Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä nykynaisia oikein vaivaa?

Vierailija
25.09.2013 |

Kattokaa nyt vaikka Tukiaista: 2010 pahoinpitely, 2011 rattijuopumus, 2013 pahoinpitely. Puhumattakaan Anneli Auerista.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole nykynainen! Eipä ole rikosrekisteriä.

Vierailija
2/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 23:13"]

Mikä nykyajan miehiä vaivaa? Katsokaas vaikkapa Nykäsen Matin rikosrekisteriä. Entäs Berlusconi, Ecclestone tai Sasi?

[/quote]

Onpa tyhmää kun keskustellaan aiheesta X, jengi huutaa että ota huomioon Y! Vaikka X ja Y ovat kaksi täysin eri asiaa. Naisten ongelmat ei poistu sillä että muistutetaan miesten ongelmista. Skarpatkaa nyt edes vähän, kyllä joku raja pitää juttujen tyhmyydelläkin olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 11:26"]

Mikä nykyajan miehiä vaivaa? Katsokaas vaikkapa Nykäsen Matin rikosrekisteriä. Entäs Berlusconi, Ecclestone tai Sasi?

[/quote]

Onpa tyhmää kun keskustellaan aiheesta X, jengi huutaa että ota huomioon Y! Vaikka X ja Y ovat kaksi täysin eri asiaa. Naisten ongelmat ei poistu sillä että muistutetaan miesten ongelmista. Skarpatkaa nyt edes vähän, kyllä joku raja pitää juttujen tyhmyydelläkin olla.

[/quote]

Tukiainen ja Auer kuitenkin tarkoittaa ehdottomasti sitä että KAIKILLA NYKYNAISILLA on samat ongelmat? Voi huoh mitä logiikkaa....

Vierailija
4/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nykynainen. Ei pahoinpitelyjä, ei rattijuopumuksia, miehenikin on elossa ja voi hyvin.

Vierailija
5/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 11:42"]

Tukiainen ja Auer kuitenkin tarkoittaa ehdottomasti sitä että KAIKILLA NYKYNAISILLA on samat ongelmat? Voi huoh mitä logiikkaa....

[/quote]

Kukaan ei ole käyttänyt sanoja EHDOTTOMASTI ja KAIKILLA. Voih huoh nykynaisten lukutaitoa...

Vierailija
6/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Köh, ihan ohiksena huomauttaisin, että sinä se tuossa tyhmyytesi osoitit, kun et ymmärtänyt, mitä hän tarkoitti.

Että ei yhden tai parinkaan tyhmän rikollisen perusteella voi esittää huomioita kokonaisesta sukupuolesta, puolesta maapallon väestöstä.

Taidat olla persu, heillä on samanlainen yleistys-logiikka maahanmuuttajien suhteen.

Vierailija
7/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Piti sitten vetää miehet tähän keskusteluu heti alkumetreillä ja varsinkin vanhat miehet. Hohhoijaa.

Vierailija
8/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan suuri prosentuaalinen osuus edustaa aloittajan mainitsemaa naisryhmää.

Vierailija
9/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat taitavia johdattamaan keskustelun sivuun itse asiasta. Tähänkin on tuotu jo monta sivujuonnetta, mutta alkuperäiseen kysymykseen ei ole kukaan osannut tai halunnut vastata tai kommentoida. Osoittanee naisten älyn ja keskustelutaidon rajallisuutta.

Vierailija
10/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme tässä yksi päivä syömässä ja käteemme osui olisiko ollut seiska ja kävimme tämän keskustelun ekan aukeaman perusteella, siinä oli tukiainen, aitolehti ja tämä joku susanna botoxeineen.

Kaikki kiteytyy sanoihin lapsuus ja itsetunto. Vanhemmat ovat siinä uskossa, että kaiken pitää olla ulkoisesti tuunattua, ettei lapset jää ulkopuolelle. Itsetunto perustuu velalla hankittuun materiaaliin ja ulkonäköön jne.

Heillä ei vaan yksinkertaisesti ole ollut psyykkisesti saatavilla olevia vanhempia, jotka olisivat opettaaneet miten ollaan aikuisia. Lapsuus on lyhentynyt, mutta nuoruus ei. Moni 30v. on vielä henkisesti teinin tasolla ja nämä henkisesti jälkeen jääneet tekee niitä lapsia.

