Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä nykynaisia oikein vaivaa?

Vierailija
25.09.2013 |

Kattokaa nyt vaikka Tukiaista: 2010 pahoinpitely, 2011 rattijuopumus, 2013 pahoinpitely. Puhumattakaan Anneli Auerista.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu yleistys. Nuo naiset ovat näkyviä koska ovat poikkeavia jollain tavalla. Koska niiden elämien revittely saa lukijakuntaa niistä jotka haluavat tuntea olevansa parempia kuin "tavalliset nykynaiset" kuten Tuksu ja Auer. Jotka siis ovat onneksi kuitenkin harvinaisuuksia. 

Vierailija
22/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 12:00"]

Naiset ovat taitavia johdattamaan keskustelun sivuun itse asiasta. Tähänkin on tuotu jo monta sivujuonnetta, mutta alkuperäiseen kysymykseen ei ole kukaan osannut tai halunnut vastata tai kommentoida. Osoittanee naisten älyn ja keskustelutaidon rajallisuutta.

[/quote]

No mä olen nykynainen, jolla ei ole rikosrekisteriä, mieskin hengissä. Eikä mua vaivaa mikään. Mistä mun pitäis nyt siis keskustella? Olemattomista vaivoistani? Olemattomasta rikosrekisteristäni?

[/quote]

Mutta tuubaansa pitää päästä länkyttämään itsestään ja omasta erinomaisesta elämästä. Sehän on lähempänä nykynaista, kuin ap esimerkki naiset. Huonosti piilotettu itsekorostus.

[/quote]

No vaikea se on tukiaisesta tai aueristakaan puhua kun ei kumpaakaan tunne eikä tosiaan tiedä mikä heitä vaivaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut miehiä ja naisia, jotka ovat kasvaneet kieroon ja tehneet rikoksia tai muuta normien vastaista. Aina he ovat olleet vähemmistö. Nykynaisissa ei ole mitään vikaa, pikemminkin vähemmän kuin menneisyyden naisissa (sama koskee miehiä). Ap:n kysymyksenasettelu on siis väärä.

Vierailija
24/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 12:24"]

Veikkaisin että nykynaiset eivät vain ole tottuneet siihen että heitä ei rajoiteta eikä kyseenalaisteta mitenkään. Siksi vapaus tehdä mitä haluaa ampuu yli ja pahasti. Vähän sama ilmiö kun vanhemmat lähtee pois kotoa ja jättää nuoren kotiin yksinään. Hän kutsuu kaverinsa kotiin ja pistää bileet pystyyn: sitten koko talo pistetään remonttiin, huonekaluja rikotaan, osa vieraista tappelee ja joudutaan kutsumaan ambulanssi, naapurit kutsuu poliisin rauhoittamaan melua jne. Ei osata vielä käyttäytyä.

[/quote]

Hyvin sanottu ja pitää kokemuksieni mukaan paikkansa.

Vierailija
25/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 12:52"]

Veikkaisin että nykynaiset eivät vain ole tottuneet siihen että heitä ei rajoiteta eikä kyseenalaisteta mitenkään. Siksi vapaus tehdä mitä haluaa ampuu yli ja pahasti. Vähän sama ilmiö kun vanhemmat lähtee pois kotoa ja jättää nuoren kotiin yksinään. Hän kutsuu kaverinsa kotiin ja pistää bileet pystyyn: sitten koko talo pistetään remonttiin, huonekaluja rikotaan, osa vieraista tappelee ja joudutaan kutsumaan ambulanssi, naapurit kutsuu poliisin rauhoittamaan melua jne. Ei osata vielä käyttäytyä.

[/quote]

[/quote]

Onneksi miehet, joilla on ollut vuosituhansien kokemus tästä, osaavat jo käyttäytyä hienosti...no wait!

Vierailija
26/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 12:54"]

Onneksi miehet, joilla on ollut vuosituhansien kokemus tästä, osaavat jo käyttäytyä hienosti...no wait!

[/quote]

Miksi pelkäät keskustella nykynaisten väkivaltaisuudesta ja käännät aiheen koko ajan epäolennaisuuksiin? Miksi häpeät tunnustaa ongelmia naisten käyttäytymisessä?

Vierailija
27/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Naiset vetävät yli kaikessa, missä saavat vapautta.

Haluatko todisteita? Lukaisepa vaikka täältä nuo "minkä maalaisten kanssa olet nussinut" -ketjut, niistä voi katsoa, miten tuhoisaa jälkeä naisten vapautuminen on tehnyt.

Vierailija
28/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä, että naiset haluaisivat olla kuin miehet, mutta he eivät osaa eivätkä ymmärrä miehenä olosta yhtään mitään.

Vierailija
29/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 15:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Naiset vetävät yli kaikessa, missä saavat vapautta.

Haluatko todisteita? Lukaisepa vaikka täältä nuo "minkä maalaisten kanssa olet nussinut" -ketjut, niistä voi katsoa, miten tuhoisaa jälkeä naisten vapautuminen on tehnyt.

