Työkaveri kertoi, että heidän parisuhteessa sääntö: jos pierettää, mentävä vessaan
Kommentit (194)
Kaverini käy paskalla ovi auki. Nainen. Porsaat on porsaita. Itselläni kuolisi kaikki halut tuollaista ihmistä kohtaan.
Tuo on vähän kuin jossain 1700-luvun viktoriaanisessa kartanossa. Jokainen tyylillään.
Minun asunnossani ei sitten jätetä kenkiä eteiseen, en itsekään jätä.
Minusta tuo on ihan ok käytäntö. Vihaan kun mies piereskelee sohvalla koska se haju on ihan järkyttävä.
Vierailija kirjoitti:
No ei meilläkään päristellä estoitta toisen läsnäollessa. Pieretkö sinä työkavereidesi lähellä? Jos et, niin miksi ajattelet sen olevan ok puolisollesi? Minä arvostan puolisoani vähintään yhtä paljon kuin työkavereita, sukulaisia ja ystäviäni.
Ei ole menoa haitannut, vaikka ei siitä pieremisestä tarvitse mitään ohjelmanumeroa tehdä.
Onko kukaan kertonut sulle kuinka sairas sä olet?
Veikkaan, että näin toimii oman elämänsä Hyasintti Pukeet. Ikää päälle 50v, hienostelua yms.
Typerää mennä jonku tuhnun takia vessaan.
Täytyy poistua parvekkeelle tai vessaan.
Omia pahoja hajuja ei tarkoituksella tuprutella epämiellyttävästi toisen läsnäollessa!
Parveke tai piha on parempi paikka pelkälle pierulle.
Itse nolostelen piereskelyä ja en toisen läsnäollessa kaasuttele ollenkaan. Mies kaasuttelee jopa saunassa ja minua oksettaa hengittää saastunutta ilmaa +70 °C lämpötilassa.
Ulos tai vessaan. Sisällä ei piereskellä
.
Hyvä sääntö. Ei parisuhteessa tarvitse kärsiä toisen pieruhajuista. Eihän yleisesti muidenkaan edessä piereskellä, niin miksi sitten kumppanin pitäisi haistella niitä hajuja. Hyvä, että on jotain kunnioitusta.
Myös lemmikit piereskelee. Loppuuko rakkaus omaan koiraan siihen?
Onneksi meillä voi pierrä ihan vapaasti. Joutuisin muuten asumaan vessassa.
T. Huonomahainen.
Vierailija kirjoitti:
Käypä joskus ratsastustunnilla! Itselle oli shokki kuinka paljon kaasua hevoset oikein puskevat, tuntuu että ekojen lämmittelyjen aikana hevonen kulkee lähinnä tuulivoimalla...
Vierailija kirjoitti:
Itse nolostelen piereskelyä ja en toisen läsnäollessa kaasuttele ollenkaan. Mies kaasuttelee jopa saunassa ja minua oksettaa hengittää saastunutta ilmaa +70 °C lämpötilassa.
Joka tahalleen mätänee saunassa, sitä saa välittömästi heittää löylykauhallisella kylmää vettä !
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. Ymmärrät varsin hyvin, että ihan eri asia.
Kyllä minäkin joutuisin siinä tapauksessa muuttamaan vessaan.
No ei meilläkään päristellä estoitta toisen läsnäollessa. Pieretkö sinä työkavereidesi lähellä? Jos et, niin miksi ajattelet sen olevan ok puolisollesi? Minä arvostan puolisoani vähintään yhtä paljon kuin työkavereita, sukulaisia ja ystäviäni.