Asunto-ongelma! Mulla tai meillä on kaunis velaton asunto.
Se ei ole se ongelma:) Ongelma on se, että mun mieheni ei mielestään kotiudu tänne tarpeeksi hyvin, koska tämä on mun asuntoni, jossa hän on ensin yökyläillyt ja myöhemmin muuttanut sisään. Olen selittänyt, että kun olemme nyt naimisissa, tämä on hänenkin kotinsa.
Ei auta. Mies haluaa etsiä uuden yhteisen asunnon. Minä taas en, pidempään pohdittuani. Me emme tarvitse lisätilaa ennen lastenhankintaa, sijainti on mainio ja tämä nyt vain on ihana asunto. Miten tästä päästäisiin kompromissiin?
Kommentit (43)
Hmm... Uusi asunto olisi todennäköisesti kalliimpi, enkä haluaisi ottaa velkaa. Haluan, että palkkani on kokonaan käytössäni, koska elintasosta en halua luopua. Juuri nyt en voi irrottaa rahaa muutenkaan kovin suuria summia, joten velka olisi ainoa vaihtoehto. Myöhemmin se kyllä onnistuisi.
Tyylini ei ole kovin naisellinen. Asunto on sisustettu yhdessä suunnittelijoiden kanssa, joten ei tämä nyt kaikkein ahdistavin mörskä ole. Miehenkin mielestä asunto on kaunis, mutta se ei ole "hänen". Voihan täällä jotain muutoksia tehdä, mutta mies ei usko, että se riittäisi. Tylsää.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 23:07"]
Ostakaa yhteinen ja laita nykyinen vuokralle. Siten se uusi on teidän molempien ja jos jotain sattuu, on sinulla aina tuo omasi.
[/quote]
Miehen asunto on jo vuokralla. Voisihan noinkin tehdä, mutta sitten meidän pitäisi ottaa se asuntovelka.
ap
Typeriä neuvoja. Hyvää ja kaunista asuntoa ei kannata myydä. Vielä velaton. En ainakaan itse myisi.