naisparat tuhlaavat kaikki tienaamansa rahat, koska jopa he itse pitävät työtään vastenmielisenä.
Surullista, mutta totta.
Lyhyessä ajassa: ei onnistu kuin lottovoitolla tai prostituutiolla.
Jos se olisi helppoa tehdä, niin kaikkihan tekisi hyvät hillot pienessä hetkessä ja ketään ei kävis töissä...
Olen itse tehnyt hyvät hillot, ostin 15v sitten ekan sijoitusasunnon, ja 2 kpl lisää 13v sitten, turun keskustasta. Pankista tosin sai löysästi rahaa, aattelin vivuttaa aivan kaiken mitä ne antaa. Kaikki kämpät oon rempannut kertaalleen. opiskelijamimmit on pitänyt 4-5v kerrallaan, ja vuokra hieman alikanttiin.
Puolisoni on yrittäjänä, ja laittanut osan osakkeisiin, ja tehnyt kovat hillot 10v aikana.
Nyt kun vaurautta on kertynyt, niin aattelin antaa lapsilleni ilmaset asumiset, n.5v päästä kun muuttaa omilleen.
Summasummarum, ei töitä tekemällä rikastu, pitää hieman koijata kiinteistöillä, osakkeilla, ja pitää myös tietää mitä tekee ja miten.
ilmoittele kassien tyhjentämis illoista, jonoa on takaan sen vaikka facessa
Työllä?