Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä lapsesi uhma oli pahimmillaan?

Vierailija
26.09.2013 |

Ja milloin se alkoi?

Täällä uhma oli havaittavissa jo ennen kuin jätkä täytti kaksi, nyt on 2v2kk ja odotan vain että menisi ohi jossain vaiheessa koska pahenee joka päivä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini on ollut kyllä pahin. alkoi noin 13v ja jatkui 18v asti. Pitkään ja hartaasti.

Vierailija
42/53 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 13:45"]

1,3 vuotias huutaa ja heittäytyy monta kertaa päivässä kun ei onnistu pukemaan housuja itse jalkaansa, auttaa ei saa ja sitten nyyhkyttää housut päässään :)

On kyllä maailman ihanin tyttö ja ymmärtää puhetta hyvin, ymmärrän hänen eleitään koska apua kaivataan tms mutta on niin räiskyvää että mietin jo, millaista on tulossa.

Pitää vaan itse pysyä lujana ja valita taistelut. Toisaalta ainakin mun täytyy juoda enemmän vettä ja pysyä rauhallisena kun alkaa itseäänkin kiukuttaa kun aamusta iltaan välillä sellaista kitinää ja huutoa.

Niinpä menen vkl ostamaan peltorit. Kestän varmasti paremmin. Tsemppiä teillekin!

[/quote] Hmmm... Peltorit olis kyl kova sana. Itse oln välillä laittanut korvatulpat korviin ja ilmoittanut että nyt en siit kuule vaikka kuinka huutaisi =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi 2 v ja pahimmat vuodet olleet pari viimeistä. Nyt 16v. Hieman ollut haastavaa. Pienet lapset, pienet murheet jne.

Vierailija
44/53 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v 10kk- n. 3v. Nyt 3,5 vuotias ja uhma on paha muisto vain.

Vierailija
45/53 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 1v 6kk alkoi jäätävät raivokohtaukset ja rajojen kokeilu... raivokohtaus saattaa kestää pahimmillaan kaksikin tuntia jos ei tahtoaan ole saanut jossain asiassa läpi, sitten tullaan minua repimään ja raapimaan ja potkitaan maata jne. muutaman kuukauden kestänyt tämä? kauheaa ajatrlla että myöhemmin tulisi vielä pahempi uhma :D aaappuvvva!

Vierailija
46/53 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarissa alkoi ja nyt ekaluokalla jatkuu vaan. Just eilen manasin, että 10v vielä pitää kestää SITTEN tuon saa pistää ovesta ulos. Jospa tässä joku rauhallisempi vaihe vielä tulisi.

Joku 2v:n raivoaminen oli vielä suloista....

Vierailija
47/53 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä pahin nyt 13v ja taitaa vielä paheta...

Vierailija
48/53 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä eli 2-vuotiasta on helpompi hallita. Voi esim harhauttaa ja ohjata mielenkiintoa muihin asioihin uhman yllättäessä. Helpompi pitää sylissä jne.

Meillä 2 lasta, isomman osalta muistan erityisen vaikeana 5-vuotisuhman. Kuopus on nyt 5 ja ei ehkä yhtä paha kun esikoinen. 2-3-vuotiaana oli haastavampi. Mutta nyt, isompana, haastaa eri tavoilla.

Vierailija
49/53 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:09"]1v 10kk- n. 3v. Nyt 3,5 vuotias ja uhma on paha muisto vain.
[/quote]

Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa. Meillä oli sama ja taas alkoi just ennen nelivuotispäivää...

Vierailija
50/53 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pahin kausi 12-15 vuotiaana! Pientä olivat kiukuttelut 3 vuotiaalla. 

Vierailija
51/53 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
52/53 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 08:51"]

up

[/quote]

Vierailija
53/53 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,3 vuotias huutaa ja heittäytyy monta kertaa päivässä kun ei onnistu pukemaan housuja itse jalkaansa, auttaa ei saa ja sitten nyyhkyttää housut päässään :)

On kyllä maailman ihanin tyttö ja ymmärtää puhetta hyvin, ymmärrän hänen eleitään koska apua kaivataan tms mutta on niin räiskyvää että mietin jo, millaista on tulossa.

Pitää vaan itse pysyä lujana ja valita taistelut. Toisaalta ainakin mun täytyy juoda enemmän vettä ja pysyä rauhallisena kun alkaa itseäänkin kiukuttaa kun aamusta iltaan välillä sellaista kitinää ja huutoa.

Niinpä menen vkl ostamaan peltorit. Kestän varmasti paremmin. Tsemppiä teillekin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi