Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kuinka iso turn off on naisen työttömyys?

Vierailija
30.08.2020 |

Voisitko olla työttömän kanssa? Entä millainen on oma työllistymis tilanteesi? Mikä on ikäsi?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei periaatteessa niinkään, ei olleenkaan samalla tavalla kuin miehen työttömyys. Tottakai se hankaloittaa monia asioita, kun taloudellinen tilanne on silloin todennäköisesti huonompi ja silloin voi syntyä ongelmia, mutta suoranainen turn-off se ei ole. Mutta jotain aktiviteettia silti on hyvä olla.

Vierailija
2/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa. Itsekin olen työtön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valot päälle siellä jo !

Suomessa on työttömyysaste nyt 7,7 prosenttia.

Mitäpä se mahtaa tarkoittaa työttömien määrästä?

Vierailija
4/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut työtön. Välillä hoitanut kahta työtä muutamia vuosia. Tällä hetkellä yrittäjä. Puolisoni on ollut työtön tai pätkätöissä lähes 20v. Ei ole häirinnyt.

Vierailija
5/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ollenkaan, jos nainen ymmärtää etten pysty kolme tonnia ja risat palkallani kustantamaan hänelle luksuselämää, ja jos nainen on tyytyväinen tähän tilanteeseen.

Sen sijaan haittaa aivan helvetisti, jos nainen luulee että hänen työttömyytensä takia minulla on velvollisuus kustantaa hänelle kaikkea kivaa millä hän voi kehuskella instagramissa ja tehdä tyttökaverit kateellisiksi.

Vierailija
6/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Kyse ei ole työttömyydestä vaan halusta työllistyä uudelleen. Tai oikeastaan mahdollisuudesta elättää itsensä. Vaimo on saanut niin paljon perintöä, että se eläisi pääomatuloillakin, joten ihan sama, vaikka olisi kotirouvana. Viisikymppisiä ollaan.

Vierailija
7/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään.

Vierailija
8/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N ja teen yhden päivän kuussa töitä. Muuten mieheni elättää ja se on ollut alusta asti hänelle täysin ok. (eihän tuolla päivän työllä nimittäin eläminen olisi mahdollista).

Minä hoidan kodin, pidän itseni kunnossa, valmistan ruoat paitsi, silloin kun käymme ulkona syömässä tai mies haluaa tehdä jotain missä hän erityisen hyvä.

Vierailija
9/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun sanoin miehelle ettei mulla oo töitä niin tää kysy että oonko joku nisti :’D

Vierailija
10/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen N ja teen yhden päivän kuussa töitä. Muuten mieheni elättää ja se on ollut alusta asti hänelle täysin ok. (eihän tuolla päivän työllä nimittäin eläminen olisi mahdollista).

Minä hoidan kodin, pidän itseni kunnossa, valmistan ruoat paitsi, silloin kun käymme ulkona syömässä tai mies haluaa tehdä jotain missä hän erityisen hyvä.

Miten oot löytäny tollasen kultakimpaleen?

Vierailija
11/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos tilanne on väliaikainen ja naisella on fiksu akateeminen koulutus

Vierailija
12/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikutusta. Nykyinen naisystäväni oli työtön kun aloimme seurustella. Sittemmin hän sai töitä haluamastaan työpaikasta ja olin toki iloinen hänen puolestaan.

m44

Vierailija
13/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä työtä tehdään yksi päivä kuussa?

Vierailija
14/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan olisi positiivinen asia. Ottaisin mielelläni vapaaherrattaren tyttöystäväksi. 

Vierailija
15/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis oikein mukava, jos vaikka viljelis sit kaikkea ajankulukseen, hoitais esim. lehmää et sais maitoa, sikoja et sais lihaa, niin sit sais hyvää kotimaista ruokaa syyä. 

Vierailija
16/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kyl pysty kiihottumaan työttömästä. Mut heti jos on vaik työkokeilussa tai o muussa vastaavassa niin johan innostun.

Eli ei mitään väliä.

Vierailija
17/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen työttömyys ei ole turn off. Miehet rakastuvat ihmiseen, eivätkä monien naisten tavoin rahaan ja varallisuuteen.

Vierailija
18/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennen tehnyt siis ihan täysipäiväisesti töitä, mutta en enää jaksanut sitä. Tein erikoissairaanhoidon töitä ja niitä teen sen yhden päivän vieläkin.

Ja toiselle kysyjälle, olemme tutustuneet Tinderissä 6 vuotta sitten. Nykyään ystävien Tindertarinoita kuunnellessani, on meno melko erilaista.

Vierailija
19/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap ja nainen.

Olen vähäosaisesta perheestä, minulla ei ole koulutusta (vielä) ja olen työtön. Olen siis 25v. Aloitan aikuislukion tai nettilukion lähitulevaisuudessa. Olen kuitenkin jotenkin niin ’tyhmä’ ja osaamaton, että todenäköisesti päädyn joskus johonkin kaupan kassalle, siivoojaksi tai ihan vain työttömäksi.

Normaalisti kiinnostun tavallisista työntekijöistä, kuten raksamiehistä tai kaupan kassoista. Tai ihan vain työttömistä.

Olen kuitenkin niin valtavan ihastunut erääseen 30vuotiaaseen insinöörimieheen. Hänellä on hyvä työpaikka ja hieno elämä. Hän ei tiedä kiinnostuksestani, enkä ikinä kehtaisi kertoakaan!

Voisiko tuonkaltainen mies olla kiinnostunut minun kaltaisestani? Mielestäni olemme ulkonäöllisesti ’saman tasoisia’ vaikka vihaankin tasoteoriaa ! Olen vain muissa elämän osa-alueissa todella paljon huonompi kuin hän.

Ap

Vierailija
20/54 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, Ajattele näin: sillä insinöörillä on todennäköisesti asuntolainaa jne. Velvollisuuksia ja asioita jotka sitoo hänet tiettyyn rytmiin.

Sinulla sensijaan ei sitä ole ja mahdollisuus tehdä mitä haluat, kunhan vain laitat mielesi täysillä siihen.

Insinöörit yleensä myös jaksaa aika perusteellisesti selittää asioita joita toiset ei ymmärrä, eli varmaan auttaa sinua mielellään ja saa siitä jotain boostiakin