Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naima-Aslak

Vierailija
30.08.2020 |

Pitääkö huhut paikkaansa, että lappalaisilla ja etenkin poromiehillä pitkät ja paksut kullit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä.

Vierailija
2/8 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää.

Etelän leidi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä kauaa ole kun kävimme poikaystäväni kanssa eräällä porotilalla ostamassa lihaa. Paikan isäntä kysyi puolileikillään, että maksuksi kävisi myös naimapuuhat minun kanssa. Poikaystäväni sanoi, että asia sopii jos tyttöystävälle sopii.

No, sanoin että pikaiset käy. Poroisäntä laski housunsa ja sanoi "ime se pystyyn". Tein työtä käskettyä jonka jälkeen poroisäntä laski housuni ja pani jättikullillaan minua takaapäin poroaitaa vasten. Poikaystäväni runkkasi vieressä näyttäen tyytyväiseltä.

Kolme kiloa saatiin poron paistia pakkaseen. Sain lisäksi kaksi orgasmia ja poroisännän spermat sisääni.

Elisa 22

Vierailija
4/8 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tästä kauaa ole kun kävimme poikaystäväni kanssa eräällä porotilalla ostamassa lihaa. Paikan isäntä kysyi puolileikillään, että maksuksi kävisi myös naimapuuhat minun kanssa. Poikaystäväni sanoi, että asia sopii jos tyttöystävälle sopii.

No, sanoin että pikaiset käy. Poroisäntä laski housunsa ja sanoi "ime se pystyyn". Tein työtä käskettyä jonka jälkeen poroisäntä laski housuni ja pani jättikullillaan minua takaapäin poroaitaa vasten. Poikaystäväni runkkasi vieressä näyttäen tyytyväiseltä.

Kolme kiloa saatiin poron paistia pakkaseen. Sain lisäksi kaksi orgasmia ja poroisännän spermat sisääni.

Elisa 22

Hieno tarina hermanni.

Vierailija
5/8 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pitää paikkaansa. Iso joukko etelästä tulleita koulutettuja naisia on jäänyt Lappiin poromiehen vaimoiksi. 

Asiaan on luonnollinen biologinen selityskin. Napapiirin pohjoispuolella syntyneiden naisten pillu on poikittain. Etelän variksen pienellä normivehkeellä on turha yrittää saada minkäänlaista vaikutusta tällaiseen värkkiin. 

MIelenkiintoisia ovat napapiirin lähellä syntyneet naiset, joilla on pillu on 45 asteen kulmassa. Kohtasin tällaisen ladyn Luostolla v 2001 ja oli siinä etelän miehellä ihmettelemistä! Kun alkuhämminki meni ohi niin hyvältä tuntui...

Vierailija
6/8 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa 22

Ihana Elisa ❤

Vierailija
7/8 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin tärkeää kuin peniksen koko ja puutarhan hoito. Kanervan Ilekin sen jo tiesi.

Vierailija
8/8 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin tärkeää kuin peniksen koko ja puutarhan hoito. Kanervan Ilekin sen jo tiesi.

Ile tietää mistä puhuu. Minna 30