Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi loukkaaminen tekee vaikutuksen?

Vierailija
26.09.2013 |

Minua on pitään askarruttanut sellainen asia että millä mekanismilla miehen loukkaama nainen haluaa mielyttää miestä?

Yksi tuttavani on todella kova naistenmies, pannut varmasti satoja tai jopa tuhanisa naisia. Mies on pitkä hoikka ja varmaan monen mielestä todella komea, luonteeltaan taas vastuuton, epäluotettava ja itsekäs. Itsekkään en viitsi olla hänen seurassaa, kuin juuri ehkä bilettämässä.

Olen ollut hän kanssaan silloin tällöin baarissa ja ällistyneenä seurannut hänen iskurepliikkejään. Tilanne voi edetä esimerkiksi näin. Kaveri hengailee jossain ja sitten ohitse kulkee kivan näköinen nainen, joka hymyillee hänelle. Kaveri pysäyttää hänet ja sanoo naama peruslukemilla että "Mitä sä persejalkainen läskiperse oikein virnuilet mulle?". Nainen menee ehkä sanottomaksi, ehkä pillahtaa itkuun tai alkaa raivota, riippuu naisen luonteesta. Kaveri on kuin ei näkisikään naista ja nainen poistuu tilanteesta. Erittäin usein kuitenkin käy niin että pölyn laskeuduttua tämä nainen palaa kaverin luo ja alkaa vaatia seliystä miksi häntä kohtaan käyttäydyttiin näin ja ei mene kuin heti, niin kohta ovat narikassa hakemassa takkeja ja lähdössä naisen luokse. En ole koskaan ollu kuuntelemassa mitä tämä jälkimmäinen juttu jutellaan, koska olen ollut niin häpeissäni hänen käytöksestään että en todellakaan hengaile tuossa tilanteessa hänen seurassaan. Mutta ilmeisesti on hyvä selitys valmiina ja toimii sikahyvin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen hakee solvauksia sanoneelta mieheltä hyvitystä ja hyväksyntää, mies lepertelee jotain ja pääsee saatille. Nerokasta! Toimisikohan tämä myös miehiin, hmmm....

Vierailija
2/8 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla saa ensin toisen huomion ja sehän on tutustumisessa ensimmäinen askel. Samalla saa aikaa jonkilaisen tunnemyrskyn ja kyllähän sitä usein parisuhteessakin rakastellaan riidan jälkeen.

Itse olen kyllä ihan tietoisesti varonut sitä että loukkausten ja riitojen jälkeen ei palkta toista eikä itseä seksillä, sillä en halua oppia tapaa jossa haetaan riitaa kun halutaan hellyyttä. Tuttavapiirissä on muutama tällainen tapaus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 16:31"]

Nainen hakee solvauksia sanoneelta mieheltä hyvitystä ja hyväksyntää, mies lepertelee jotain ja pääsee saatille. Nerokasta! Toimisikohan tämä myös miehiin, hmmm....

[/quote]Kokeile haukkua miehesi pystyyn.

Vierailija
4/8 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 16:31"]

[/quote]

Miehet ainakin Suomessa kasvavat teinistä asti siihen, että naiset ovat passiivisia ja kohtelevat lähestyviä miehiä huonosti. Tämän vuoksi solvauksia lateleva nainen on "business as usual". Jos taas nainen on edes vähän aloitteellinen ja kohtelee miestä hyvin, saattaa jannu olla valmis menemään vaikka Kuuhun naisen vuoksi.

Vierailija
5/8 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina rakastuu renttuihin. Ikivanha totuus.

Vierailija
6/8 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no muhun ei vaan tollanen toimi. eikä mun kavereihin. :) mutta naisia on erilasia. ei ole olemassa homogeenistä joukkoa "naiset".

Vierailija
7/8 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tunnemyrsky-ajatus on kiinnostava.... vois ajatella että juuri niin... herää voimakkaat tunteet ja ne on sitten helppo pienessä humalassa kääntää mihin suuntaan vaan... Jotain kiihottavaakin lienee siinä, että toinen on "roisi"... eli se renttulogiikka... Harva syttyy tuossa tilanteessa jostakin sovinnaisesta lässytyksestä....

Vierailija
8/8 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on suoraan pelimiehen käsikirjasta! Ja kyllä, olen siis lukenut sen - naisena. Miehen tarkoituksena on saada naisen itsetunto alas jotta iskeminen olisi helpompaa. Näyttää toimineen :)