En pääse irti suhteesta
Mies halusi erota minusta koska olin liian mustasukkainen. Hänestä on ikävää ettemme enää voi olla yhdessä.
Suhde kesti vain neljä kuukautta. Alusta saakka meillä oli vaikeuksia, mies halusi pukea minut uusiksi, muuttaa hiustyyliäni, arvosteli tätimäiseksi ja kehotti käymään useammin kuntosalilla, vaikka olen aika hoikka. Hän piti puhelinta usein äänettömänä. Hänen mielihommaansa oli arvostella ihmisten ulkonäköä ja tarkkailla kauniita nuoria naisia, vaikka ikä läheni viittäkymmentä. Hän suunnitteli meille yhteistä tulevaisuutta ja tutustutti perheeseensä.
Hän kertoi tarkasti seksuaalikokemuksiaan exiensä kanssa ja minua inhotti että hän oli edelleen heidän kanssaan viestiyhteydessä. Eräänä päivänä sitten näin miten monen naisen kanssa hän kirjoittelee ja sain slaagin, sanoin vain että minäpä tästä lähdenkin ja kaasutin autolla kotiin. Hän ilmoitti että suhde päättyy tähän.
Kotona huomasin että hän oli käynyt minun koneellani senssipalstalla ja lisäillyt sinne kuvia ja tietoja yhdessäoloaikanamme.
MIstä ihmeestä voi johtua etten pääse emotionaalisesti eroon tällaisesta henkilöstä, vaikka minulle on treffiseuraa tarjolla. Siihen ei varmaan ole vastausta, mutta olen kärsinyt jo pari kuukautta...
Kommentit (12)
Mene keskustelemaan ammatti-ihmisen kanssa. Minusta tuo kertoo jostakin kiintymyssuhde-tai muusta jutusta sun elämässäsi. Mieshän on selvästi pimeä tyyppi. Itselläni on taipumusta ihastua narsistisiin ihmisiin joiden kanssa voin huonosti. Lapsuudenperheessäni opin että ihmissuhde on jotakin valtapelin ja hysterian välimuotoa. Kova työ oli oppia toisenlaisia käsityksiä rakkaudesta.
Siksi, että hän on jo tuossa ajassa ehtinyt ohjelmoida sinuun oman ylivertaisuutensa. Tehnyt sinulle tunteen, että olet huono ja hän on hyvä ja ihana ja tekee samalla sinustakin paremman. Nyt kaipaat tuota tunnetta siitä, että hänen kanssaan olet Parempi ja Kauniimpi.
Tyypillinen esimerkki siitä, Miten Muserretaan Toisen Itsetunto ja Tehdään Toinen Riippuvaiseksi Itsestään. Kehuskelemalla menneitä ja arvostelemalla ulkonäköä.
Huh, toivottavasti heräät ja huomaat että olet itse sata kertaa arvokkaampi kuin moinen p--ka.
Että oikein senssipalstoja sinun koneelta, haloo!!!
Vaarallinen tyyppi, itsellä on myös kokemusta samanlaisesta manipuloijasta. Hyvä että pääsit eroon!
mulla on samanlainen kokemus, mies oli ulkomaalainen. voin koko ajan huonosti hänen seurassaan ja ihmettelin itsekin, miksi kuuntelen noita seksijuttuja. silti jotenkin kuvittelin, että olen ihastunut mieheen ja tein mitä hän pyysi. lopulta sain tarpeekseni ja lopetin yhteydenpidon kokonaan kuin seinään. meni varmaan pari kuukautta, että haikailin miestä, sitten yhtäkkiä tajusi, miten huonosti hän oli minua kohdellut ja että en enää ikinä halua nähdä häntä.
jonkinlaisesta narsismista oli kyse ja nämä ihmiset saavat muut helposti pyöritettyä mukaansa. osaavat myös etsiä oikeat kohteet itselleen.
ap ajattele asiaa niin påin, että on hyvä että juttu loppui jo, muuten olisit vielä pahemmin koukussa.
etsi vaikka jostain baarista seuraa ja läheisyyttä sopivasta miehestä, niin pääset yli fyysisestä kaipuusta. se todella helpottaa. saat myös tunteen, että olet viehättävä muiden kuin tuon tyypin silmissä, sillä juuri sitä hän sai sinut epäilemään, ihan tarkoituksella.
millä kirjaimella miehen etunimi alkaa? kuulostaa pelottavan tutulta..
Arvaa, vastaan jos arvaat oikein t. ap
kerro sinä kirjain tai miehestä jotain tuntomerkkejä. olen kyllä aika vakuuttunut että sama mies, aloitus olisi voinut olla mun kirjoittama, paitsi nuo senssipalstat puuttui, tai ne jäi multa näkemättä. se tästä vielä puuttuisi, että kuulisin sen pyörittäneen muita ihan samalla tavalla.
ei ole sama mies. mutta tarina on sama, jos se yhtään lohdutta sinua. sain kuulla eksistä ja arvostelua omasta ulkonäöstä. mies väitti minua liian mstasukkaiseksi, vaikka silmäili ällöttävästi muita naisia ja leveili menestyksellään naismaailmassa. ikää noin 50v.
usko mua, että tuo menee ohi ja pian mietit, mitä ihmettä olet miehessä nähnyt. älä kuitenkaan syytä itseäsi, ota opetuksena, nyt ainakin tiedät heti häip, jos joku alkaa käyttäytyä noin.
mene treffeille ja vaikka sänkyyn jonkun muun kanssa, mulla auttoi se ainakin. äläkä missään tapauksessa lankea mieheen uudestaan, vaikka se tekisi mitä!
lopulta se mies on säälittävä, vähän häiriintynyt ja kärsii hunosta itsetunnosta, siitä tuo käytös kertoo.
kaikkea hyvää sulle, ap <3!
No kiitos, aivan tuollainen samanlainen tapaus.
Ja kiitos neuvosta, juuri tällainen suunnitelma tässä on :)
Tämä auttoi minua <3
Samaa mieltä jonkun edellisen vastaajan kanssa siitä, että hyvä että suhde päättyi sentään jo nyt, eikä kestänyt kauempaa. Suhde varmaan vahingoitti sinua emotionaalisesti niin, että ylipääseminen on harvinaisen vaikeaa. Itselleni on käynyt samoin, mutta toivottavasti sinä pääset moisesta yli nopeammin kuin minä. Minä keräilin itseäni kokoon vielä vuosia eteenpäin. Omassa suhteessani tunsin itseni mielettömän paljon paremmaksi kuin koskaan aikaisemmin, mutta lopulta tajusin olleeni vain hänen narsisminsa jatke ja aivopesty.
Anna itsellesi aikaa toipua surustasi. Pari kuukautta ei ole mitenkään pitkä aika suremiseen vaan täysin inhimillistä.
Toisinaan suhteesta toipumiseen menee enemmän aikaa kuin varsinaiseen suhteeseen. Teidän suhteenne on ollut ilmeisesti varsin myrskyisä, joten ei ihmekään, että sinulla riittää tuossa sulateltavaa.