Vierailija
11/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi nykynainen lisää otsikolla "Puukkonainen ryösti kioskin Joensuussa"

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013092317525471_uu.shtml

Vierailija
12/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 11:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja siis Tukiainenhan on Suomen rikoshistorian ensimmäinen NAINEN jolla on pahoinpitely - ja rattijuopumustuomio.

Vierailija
13/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä muu vaivaa kuin se, että naisten ja miesten elämät lähenevät toisiaan. Miehet edellä seksiä, viinaa, väkivaltaa jne. ja naiset perässä. Tasa-arvoa se vain on. Miksi naisten pitäisi käyttäytyä toisin kuin miesten, tasa-arvoihmisethän ovat vuosikymmenet tolkuttaneet että naiset voivat tehdä ihan samoja asioita kuin miehetkin? No nyt tekevät, ei se sen kummempaa ole. Miehet ovat hämmentyneitä kun tunnistavat naisissa ja naisten teoissa ja käytöksessä itsensä. Sitä saa mitä tilaa!

Vierailija
14/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 12:00"]

Naiset ovat taitavia johdattamaan keskustelun sivuun itse asiasta. Tähänkin on tuotu jo monta sivujuonnetta, mutta alkuperäiseen kysymykseen ei ole kukaan osannut tai halunnut vastata tai kommentoida. Osoittanee naisten älyn ja keskustelutaidon rajallisuutta.

[/quote]

Tämä on varsin ikävä ilmiö. Myös naisten parisuhdeväkivallasta on mahdotonta keskustella naisten kanssa. Lukuisat feministijärjestötkään eivät onnistuneet käynnistämään tutkimusta aiheesta, vaan miesasiamiesten piti lähteä ajamaan parisuhdeväkivallan tasapuolista tutkimusta. Jokin alkukantainen psykologinen kieltoreaktio ilmeisesti estää naisia näkemästä itseään muussa kuin uhrin asemassa.

Vierailija
15/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaisia?! Kautta aikojen naiset ovat olleet osallisina väkivaltarikoksissa tekijöinä eikä vain uhreina. Yhtä paljon väkivallasta tuomittuja naisia oli vankilassa 60-luvulla, kun 2000-luvulla.

Vierailija
16/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No mä olen nykynainen, jolla ei ole rikosrekisteriä, mieskin hengissä. Eikä mua vaivaa mikään. Mistä mun pitäis nyt siis keskustella? Olemattomista vaivoistani? Olemattomasta rikosrekisteristäni?

Vierailija
17/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että nykynaiset eivät vain ole tottuneet siihen että heitä ei rajoiteta eikä kyseenalaisteta mitenkään. Siksi vapaus tehdä mitä haluaa ampuu yli ja pahasti. Vähän sama ilmiö kun vanhemmat lähtee pois kotoa ja jättää nuoren kotiin yksinään. Hän kutsuu kaverinsa kotiin ja pistää bileet pystyyn: sitten koko talo pistetään remonttiin, huonekaluja rikotaan, osa vieraista tappelee ja joudutaan kutsumaan ambulanssi, naapurit kutsuu poliisin rauhoittamaan melua jne. Ei osata vielä käyttäytyä.

Vierailija
18/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiaisella selitys lienee sekakäyttö, Auerilla vinksahtanut pää.

Milläs niitä nyt ylesitämään pystyy, kun ei esimerkkisikään olleet samaa sarjaa?

Vierailija
19/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 12:13"]

Nykynaisia?! Kautta aikojen naiset ovat olleet osallisina väkivaltarikoksissa tekijöinä eikä vain uhreina. Yhtä paljon väkivallasta tuomittuja naisia oli vankilassa 60-luvulla, kun 2000-luvulla.

[/quote]

(Tätä ei nyt kannata ottaa kirjaimellisesti.) Mutta eikö asiat ole kuintekin menneet parempaan suuntaa. Näidenkin esim. naisten väkivaltaisuus on kohdistunut aikuisiin, mutta 60-luvulla naiset istuivat lähinnä lapsisurmista.

Vierailija
20/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 12:19"]

[/quote]

No mä olen nykynainen, jolla ei ole rikosrekisteriä, mieskin hengissä. Eikä mua vaivaa mikään. Mistä mun pitäis nyt siis keskustella? Olemattomista vaivoistani? Olemattomasta rikosrekisteristäni?

[/quote]

Mutta tuubaansa pitää päästä länkyttämään itsestään ja omasta erinomaisesta elämästä. Sehän on lähempänä nykynaista, kuin ap esimerkki naiset. Huonosti piilotettu itsekorostus.