Mikä niissä poliiseissa ja palomiehissä kiinnostaa?
Mikä naisia kiinnostaa "viranomaisissa"?
Itse en ole mikään huippukomea, mutta ihan ok-näköinen, normaalipainoinen ja erittäin hyväkuntoinen 4-kymppinen mies.
Ongelmana on ammatti, olen nimittäin insinööri. Jos kerron vaikka baarituttavuudelle ammattini, niin kommentti on tyylin ai kun kiva, mutta jos valehtelen olevani poliisi, palomies tai sotilas, niin se on sitten tyyliä juodaan nää ja lähdetään.
Ihan sama, kertapanolle asia ei koskaan selviä, vaan hän sai hyvät kyydit "palomieheltä".
Kommentit (14)
Ongelmasi taitaa olla omien korviesi välissä. Kun esittäydyt palomiehenä tai poliisina voit kuvitella olevasi kuumakin saalis, mutta kun olet oma itsesi oma epävarmuutesi ja huono itsetuntosi näkyvät, joten nainen ei halua vässykkää. Korjaapa se itsetuntosi niin ei tarvitse esittää jotain muuta kuin onkaan.
t. Inssin vaimoke
p.s. itse inhoan yli kaiken poliiseja, palomiehiä ja sotilaita. Yleensä ovat niin täynnä itseään, etteivät muuta näe kuin oman napansa ja oman univormunsa.
Poliisi tai palomies ei ole viranomainen vaan duunari.
Nelonen, kyllä vaan poliisi on virkamies, ei mikään duunari. Kohta olen itse työskennellyt 20v poliisina joten taidan tässä tapauksessa olla oikeassa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 14:57"]
Poliisi tai palomies ei ole viranomainen vaan duunari.
[/quote]
juuh elikkäs olet väärässä.
Olen muuten kuulut, että nykyään on aika yleistä miehille valehdella olevansa palomies baarissa, sillä kuulemma irtoaa pesää paremmin. Minusta aika ahdistava ajatus, että jengi näyttelee palomiestä ja poliisia ja sit naisilla kostuu houssut. Kannattaisi varmaan tarkistaa faktat jostain?
terveisin. palomiehen vaimo.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 15:02"]
Nelonen, kyllä vaan poliisi on virkamies, ei mikään duunari. Kohta olen itse työskennellyt 20v poliisina joten taidan tässä tapauksessa olla oikeassa.
[/quote]Jaah, no siltikään ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 15:04"]
Olen muuten kuulut, että nykyään on aika yleistä miehille valehdella olevansa palomies baarissa, sillä kuulemma irtoaa pesää paremmin. Minusta aika ahdistava ajatus, että jengi näyttelee palomiestä ja poliisia ja sit naisilla kostuu houssut. Kannattaisi varmaan tarkistaa faktat jostain?
terveisin. palomiehen vaimo.
[/quote]
Mitä sä yrität tässä/tällä sanoa?
Ei mua kiinnosta niissä mikään. Ne ei tunnetusti ole mitään valtakunnan älykköjä, eikä mua kiinnosta tyhmät miehet. Sama hommailla dildon kuin vähä-älyisen miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 14:42"]
Ongelmasi taitaa olla omien korviesi välissä. Kun esittäydyt palomiehenä tai poliisina voit kuvitella olevasi kuumakin saalis, mutta kun olet oma itsesi oma epävarmuutesi ja huono itsetuntosi näkyvät, joten nainen ei halua vässykkää. Korjaapa se itsetuntosi niin ei tarvitse esittää jotain muuta kuin onkaan.
t. Inssin vaimoke
p.s. itse inhoan yli kaiken poliiseja, palomiehiä ja sotilaita. Yleensä ovat niin täynnä itseään, etteivät muuta näe kuin oman napansa ja oman univormunsa.
[/quote]Mistäs se mielikuva on sitten minulle tullut, että olen palomiehenä hyvä saalis? Ehkäpä se onkin vain todettu tosiasia? Olen jonkin verran vuosien mittaan testannut tätä asiaa ja kyllä tämä on naisten korvien välistä kiinni. Olen varmasti arvostettu ja pätevä omassa työssäni, sen lisäksi olen tosiaan urheilullinen ja kätevä käsistäni (kuten aika monet kollegani), mutta moinilla ihmisillä on vain sellainen käsitys että insinöörit ovat kuivakoita teoriitikkoja, joilta ei käytönnön tekemiset onnistu (kuten hyvä pano). Kierrän vain tämän väärän käsityksen narraamalla hieman ammatissani. Naisillekkin tuntuu olevan tosi ok, että palomies on vain yhden yön panomies.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 15:04"]Minusta aika ahdistava ajatus, että jengi näyttelee palomiestä ja poliisia ja sit naisilla kostuu houssut.
[/quote]Tuo asiahan on fakta, eli naisilla kostuu pikkarit kun ovat poliisin tai palomiehen seurassa. Varmaan minuakin ahdistaisi jos kyse olisi omasta puolisosta.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 15:11"]
Ei mua kiinnosta niissä mikään. Ne ei tunnetusti ole mitään valtakunnan älykköjä, eikä mua kiinnosta tyhmät miehet. Sama hommailla dildon kuin vähä-älyisen miehen kanssa.
[/quote]Niin, ehkä se on näitä stereotypiöitä että älykäs nainen ei voi olla kaunis, eikä älykäs mies ole hyvä sängyssä. Joten jos on hyvän panon tarpeessa, niin valitaan mielummin yöseuraksi poliisi kun insinööri.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 15:11"]
[/quote]Niin, ehkä se on näitä stereotypiöitä että älykäs nainen ei voi olla kaunis, eikä älykäs mies ole hyvä sängyssä. Joten jos on hyvän panon tarpeessa, niin valitaan mielummin yöseuraksi poliisi kun insinööri.
[/quote]
Minulle hyvä pano ei ole = aivoton jyystäminen. Hyvään panoon vaaditaan paljon enemmän pään sisä- kuin ulkopuolelta.
Mä olin 20 vuotta DI:in kanssa ja sillä vekkulilla oli ainakin tosi hyvä mielikuvitus ja luovuutta vaikka muille jakaa, koskaan en yleistäisi väittämää että insinöörit on jotenkin kuivia, nehän on keksineet vaikka mitä. Meillä oli hyvä seksielämä. Nyt hengailen palomiehen kanssa, sekin on aivan älyttömän hyvä. Ei ole ammatista kiinni ei, vaan asenteesta.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 14:35"]
Mikä naisia kiinnostaa "viranomaisissa"?
Itse en ole mikään huippukomea, mutta ihan ok-näköinen, normaalipainoinen ja erittäin hyväkuntoinen 4-kymppinen mies.
Ongelmana on ammatti, olen nimittäin insinööri. Jos kerron vaikka baarituttavuudelle ammattini, niin kommentti on tyylin ai kun kiva, mutta jos valehtelen olevani poliisi, palomies tai sotilas, niin se on sitten tyyliä juodaan nää ja lähdetään.
Ihan sama, kertapanolle asia ei koskaan selviä, vaan hän sai hyvät kyydit "palomieheltä".
[/quote]
Aika ketale olet. Pikkasen sitä itseluottamusta kehiin inssi!