Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukea lapset nyt ulos?

Vierailija
26.09.2013 |

Toppapuku?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvä ihme, sään mukaan tietysti! kai nyt lapset olet aiemminkin pukenut oli keli millainen tahansa. Maalaisjärjen käyttö ei ole kiellettyä

Vierailija
2/8 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan aloittajalla olisi edes lapsia kannattanut tehdä.

T: Mies, joka osaa huolehtia pienokaisistaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa mies varmaan huolehtia kun nainen vieressä antaa ohjeet.(tarviessa kuvat käytössä)

Vierailija
4/8 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sataa, nin sateenpitävästi. Jos tuulee, niin tuulelta suojaavasti. Jos on pakkasta, voi käyttää toppaa. Jos paleelee, voi listätä vaatteita. Jos on kuuma, voi vähentää vaaatteita. :D

Vierailija
5/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 19:26"]

Osaa mies varmaan huolehtia kun nainen vieressä antaa ohjeet.(tarviessa kuvat käytössä)

[/quote]

En tarvitse kuvia enkä ohjeita, omaan ihan tervettä järkeä. Kodin ylläpito, lasten kanssa harrastaminen käy ihan näppärästi ihan ilman vaimoakin, saa myös vaimo omaa aikaa. Nytkin nukkuu pitkään, kun olen lasten kanssa hereillä.

Vierailija
6/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2-vuotias lapsi. Me ollaan satsattu ohuisiin merinovillavaatteisiin, joten niitä on puettu kosteussuojatun välikausihaalarin alle. Esim. eilen oli päällä seuraavat vaatteet, kaikki ohutta merinovillaa: kaksinkertaiset vaippahousut, aluspaita ja body, ohuet sukat, kypärämyssy ja kauluri. Päällä haalari ja lämminvuorikumpparit. Tuulen voimakkuudesta riippuen olen vielä pukenut lapselle trikoopipon kypärämyssyn päälle, muuten on ollut pelkkä kypärämyssy (lapselle on paksu tukka) tai sitten haalarin huppu päällä. Käsissä ohuet merinovillalapaset ja ohuet vk-hanskat.

Vierailija
7/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt laittaisin sadevaatteet ja kumpparit. Väliin lämmittävää, esim fleeceä. Ei kuitenkaan mitään kovin paksua vielä.

Ai juu. Ethän kertonut, missä asut ja mikä siellä teillä on sää. Kysyit vain, miten pukea lapset ulos, ja minä vastasin, miten minä tekisin.

Vierailija
8/8 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sään mukaan. Meillä päiväkoti-ikäiselle sopivat vaatteet tänään on välikausihaalari ja väliasu sisävaatteiden päälle. Lisäksi välikausigoret, -rukkaset ja korvat peittävä lakki. Meillä ei sada vaan paistaa aurinko!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan