Kuinka toimia, kun tori.fi myyjä ei postita maksettua tuotetta?
Olen maksanut tuotteen pian 2 viikko asitten, mutta myyjä ei lähetä tuotetta. Olen kirjoittanut hänelle useamman sähköpostiviestin ja kysellyt tuotteen perään, mutta myyjä ei vastaa posteihini. Mitä seuraavaksi?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 16:52"]
Tehdäänkö rikosilmoitus netissä?
[/quote]
Soita iltapäivälehtiin...Siellä ei ole vielä yhtään uutista julkaistu, että tuotteita ei kannata maksaa ennen kun se on omissa käsissä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 18:17"]
Soita iltapäivälehtiin...Siellä ei ole vielä yhtään uutista julkaistu, että tuotteita ei kannata maksaa ennen kun se on omissa käsissä.
[/quote]
No kuka hullu sen lähettää ennenkuin maksu on tilillä?
Oletteko kuulleet postiennakosta? Toiminut jo vuosikymmeniä
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 18:17"] Soita iltapäivälehtiin...Siellä ei ole vielä yhtään uutista julkaistu, että tuotteita ei kannata maksaa ennen kun se on omissa käsissä. [/quote] No kuka hullu sen lähettää ennenkuin maksu on tilillä? [/quote]
Niinpä...siksi suosimme ostamista läheltä ja kaupat tehdään kädestä käteen periaatteella. Meinaan vaan kuka hullu maksaa etukäteen ja kuka hullu lähettää ennenkuin maksu on tilillä.
Kyllä maksu on tilillä jo 2 viikkoa sitten maksettu? Selvä huijausyritys. Onneksi on se tilinumero varmasti ap:lla niin se vaan poliisin tietoon ja selviää henkilö.
Tyhmyydestä yleensä sakotetaan. Voit toki tehdä sen rikosilmoituksen, mutta poliisi ei siitä paljon hikeä ota.
Saako kysyä, mitä ostit?
Itse maksoin jonkun tilille 130 euroa läppäristä ja myöhemmin, oikeastaan olisi selvinnyt jo heti, jos olisin googlettanut, että tuo mies oli huijari.
Oli kusettanut kymppitonneja myymällä samaa olematonta tuotetta vaikka kenelle. Helppoahan tuo on, jos ei välitä seurauksista.
Jos ostamasi tuote on liian halpa ollakseen totta, joku suosittu juttu, niin olet voinut joutua nettihuijauksen uhriksi!
Ostin lasten ulkovaatteen hintaan 20 euroa. Mielestäni hinta oli ok.
ap
Tyypillinen huijaus, joka selviää kyllä. Mutta epätodennäköistä että saat rahoja takaisin.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 18:32"]
ap
[/quote]
Tuossa tapauksessa huijaus ei kyllä ole varmaan kyseessä. Mutta kai se sellaiseksi muuttuu, jos ei mitään ala kuulua. Uhkaile rikosilmoituksella? Tosin, jos jotain on sattunut, niin ole kärsivällinen vielä hetken?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 18:37"]
ap
[/quote]
Tuossa tapauksessa huijaus ei kyllä ole varmaan kyseessä. Mutta kai se sellaiseksi muuttuu, jos ei mitään ala kuulua. Uhkaile rikosilmoituksella? Tosin, jos jotain on sattunut, niin ole kärsivällinen vielä hetken?
[/quote]
Perustele miksei voisi olla huijaus...koskaa myy lasten vaatteita halvalla...jos myy saman puvun moneen kertaa niin aika äkkiä se on kannattavaa...
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 18:24"]
[/quote]
Toimii joo, mutta ei takaa että saat tuotteesi.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 18:37"]
ap
[/quote]
[/quote]
Eihän siitä ole aikaakaan kun täällä keskusteltiin naisesta, joka juurikin myy lastenvaatteita, mut ei niitä lähetä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 19:19"]
[/quote]
Toimii joo, mutta ei takaa että saat tuotteesi.
[/quote]
Postiennakosta on niin paljon vaivaa, että harva huijari siihen ryhtyy. Mutta voihan siella paketissa olla jotain ihan muuta mitä pitäis.
[/quote]Kuka hullu lähettää postiennakolla.
No mites toimia tässä tapauksessa:
Ostaja maksanut tuotteen ja minä (myyjä) lähetin sen. Kuinka ollakaan, jonkin aikaa meni ja posti toi tuotteen takaisin. Osoite oli juuri se, mitä ostaja oli laittanut sähköpostissa (tarkistan vielä uudelleen kun tuote tuli takaisin). Olen lähettänyt sähköpostia, mutta ostaja ei vastaa. WTF?
Vierailija kirjoitti:
No mites toimia tässä tapauksessa:
Ostaja maksanut tuotteen ja minä (myyjä) lähetin sen. Kuinka ollakaan, jonkin aikaa meni ja posti toi tuotteen takaisin. Osoite oli juuri se, mitä ostaja oli laittanut sähköpostissa (tarkistan vielä uudelleen kun tuote tuli takaisin). Olen lähettänyt sähköpostia, mutta ostaja ei vastaa. WTF?
Tehdään kuolinilmoitus.
Riskosilmoitus.