[/quote]

Eli naisille pitää tehdä kuten muslimimaissa, hunnuttaa ne täysin, vain silmät saa jäädä näkyviin. Otetaan myös pois vapaus ja laitetaan ne täysin miehen vallan alle. Sitten on hyvä, lassukkakin saa naisen kun voi sen ostaa toiselta mieheltä eli naisen isältä. 

Vierailija
30/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ja Suomen vankiloissa on tilastoidusti 99 % miehiä.

Vierailija
31/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat taitavia johdattamaan keskustelun sivuun itse asiasta. Tähänkin on tuotu jo monta sivujuonnetta, mutta alkuperäiseen kysymykseen ei ole kukaan osannut tai halunnut vastata tai kommentoida. Osoittanee naisten älyn ja keskustelutaidon rajallisuutta.

[/quote]

No mä olen nykynainen, jolla ei ole rikosrekisteriä, mieskin hengissä. Eikä mua vaivaa mikään. Mistä mun pitäis nyt siis keskustella? Olemattomista vaivoistani? Olemattomasta rikosrekisteristäni?

[/quote]

Mutta tuubaansa pitää päästä länkyttämään itsestään ja omasta erinomaisesta elämästä. Sehän on lähempänä nykynaista, kuin ap esimerkki naiset. Huonosti piilotettu itsekorostus.

[/quote]

tuo länkyttäjä on tyypillinen esimerkki siitä, että naisen pitää rääkyä mielipiteensä vaikka samaan aikaan itse tunnustaa kehnon kompetenssinsa osallistua keskusteluun ja yhtäkaikki vaatii omaa ääntään kuuluviin

Vierailija
32/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 15:20"]

Ongelma on siinä, että naiset haluaisivat olla kuin miehet, mutta he eivät osaa eivätkä ymmärrä miehenä olosta yhtään mitään.

[/quote]

Jep, naisilla menee sekoilu täysin överiksi sitten kun se menee. Miehet sentään pysyy jotenkin tolkuissaan ja suoraselkäisinä vaikka vähän tapellaan ja otetaan mittaa kaverista. On niillä mafiapomoillakin moraali ja lojaalius kavereitaan kohtaan. Mutta naiset on pahimmillaan täysin toivottomia pikkulapsia eivätkä kunnioita mitään eikä ketään. Eipä siinä poliisit-sarjassakaan eräs konstaapeli turhaan tokaissut että vaikka miehet tuottaa tehtäviä määrällisesti enemmän, naiset ovat pahimpia "asiakkaita".

Vierailija
33/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 13:23"]

[/quote]

Miksi pelkäät keskustella nykynaisten väkivaltaisuudesta ja käännät aiheen koko ajan epäolennaisuuksiin? Miksi häpeät tunnustaa ongelmia naisten käyttäytymisessä?

[/quote]

Mitä ihmettä? Yritin kommentillani tuoda esiin edellisen kommentin epäloogisuuden. Viestissä 27 lainaamani kommentoija esitti , että naiset käyttäytyvät huonosti, koska he eivät ole tottuneet vapauteen. Mutta miehillä on ollut vuosisatoja (-tuhansia) aikaa tottua vapauteen, ja silti he nykypäivänä esim. ammuskelevat kouluissa, tappavat perheitään, aloittavat sotia ja toimivat itsemurhapommittajina. Eli vapaus sinänsä saattaa olla syynä huonoon käytökseen, ei äkillinen vapaus. Tai toisin sanoen, ainakaan miehet eivät näytä tottuneen vapauteen koko historiankaan aikana, eli yo. logiikka ontuu (toki varmaan keskimäärin nykymiehet käyttäytyvät paremmin kuin esim. keskiajalla).

Vierailija
34/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 12:47"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No vaikea se on tukiaisesta tai aueristakaan puhua kun ei kumpaakaan tunne eikä tosiaan tiedä mikä heitä vaivaa. 

[/quote]

Miksi pitää sitten osallistua keskusteluun, jos ei ole mitään sanottavaa. Ihan vaan pelkästä "huutamisen" ilostako?!

Ehkä olet lähempänä nykynaista, kun tiedätkään. Huomionhakoisuus saa ihmisen käyttäytymään kyseisellä tavalla. Olkoon tämä nyt minun hetkeni some-julkisuudessa.  Huulet liikkuu, mutta mitään ei kuulu.

Vierailija
35/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus edelliseen... Ehkä olet lähempänä tyypillistä nykynaista, kun tiedätkään.

Vierailija
36/37 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 12:47"]

[/quote]

Tämä kirjoittajahan se itse on koko ajan äänessä ilman mitään merkittävää sanottavaa.

[/quote]

Miksi pitää sitten osallistua keskusteluun, jos ei ole mitään sanottavaa. Ihan vaan pelkästä "huutamisen" ilostako?!

Ehkä olet lähempänä nykynaista, kun tiedätkään. Huomionhakoisuus saa ihmisen käyttäytymään kyseisellä tavalla. Olkoon tämä nyt minun hetkeni some-julkisuudessa.  Huulet liikkuu, mutta mitään ei kuulu.

[/quote]

Vierailija
37/37 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nykyajan miehiä vaivaa? Katsokaas vaikkapa Nykäsen Matin rikosrekisteriä. Entäs Berlusconi, Ecclestone tai Sasi?