mieheni on
pitänyt yhteyttä johonkin naiseen noin 2 kk:n ajan. mieheni on ulkomaalainen, mutta osaa kyllä suomea. mieheni puhelinnumero on minun nimellä, ja huomasin puheluerittylestä että hän on alkanut soittamaan/ laittamaan viestejä yhteen tiettyyn numeroon n. 2 kk sitten, ja jatkuu edelleen. koko elokuun ajan hän tuli kotiin n. 11-12 aikaan illalla. hän on siis työtön, mutta ei yleensä tule noin myöhään kotiin...minun oli pakko tarkistaa kenen tämä numero on, ja numero kuuluu jollekin suomalaiselle miehelle, mutta juuri äsken soitin tuntemattomalla siihen numeroon ja sieltä vastata joku nainen todella kimeällä äänellä englanniksi että hello... siis olen ollut varma koko tämän ajan että ei hän kellekään miehelle soittaisi/ tekstaisi joka päivä, mutta kun nyt tiedän että numeroa käyttääkin joku nainen, voin olla varma ettei mieheni tyhjän takia pitäisi yhteyttä tähän naiseen....mieheni on ollut jo jonkun aikaa etäämpi eikä ole enää ollenkaan kotona päiväsaikaan. sitten kun on kotona, ei halua minua ollenkaan. aina kieltäytyy kun haluaisin häntä. ei halua että olen hänen lähellään....voisiko hän todella pettää? vai luulenko vain liikoja?