Marimekon kriisi syvenee: onko Unikkokin plagiaatti?
marimekko on härkisti plagioinut kaikki kuosinsa, jopa unikon!!! Näin ihan samanlaisen kuosin Finnairin lentokoneen kyljessä.
Kommentit (12)
Minä olen nähnyt vastaavan kuosin ulkomailla tien pielessä. Marimekko on kopioinut unikon ulkomaan luonnosta!
Entäs sitten Lehmät -kuosi! Äkkijyrkkä on kopioinut sen peilikuvastaan ihan selvästi! Törkeää!!!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 15:39"]
Ööh, Unikko-kuosi on suunniteltu Marimekolle 1960-luvulla. Finnairin koneisiin se tuli 2000-luvulla, Marimekon luvalla. Ei siis plagiaatti mitenkään päin!
[/quote]
On se sarkasmi sitten joillekin niin vaikea laji.
Ööh, Unikko-kuosi on suunniteltu Marimekolle 1960-luvulla. Finnairin koneisiin se tuli 2000-luvulla, Marimekon luvalla. Ei siis plagiaatti mitenkään päin!
[/quote]
Vau mitä huumorin kukoistusta, mä en tiedä mitä sanoa...
Oletko autistinen vai provo?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 15:51"]
[/quote]
On se sarkasmi sitten joillekin niin vaikea laji.
[/quote]
Ensimmäinen viesti ei ole sarkasmia nähnytkään, jos siinä sarkasmia tavoiteltiin, niin siinä se vaikeus taas tuli todistetuksi :D
Unikko on kopioitu Andy Warholin teoksesta.
Marilyn Monroe kopioi naamansa Warholin teoksesta.
Jaaha, mulla on paljon kaapeissa marimekko kankaita joita en kehtaa nyt kayttaa kun havettaa, joten roskiin menee...
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 16:04"]
Marilyn Monroe kopioi naamansa Warholin teoksesta.
[/quote]
Eissaatana!
Tove Janssonkin plagioi Muumit siitä TV-sarjasta! Törkeää!