Kaksi naista kihlannut Mika Grönblad, tunteeko kukaan
Kihlasi siis lesboparin jos oikein tämän kuvion ymmärrän.
Keski-ikäinen mies ja kaksi nuorta kaunista naista. Outo kuvio.
Herää kysymys onko tämä Mika sikarikas vai miksi noi mimmit on hänen kanssaan. Mies ei ole mikään silmänilo.
Vai onko kaksi neitoa haluamassa julkkiksiksi hinnalla millä tahansa?
Mitä mieltä olette kuviosta. Kuuntelin sen radiohaastattelun ja tuli mielikuva kännisestä örveltäjästä, puhe ei ollut kovin selkeää.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288603054933.html
Helsinkiläinen Mika Grönblad vakuuttaa, että kahden naisen kihlaamisessa on kysymys aidoista tunteista.
Helsinkiläinen Mika Grönblad, 50, hämmästytti Helsingin Sanomien lukijoita keskiviikkona kahdella kihlajaisilmoituksellaan. Grönblad ilmoitti lehdessä menneensä kihloihin kahden eri naisen kanssa.
Ensimmäisessä ilmoituksessa Grönblad ilmoitti kihlapaikakseen Hotellin Kämpin päivämäärällä 14. syyskuuta. Alla oli teksti: ”Olen onnellinen mies”.
Toisessa ilmoituksessa hän oli mennyt kihloihin erinimisen naisen kanssa 25. syyskuuta Marbellassa. Ilmoituksen alla luki niin ikään: ”Olen onnellinen mies”.
- Menin Sonjan kanssa kihloihin Kämpissä. Elina oli kaasona siinä. Ajattelin, että on parempi kihlata molemmat, Grönblad kertoo IS:lle.
Grönblad kertoo olevansa ilmoitustensa kanssa tosissaan. Hän vakuuttaa, ettei kyse ole ”vedätyksestä”.
- Olen ehdottoman tosissani. Rakastan molempia.
Grönblad kertoi myös yrittäneensä saada molemmat kihlaukset samaan ilmoitukseen, mutta siihen ei ilmoitusmyynnissä ollut suostuttu.
Kolmikko oli eilen lähdössä viikon kestävälle kihlajaismatkalle Marbellaan. Sonja Junnola, 22, ja Elina Purhonen, 21, ovat järjestelystä innoissaan.
- Sonjan tapasin kolme vuotta sitten töiden kautta, Elinan puoli vuotta sitten. Sovittiin näin, että menen Sonjan kanssa naimisiin, kun olen ollut hänen kanssaan viikon kauemmin kihloissa.
Häitä Sonjan kanssa on tarkoitus viettää puolen vuoden päästä. Aikaisemmin se ei onnistu, sillä Grönblad on vielä virallisesti naimisissa toisen – tai siis kolmannen – naisen kanssa.
- Exäni suuttui tästä kyllä todella kovasti. Mutta kyllä hän siitä leppyy, Grönblad arvelee.
Vastakihlattujen naisten perheet saivat vasta eilen tietää tuplakihlauksista. Elina kertoi vanhempiensa järkyttyneen uutisesta.
Tuplakihlauksesta huolimatta Grönblad ei kannata moniavioisuutta.
- Länsimaiseen kulttuuriin se ei kuulu, että on kahden naisen kanssa naimisissa. Vaikka se olisi mahdollista, en menisi molempien kanssa naimisiin.
Grönbladia haastatteli eilen ensimmäisenä Radio Rockin Heikelä Korporaatio -ohjelma. Myös Aftonbladet huomioi tuplakihlauksen verkkosivuillaan
Kommentit (120)
Uskomaton juttu. Miten sekaisin pitää ihmisten olla, että moiseen ryhtyvät?!
Tai ehkä hauska huuli, sisäpiirivitsi, hyvät naurut?
On vaikea kuvitella, että tuosta kovin paljon julkisuutta & rahaa irtoaa.
Kovasti kiristää nyt joillain.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 09:53"]
[/quote]
Sisäpiirijutut ja läpät harvoin päätyy iltasanomiin. Eikö asiaole sinusta sellainen, että se voi jonkun moraalitajuun käydä? Tai herättää mietteitä siitä mitä on totuttu pitämään normaalina parisuhteena?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 09:53"]
[/quote]
Sisäpiirijutut ja läpät harvoin päätyy iltasanomiin. Eikö asiaole sinusta sellainen, että se voi jonkun moraalitajuun käydä? Tai herättää mietteitä siitä mitä on totuttu pitämään normaalina parisuhteena?
[/quote]
On hyvä herättääkin ihmisiä miettimään sitä, onko normaalina parisuhteena pidetyn kuvion ulkopuolella muitakin vaihtoehtoja ja miten niihin itse suhtautuu. Ja onko oma suhtautuminen suvaitsevaista ja tasa-arvon mukaista.
