Ylioppilasjuhlat, montako juhlaa kiersitte?
Nähtäväksi jää seuraako näistä tartuntoja. Yksiin juhliin mentiin. Etukäteen ilmoitettiin, että on pienet, perhepiirissä, kun emmin juhliin menoa. Sukulainen, niin mentiin sitten. Noh, juhliin tulikin n. 80 hlöä, ahtautui pieneen tilaan. Harva tulijoista vaivautui laittamaan tarjolla ollutta käsidesiä. Osa tulijoista kehui kiertäneensä jo kolmet juhlat ennen saapumista kyseiseen paikkaan.
Kommentit (6)
Miten ihmeessä te oikein saatte yo-juhlakutsuja? Mua ei ole ikinä kutsuttu yhteenkään, vaikka olen ihan asiallinen enkä mikään känniääliö.
0, tosin tänä vuonna ei tullut kutsujakaan, kun ei valmistunut tuttuja. 1 sukulainen kirjoitti, ilmoitti ettei juhli, laitoin lahjarahat tilille. Jos olisi juhlinut, niin en ehkä kuitenkaan olisi lähtenyt, sen verran kaukana asuu.
Olen viisikymppinen, ja ollut yksissä yo-juhlissa elämäni aikana.
En tänä aikana kyllä menisikään mihinkään pippaloihin.
Oman pojan Kauniaisissa olin. Pidettiin ulkona, huomioitiin turvavälit ja porrastettiin vierailijat. Sellainen huomio, että mikäli juhlia kiertävällä vieraalla ei ole itsellään tartuntaa, joka on tartuttamisvaiheessa, niin vaikka hän altistuisi tietämättään juhlissa, ei hän samana päivänä sitä levitä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Oman pojan Kauniaisissa olin. Pidettiin ulkona, huomioitiin turvavälit ja porrastettiin vierailijat. Sellainen huomio, että mikäli juhlia kiertävällä vieraalla ei ole itsellään tartuntaa, joka on tartuttamisvaiheessa, niin vaikka hän altistuisi tietämättään juhlissa, ei hän samana päivänä sitä levitä eteenpäin.
Siis lakkiaisissa
Tänä vuonna en mennyt yksiinkään yo-juhliin. 3 kutsua tuli ja laitoimme muistamiset uusien ylioppilaiden tilille. Ajatus väenpaljoudesta ahdisti. Vietinpä sitten perheeni kanssa levollisen lauantain :)