Totta kai Ilta-Sanomat repii jutun tosta siinä missä muistakin herjoista. Tuo on mun mielestäni erityisen mehukas etenkin juuri nyt, kun viime viikolla kokoon kuivunut Hetero Pride on nostanut normaalin parisuhteen keskusteluun (ok, natsisivujuonne vähän vei huomiota itse asialta, mutta...)
Sen sijaan, että huudetaan "Hui, hullut!" ja "Rahanahneet lepakot!" voitaisiin ihan oikeasti puhua siitä "normaalina pidetystä parisuhteesta".
TJEU: http://www.lipputoimisto.fi/Haku.aspx?hakusana=outo+homo&dts=&dte=
Pidän itse kovasti HBO:n sarjasta Big Love joka kertoo mormoniperheestä jossa on moniavioisuutta. Ajatuksena jotenkin herkullisen raflaava. En voisi itse ikinä jakaa puolisoani toisen kanssa, olisin niin mustasukkainen jos tietäisin hänen rakastavan sisarvaimoja yhtä lailla ja harrastavan näidenkin kanssa seksiä. Itse en vaan pystyisi sellaiseen elämään. Mutta jos olisinkin kasvanut liikkeessä - pystyisinkö silloin? Hmmmmm...ken tietää.
Onko tuo Mika oikeasti mies vai joku mummu jolla on epäonnistunut sukupuolenvaihdos menneillään??? Katsokaa kuvaa, ei tuo ole miehen naama! Mikä järkyttävä friikkisirkus, kaksi bulgarialaisen näköistä blondityttöä ja transvestiittimummu :D
tuossa on tyttöjen kihlasormukset. eipä näy miehen kättä..
taitaapa äijällä olla melko paljon rahaa ja/tai tytöy luulevat pääsevänsä vakkareiksi seiskan sivuille
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 10:18"]
Onko tuo Mika oikeasti mies vai joku mummu jolla on epäonnistunut sukupuolenvaihdos menneillään??? Katsokaa kuvaa, ei tuo ole miehen naama! Mikä järkyttävä friikkisirkus, kaksi bulgarialaisen näköistä blondityttöä ja transvestiittimummu :D
[/quote]
Tää oli kyllä törkee ja törkeen hauska kommentti :D Huomaan tehneeni lantionpohjalihasharjoitteet huonosti :D
Eiku oikeesti, onhan tää kuvio ihan älyttömän outo. Kaikkea ihmiset rahanhimoissaan tekevät. Siitä kai tässä täytyy olla kysymys, että halutaan julkisuutta/rahaa?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 10:18"]
[/quote]
Päivän paras! Juurikin näin...
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 10:35"]
Te olette niin pihalla.
[/quote]
No valista meitä! Haluamme toki ymmärtää tämän asian.
mikä tässä nyt edes on niin ihmeellistä? ovat tehneet noin jostakin itselleen sopivista syistä ja se siitä. onnea kaikille osapuolille.
Ainoa mikä mua ihmetyttää on se, että miksi ihmeessä mies on kihlannut molemmat naiset, jos kerran ei kannata moniavioisuutta eikä halua naimisiin kuin toisen kanssa. Mistäs se kihlaus olikaan lupaus...? Noh, kukin tyylillään.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 10:45"]
Ainoa mikä mua ihmetyttää on se, että miksi ihmeessä mies on kihlannut molemmat naiset, jos kerran ei kannata moniavioisuutta eikä halua naimisiin kuin toisen kanssa. Mistäs se kihlaus olikaan lupaus...? Noh, kukin tyylillään.
[/quote]
Jatkan vielä... Ja perusteena kihlata Sonja oli se, että oli ollut tämän kanssa viikon kauemmin kihloissa. Olisiko sitten avioitunut toisen kanssa, jos olisi "sattunut" kihlaamaan hänet ensin? Kivan esineellistävä suhtautuminen.
Miehen tuleva exä ihan varmasti juu leppyy pian...
Tää on se episodi nuorten tyttöjen elämän cv:ssä, jota katuvat myöhemmin. Oikeesti, nuo on nipin napin täysikäisiä pimuja, mies on tuollainen sekopäältä haiskahtava nörtti-pervo-papparainen. Hyi helvetti, mitä hyväksikäyttöä. Toivottavasi on äijällä edes paljon rahaa mimmeille, jotta kaikki osapuolet saavat tuosta hommasta muutakin kuin kyseenalaista julkisuutta.
Jos olisivat tosissaan liikkeellä, ei tarvitsisi pitää noin suurta älämölöä hommasta.
Tuskinpa nuoret tytöt jaksaa papparaista puolta vuotta katsella - jää nuolemaan näppejään kun tytöt kyllästyvät. Vaimo tuskin huolii takaisin tälläisen julkisen tempauksen jälkeen, vaikka takuulla ruinaa päästä takaisin.
Tolla äijällä on pakko olla rahaa. Facessa on Kämp Cafen fani... Muuten ei noi tekoblonditeinit mukana menisi. Olisiko viidenkympin villitys?
Valitettavasti tunnen naiset ja eiköhän ole ihan julkisuuden ja rahan perässä.